Persariperjantai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Uu-uh, pitäskö viä tänäänki jaksaa?!?
Nyt täs vähä eilisen jämii unilääkkeeks tai jotai. =)
Elämä o nimmaar rankkaa, rankkaa o!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vielkii kuumetta ja kauhia väsy mut pakko jaksaa odottaa isäntää kotiin. Ja pakko parantua äkkiä ku Nitsku tulee viikonlopuksi, mie en haluu olla kipee sillon :evil:
Duck

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lomasta huolimatta pitää tietenkin kuitenkin pelata sählyä työkaverien kaa, jepujee.
bedlam

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ää. Ei edes yhtään spämmiä odottanut työpostissa. Mitähän sitä tännään sitten keksisi. Onpahan pehmonen lasku töihin, yks työpvä, viikonloppu, yks työpvä, pyhä ja kolme työpäivää. Vielä kun ois töitäkin.
daddykillkill

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Yöpäikkäri ja päivävuoro perään :swirl:
Todella murea olo.
bliss

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pitäis pistäytyä Ikeassa tossa alkuillasta. Ahistaa jo valmiiksi, vaikka mulla on hyvin tarkka lista mitä mä sieltä tarvitsen :D
(niinq siis ahistaa siksi että olen aina onnistunut törsäämään siellä rahaa noin tuplasti alkuperäiseen tarkoitukseen verrattuna...)
bedlam

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei jumalauta että tää päivä menee hitaasti.
daddykillkill

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Sama täällä. Väsyttää vaan, mutta puhelin ei soi. Tai soi muttei tarpeeksi usein.

Viihdytän itseäni järjestelemällä iTunesissa musakokoelmaani ja myöntämällä jalomielisesti kaikille AC/DC-kappaleille yhden lisätähden siitä hyvästä, kun se nyt vaan on niin v*tun kova bändi.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 02.01.2009 11:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumis

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bedlam kirjoitti:Ei jumalauta että tää päivä menee hitaasti.
My thoughts also... Tahtois jo kotia!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaaha, päivä nousee päivä laskee, juutalainen rahojansa laskee! :wink:
Ei tosiaankaan ole paljon laskemista, mennee protestiin hommat! :lol:
lomaseni toiseksi viimoinen lomapäivä maanantaina vielä elbaillaan..
Pitäs siivota tai jotain.. Kylmät jatkuu, Ilmastonmuutos tule jo? viikon tai kaksi voisi olla pakkasta sitten lämpenee, uskotaan siihen muttei mihinkään korkeampiin voimiin.. Katselen Berliinin olutfestarien viimevuotisia kuvia, sitten jotain ulkomaalaisten kuvia samasta aiheesta, huomaan juhlineeni siivosti..
Pyyhin Netikettiin..
Chevilyn

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Aurinko paistaa, kevät tulee :h:
1108

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kyllä lomalla on mukavaa :]
Jos lähtisi tässä kotvasen päästä poikkeen ihan piruuuttaan työmaalla, on komia ilmakin.
ninnithequeen

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kuume laskenut, jipii.

Jos lähtis omille kämpille hoitaa elukat ja pakkailee ja siivoilee lisää.
SikaMika

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Uusi vuosi vaihtui rauhallisissa merkeissä Hotelli Vantaalla. Olin pokerissa häviöllä kaverille 340€, mutta tulin kahdessa jaolla nollille. Tappelin jonkun ohikulkijan kanssa hotellin käytävällä. Riitelin erään kaverini kanssa, se lähti ovet paukkuen lätkimään. Poistuin hotellista keskellä yötä 9-metrisellä limusiinilla, päivitettiin se matkalla 12-metriseen, ostin tarjottimellisia juomia jossain pintaliitopaikassa joka oli auki läpi yön ja alkoi myymään viinaa yhdeksän aikaan aamulla. Lopulta ryystin thaikkutyttöjen tarjoamia tequilapaukkuja Pataässässä josta mut hetkeä myöhemmin kannettiinkin viimein taksiin ja kotiin huilimaan.

Vuosi 2009 on potkaistu käyntiin!
1108

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lähteä nyt lomalla töihin...

*jupisee matkalla eteiseen* Soron!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Lähteä nyt lomalla töihin...

*jupisee matkalla eteiseen* Soron!
Ilmanen neuvo, mee hoitoon. Mä en vastaa edes työpuheluihin lomalla!
Mäkkärin fb antoi taas potkua persuuksiin ja selailin maailman ja Suomen ja suurimmat ja korkeimmat ja enkä oo edes mikään asuntoministeri enkä rakennnusmies.
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

SikaMika kirjoitti: Vuosi 2009 on potkaistu käyntiin!
Joo, olipas sulla vauhdikas vuodenvaihde. Mä nautiskelin viunaa vaan perinteisesti liikaa ja kun vuosi oli vaihdettu ja raketit ammuttu niin eräs tyyppi teki reilut ja wiskas mun jallu-pullosta korkin pois, joten pakkohan se oli pois juoda. Sen jälkeen olinkin kuulemma käyttäytynyt tosi hyvin! Muistikuvat onneksi puuttuu, muuten varmaan hävettäis vielä enemmän.
ninnithequeen

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miten on mahdollista, että AINA kun meet kaupasta ostamaan vessapaperia, muistat kaiken muun mahollisen, mut et sitä vessapaperia :tiistai:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Miten on mahdollista, että AINA kun meet kaupasta ostamaan vessapaperia, muistat kaiken muun mahollisen, mut et sitä vessapaperia :tiistai:
Veasapapru on niin kevyttä niin kevyttä..
Intialaiset ja japanilaiset eivät edes käytä, mutta he syövätkin meitä terveellisemmin..
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niba kirjoitti:Ilmanen neuvo, mee hoitoon. Mä en vastaa edes työpuheluihin lomalla!
Eli sinulla ei ole minkäänlaista työmoraalia?

Täytin kaksi kaavaketta ja kävin tuikkaamassa kahteen asuntoon ilouutisen 7.1 klo 07.00 alkavasta putkistosaneerauksesta. Ei ollut paharasti, lisäksi yhden huoneiston emäntä huuteli poikkeen käymässä ja join kupin kahvia rapsutellessani pariskunnan koiraa korvantakaa ja vastasin tytsyn kysymyksiin. Ja bonuksena oli komia keli ajella ja kävin näsijärven rannassa ihmettelemässä että joko nässy on paukahtanut jäähän. Oli se.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ilmanen neuvo, mee hoitoon. Mä en vastaa edes työpuheluihin lomalla!
Eli sinulla ei ole minkäänlaista työmoraalia?
.
Nyt minulla on lomamoraali! :lol: Siihen ei kuulu töistä murehtiminen, ne ei tekemälläkään lopu. Murheet ei murehtimalla lopu ja työt eivät tekemällä.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva
1108

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

3½ lautasellista hirvisoppaa naamarissa, voin todeta että maailma näyttää aika hienolta. Väenvängällä menin ostamaan tuoretta persiljaa ja ruisleipää vielä päälle.

Joskus funtsin miten itseni kokoiseen sälliin voidaan pumpata tuon verran soppaa ja 4 ruisleipää? Pikku huili ja lisää, kiitos.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:3½ lautasellista hirvisoppaa naamarissa, voin todeta että maailma näyttää aika hienolta. Väenvängällä menin ostamaan tuoretta persiljaa ja ruisleipää vielä päälle.

Joskus funtsin miten itseni kokoiseen sälliin voidaan pumpata tuon verran soppaa ja 4 ruisleipää? Pikku huili ja lisää, kiitos.
Lepää rauhassa.
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Persariperjantai?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Uus töllö tulee kohta :ohyeah:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin