Persariperjantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Chevilyn

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Wuhuu. Kotiin syömään ja sitten salille, jos jaksaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Koko päivä meni autoillessa liikkeestä toiseen. Ei tosin alennusmyyntien perässä. Oikeanlaista jääturaa en löytänyt, vain kapeateräisiä pehmeän jään malleja. Pitänee etsiä pohjoisemmasta. Auton ovi lopeti räminän takuukorjauksessa, moottorin apulaitehihnan kiristäjän takuuvaihdolle on aika ensi viikolla. Kiristäjä vikisee jo nyt siihen malliin, että sillä ei viitsisi ajaa hihnanvaihtoon asti, noin 100tkm päähän. Rautakaupasta sai jopa oikein palvelua, vaikka myyjä ei tiennytkään heti oikeaa ainetta. Hella ja takka lämpenemässä. Huomenna aamupäivästä maalle, jos vaikka pistäisi muutaman puun nurin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Olipas suloista ensin suikaloida pari kylmäsavulohifilettä, ja sitten jälkeenpäin tajuta että olin joskus aiemmin unohtanut laittaa roskapönttöön säkin. Yhhyh, tuli siivoushommia. Ei, en minä niitä nahkoja roskiin laittanut - ne menivät biiujätteisiin - vaan ne tuoksuvaa kalanrasvaa tihkuvat kääremuovit.

Mut muuten oli ihan kiva päivä.
bliss

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Äh, ikea on tehnyt itsepalvelusta suorastaan taidetta - nyt siellä joutuu tekemään kassahommatkin itse :shock:
1108

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vaimolle ostettu uusi kannettava ja itse nappasin 16Gt muistikun matkaan. Mutta naristava on ja sanoa että verkkokaupassa on niin uskomattoman paska palvelu että alkoi vituttaan aika massiivisesti, taisi olla viimeiset ostokset kyseisestä paskalafkasta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Vaimolle ostettu uusi kannettava ja itse nappasin 16Gt muistikun matkaan. Mutta naristava on ja sanoa että verkkokaupassa on niin uskomattoman paska palvelu että alkoi vituttaan aika massiivisesti, taisi olla viimeiset ostokset kyseisestä paskalafkasta.
Ei siellä palvelun takia käydä vaan ainoastaan halvan hintatason?
Lempääläköseoli?
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:verkkokaupassa on niin uskomattoman paska palvelu että alkoi vituttaan aika massiivisesti, taisi olla viimeiset ostokset kyseisestä paskalafkasta.
Niiden kannattaisi laittaa kassalinjaston alkupäähän peecee. Asiakas ja myyjä voisivat ircata hinnat ja kiitosnäkemiit niin myyjäpoikaa ei rupeaisi ahdistamaan se, että joutuu hetkeksi irrottamaan katseensa kuvaruudulta.
Vastaa Viestiin