Elmolauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Katsotaan kuinka kiva päivä tästä tulee. Varmaan kannattaa ainakin hieman jumpata ettei tuu semmoinen veltto olo, vaikka päätarkoituksena onkin pelata, pelata ja pelata.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tein just netitse vahinkoilmoituksen. Kikkailin keskiviikkona autollani matalan jääpenkan päälle lähtiessäni tien sivusta poliisitalon edessä. Auto jäi sutimaan noustuaan penkan päälle. Liinalla taakse vedettäessä etukatteet rikkoutuivat. Nice!

Mut uus töllö oli suksee. Alussa tuntui, et joutuu liikuttelemaan katsettaan pitkin ruutua, mut puolessa tunnissa totuin.

Kasituntinen paperihommia...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja milli »

Kotitoimistolla töissä... Meneehän se viimeinen lomalauantai näinkin :P
Minussa on havaittavissa huolestuttavaa työnarkomaniaa.
ninnithequeen

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nita tulee Nita tulee Nita tulee :cheer: :cheer: :cheer: :h:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Auto tallissa valmiina, kohta maalle lähtö. Aika reipasta pakkasta luvassa puun kaatoon, mut eiköhän vaatetus hoida ongelman.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ruokakaupasta suoriuduttu himppeen. Aika pureva pakkanen tuolla ulkona, vaikka onkin vain -12. Johtuukohan kosteudesta? Parvekelasit on täynnä jääkukkia.
1108

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Luin eka että Emolauantai, mutta emoja syrjitään täälläkin...


Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Luin eka että Emolauantai, mutta emoja syrjitään täälläkin...
Mun ymmärtääkseni emojen tehtävä on vain määkiä ja itkeä.. ne on niin tunteikkaita, kokeilisit sinäkin joskus? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kävin tänää ulkona hissukseen kävelemässä. Teki gutaa, eka kerta oikeen ulkona viikkoon, jos ei hospitaalikeikkoja lasketa. Ihana pakkanen! Yöllä seisoin terassilla aamutakissa -14 asteen pakkasessa ja kattelin isoja, hiljaa putoavia lumihiutaleita.

Vielä kun tää väsy lähtis, tai vähenis edes. Vois suruttaa vetää unta kellon ympäri. Tekis mieli tehä kotitöitä, en vaan vielä saa enkä kykene.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyl tää Emo ainakin päästi parun ku muksu juoksi syliin :D

Koko päivä leikitty ja pelattu Afrikan tähteä ja muistipelejä ja ja ja....hyvinpä tulevat toimeen isännän kanssa, joka jätti meidät kyl rauhaan tänne kämpilleen painuessaan yöksi töihin. Mie en taida päästää tuota mukeloa enää isänsä luo.

Iltakaffet ja lastenohjelmaa telkkarista Nitsku kainalossa kiitos :h:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Saunassa käyty. Huomenna aloittais päivän sahojen säädöllä ja tarvittaessa teräketjujen teroituksella. Maasturikyyti pummattuna 100m päähän työmaasta. Metsätöiden jälkeen mutsin auton laittoa, uusi akku paikalleen ja radion vaihto. Jos päivänvaloa vielä riittää, vois laittaa kalaverkkoja varten narun jään alle. Löysin sopivahkon jäätuuran ajomatkan varrelta. Jääsaha ja uittolauta onkin jo edellisien talvien jäljilta valmiina.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Huomenna herätessäni oon vuoden vanhempi kuin tänään :cry:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Elmolauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:Huomenna herätessäni oon vuoden vanhempi kuin tänään :cry:
Onnea?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin