Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Ihan vitun loistavaa!!

Likalle tulossa ekat ylähampaat. Itkenyt kahdesta saakka.... :evil:


Niin, ja hyvää uutta vuotta.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Duck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Poks ja pam vaan. Taitaa loma jatkua mulla. Kun johto on lomalla pe ja ma, niin taidanpa minäkin ottaa sen ajan lomaa. Kun joululoma haaskaantui sukulointiin ja tuttulointiin, tällä kertaa aion olla 99-100% epäsosiaalinen ja pelata.
bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jaahas. Retki uuteen kämppään jälleen edessä. Isompi auto olis aika kiva just nyt.
daddykillkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Mojo kirjoitti:Ihan vitun loistavaa!! Likalle tulossa ekat ylähampaat. Itkenyt kahdesta saakka.... :evil:
Meillä huomattiin eilen, että jätkällä on yhden sijasta kaksi alahammasta. Molemmat näkyvissä reilun millin koko leveydeltä. Nukkuu huonosti eikä oikei syö. Yrittää tuosta vierestä tunkea kyllä koko ajan käsiä näppäimistölle39rulle

Hyvin alkaa päikkäri: kaksi ekaa keikkaa ja olen ihan stnan pahalla tuulella...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

bliss kirjoitti:Jaahas. Retki uuteen kämppään jälleen edessä. Isompi auto olis aika kiva just nyt.
Sulla on vain huono mielikuvitus... :wink:

Kuva
Älä löi! En ole hurrit!
daddykillkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Olisko Egyptistä toi kuva? Siellä on noita vanhoja 504:ia ja muita Pököttejä ihan posketon määrä.

Tavaran määrä on muuten kutakuinkin sama, kuin kaksi tek-heeboa olisi menossa tekemään "sellaisen nopeen rantarykäisyn"
Stinky

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Edelleen univelkaa. On se nyt perkele kun ei saa nukuttua vaikka tarve olisi. Polvessa edelleen häikkää. Se(kin) vituttaa. Halipulakin ja panetus vaivaa (tää ehkä just nyt pahin ketutuksen aihe).
Töissä menee hyvin, hiljanen päivä tiedossa. Kerkii siis hyvin juoruta työkamujen kanssa, ravata kahvilla ja tupakalla :]
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Krooh pyyh! loma jatkuu...
Autosta ei mitään tietoa, onkohan se myyty jo venäjälle?
Ryssien parveiluajat menossa, jäi vaatteet taas hankkimatta alennusmyynneille, kun ostosmatkailijat tyhjentää laarit, toisaalta eipä juuri likviditeettiäkään, vaikka joulukin matalalla profiililla.. No hyvä ei koskaan ole halba.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mojo :yo: :h:

Hyvejä Uusia Vuosia kaikille!
Kaupat on vissiin normisti auki tänään, vai onko?
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Stinky kirjoitti:Halipulakin ja panetus vaivaa (tää ehkä just nyt pahin ketutuksen aihe).
Sulla ja Aarnella on aivan sama tauti. Perrkele pitääkö taas kityamorin hoitaa kaikki, nyt pistätte yv:tä meneen ja kohta uutta kityvauvaa pukkaa

:gee:
Stinky

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^
Tää on just tätä. Olenhan mä nyt toki Aarnen tavannut ja jopa sen soffalla istunut kattoos animea. Aarne on ihq muttei mun tyylinen mies. Kiits kuitenkin ajatuksesta :]
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Stinky kirjoitti:^
Tää on just tätä. Olenhan mä nyt toki Aarnen tavannut ja jopa sen soffalla istunut kattoos animea. Aarne on ihq muttei mun tyylinen mies. Kiits kuitenkin ajatuksesta :]
:sir:

To Serve and Protect
Dumis

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

ninnithequeen kirjoitti: Hyvejä Uusia Vuosia kaikille!
Kaupat on vissiin normisti auki tänään, vai onko?
Handeli on ainoastaan 18 asti, saattoipa ruokakaupatkin olla saman verran vain.

Tänään kaadetaan \o/
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Hyvejä Uusia Vuosia kaikille!
Kaupat on vissiin normisti auki tänään, vai onko?
Handeli on ainoastaan 18 asti, saattoipa ruokakaupatkin olla saman verran vain.

Tänään kaadetaan \o/
En mä handelia kaipaa, vaan kissanruokaa :D

Tänään EI kaadeta, mulla on kuume nousemassa ku eilen olin ulkona pakkasessa koko päivän liian vähissä vaatteissa...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Hyvejä Uusia Vuosia kaikille!
Kaupat on vissiin normisti auki tänään, vai onko?
Handeli on ainoastaan 18 asti, saattoipa ruokakaupatkin olla saman verran vain.

Tänään kaadetaan \o/
En mä handelia kaipaa, vaan kissanruokaa :D

Tänään EI kaadeta, mulla on kuume nousemassa ku eilen olin ulkona pakkasessa koko päivän liian vähissä vaatteissa...
TYMÄ!

Hyvää uutta vuotta kaikille, ainakin aattoa :) Me vedetään tortilloja napaan ja syödään tortilloja. Pidetään peukkuja ristissä ettei jätkä valvo koko yötä paukkeen takia.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis: Nita ei aikanaan heränny yhteenkään rakettiin.

Ja mamman mussukka tulee mamman (tai siis hullun rekkiksen ja mamman) luokse koko viikonlopuksi :cheer:
Perkele tuo muutto ny sais saaha tulta alleen ni sais nähä neitiä sitte kokoajan. Kettu sentään.
Duck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Firefoxiin tuli päivitys kun käynnistin sen. Se vähän kesti, joten ajattelin että käynpä sillä välin jollain nettisivulla vähän tsiigailemassa.... Firefoxilla. Eihän se toiminu, däääm!


Kuva
Yo dawg! We heard you like starting your browser, so we put a browser in your browser so that you can start your browser while you're starting your browser!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Me vedetään tortilloja napaan ja syödään tortilloja.
Nuku enemmän. ;)

Tai vaihtoehtoisesti ruokatapanne poikkeavat olennaisesti meidän perheestämme. Meidän juniori nukkui kuin tukki, vanhemmat heräilivät kyllä paukkeeseen.
Oho, ite oon tymä. Syödään tortilloja ja juodaan puolikas skumppa puokkiin. Noni.. nyt se näyttää paremmalta :D
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti: Yo dawg! We heard you like starting your browser, so we put a browser in your browser so that you can start your browser while you're starting your browser!
Mistä tuo Yo dawg jne on oikein saanut alkunsa, kun naurunappula on täynnä noita?
Duck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

NuoriDaavid kirjoitti:Mistä tuo Yo dawg jne on oikein saanut alkunsa, kun naurunappula on täynnä noita?
Ihan alunperin se on Pimp My Ride -TV-sarjasta. Mutta en tiedä millä saitilla noita alunperin kylvetään. Voisi hyvin olla Something Awful tai 4Chan, niistä moni nettimeemi lähtee liikkeelle.

Encyclopaedia Dramatica valottaa
daddykillkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Mistä tuo Yo dawg jne on oikein saanut alkunsa
Ebonicsiahan tuo - fo sizzle!

NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mistä tuo Yo dawg jne on oikein saanut alkunsa, kun naurunappula on täynnä noita?
Ihan alunperin se on Pimp My Ride -TV-sarjasta. Mutta en tiedä millä saitilla noita alunperin kylvetään. Voisi hyvin olla Something Awful tai 4Chan, niistä moni nettimeemi lähtee liikkeelle.

Encyclopaedia Dramatica valottaa
:D Kiitos!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Meille on tulossa jälleen elämätön vuodenvaihde. Ei ole kylään kutsuttavia tuttuja eikä tuttuja joiden luokse mennä juhlistamaan uutta vuotta. Yksi täydellinen bilekutsu tuli, mutta kulkuvälineteknisistä syistä (ja mies arastelee) piti kieltäytyä. Miten sosiaalisesti rajoittunut ihminen voi olla? Pikkusen turhan vähän ystäviä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

daddykillkill kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mistä tuo Yo dawg jne on oikein saanut alkunsa
Ebonicsiahan tuo - fo sizzle!
:)

drop dem nikes off yo ass before i blast u mutha fucka.
NuoriDaavid

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti:Firefoxiin tuli päivitys kun käynnistin sen. Se vähän kesti, joten ajattelin että käynpä sillä välin jollain nettisivulla vähän tsiigailemassa.... Firefoxilla. Eihän se toiminu, däääm!


Kuva
Yo dawg! We heard you like starting your browser, so we put a browser in your browser so that you can start your browser while you're starting your browser!
Yo dawg! We heard you like whining, so we put Kitinä in your browser so you can whine while you whine!
Vastaa Viestiin