Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Perkele, loma loppuu ja työt alkaa.

:cry:
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:Perkele, loma loppuu ja työt alkaa.
Nehän alkoi jo maanantaina. Siis sulla, hönö! :wink:

Mun työni tosiaan alkaa taas huomenna/tänään. Onneksi on taas kovin kepoinen vuoro edessä, ei huvittaisi alkaa kylmiltään rehkimään.

Tänään toivoisin myös viimein saavani tilaamani kaiuttimet kotiin. Sviddu kun eivät kerro subbarin liitännöistä mitään, joutunen odottamaan vielä yhden päivän niiden kunnes saan ne rokkaamaan. Tai sitten en malta, haen huomenna illalla jostain. Jipijipijipi!

Nuq...
milli

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä!

Eilen on tosi ihQ päivä. Tuli luisteltuakin ensimmäisen kerran viiteen vuoteen :]
masa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiinnostaa ihan vitusti olla takas duunissa. :maanantai:
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Töissä täälläkin :swirl:

Haen muksun eskarista klo 16 ja meen purkailee kamoja Espoon kämppään. Sit jotenkin takas Heltsinkiin ison kiukuttelevan pikkuvauvan luo :evil:
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Huomenta !
Oliskohan ne pyhät nyt ohi vähäks aikaa ja vois alkaa arkea taas harjoitella :roll:

Pakkasta pakkasta .. yrttiteetä kiehumassa lampaille .. lapsella hiihtoa koulussa, toivottavasti laittaa ne mukana olevat toppahousut sitten kuitenkin vaikka oli niin vastaan .. saiskohan viimiset joulukoristeet keräiltyä tänään pois etteivät kesään asti jäisi .. väsyttää :arrow: lisää kahvia siis!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei helevetti... kolmen viikon lomailun jälkeen takaisin työn äärellä. Nukuin viime yönä ehkä pari tuntia, mikä ei kamalasti motivaatiota nosta. Sähköposti on ihan tukossa ja töitä rästissä ihan kiitettävästi :(
Stinky

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihana aamu. Työkaveri tuli hakeen mut ja kaikenlisäksi se fiksas mulle uuden eteisen valon. Ihania ihmisiä - mä niin viihdyn täällä.
Hiljanen päivä näyttää olevan tulossa. Kehtaiskohan sitä pitää vähän pidemmän safkiksen ja pyytää jotain lähteen mun seuraks ihan ulos syömään.. Mun huonetoveri (se natsi) on tänään pois joten muutenkin erittäin rento olo :]
daddykillkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Mä olen parin päivän depisvaiheen jälkeen vaihteeksi näin hyvällä tuulella:

Kuva

Ei v*ttu kun rupeaa väkisin naurattamaan. Jätkien pokalle on kyllä nostettava hattua. Selvennettäköön ei-raskaan-rokin-ystäville, että kyseessä on """raskasmetalliorkesteri""" Manowar.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^Toivottavasti kyseisen pumpun eniten kiitosta kerännyt levytys odottaa postilaatikossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ollaan lähdössä Leville ensi viikon perjantaina, mutta vastoin aiempia suunnitelmia tuskin uskaltaudun rinteeseen ekaa kertaa viiteentoista vuoteen. Näen sieluni silmin itseni tällaisessa tilanteessa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tämä firma kyllä niin reilukerhomesta kuin vain voi. Äsken ilmoitettiin työkaverille, että tänään on viimeinen työpäivä tässä firmassa. Ja kaveri on kuitenkin firman paras näissä hommissa.

Olisi ollut sama edessä jos en olisi vaihtanut vakituiseksi juuri.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

daddykillkill kirjoitti:Ei v*ttu kun rupeaa väkisin naurattamaan. Jätkien pokalle on kyllä nostettava hattua. Selvennettäköön ei-raskaan-rokin-ystäville, että kyseessä on """raskasmetalliorkesteri""" Manowar.
Muistan lukeneeni jostain lehtiarvostelusta jotain siihen suuntaan että "Teräsbetonilla ei vaan ole Manowarin muskeleita". :)
daddykillkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^Samasta sankarihevin hiidenpadasta molemmat soppansa ammentavat. Lihaksia tai ei - mie kyllä rankkaiset TB:n liidsingerin laulunlahjoiltoiltaan huomattavasti jenkkiveljensä yläpuolelle.
Rouva Pupu

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Swirl, jos niin sattuu käymään, ota kuva :D

Silloin kun opiskelin amiksessa niin liikuntatunneilla pidin Manowarin paitaa. Joku lihaskimppu siinä oli pääkallojen keskellä. Opettajan oli kuulemma ihan pakko mainita, että onpas järkyttävä paita, ei hyväksynyt ollenkaan. Oli pakko sen jälkeen pitää sitä joka ikinen hikitunti mitä vastaan tuli, ihan kiusaksi.
bedlam

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Nukuttaa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Rouva Pupu kirjoitti:Swirl, jos niin sattuu käymään, ota kuva :D
Jos noin käy niin eiköhän kännykamerat laula ja oon heti maanantaina iltapäivälehtien kannessa perseineni :D
daddykillkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

swirl kirjoitti:tuskin uskaltaudun rinteeseen ekaa kertaa viiteentoista vuoteen
Jos sen on joskus osannut, palaa oppi äkkiä mieleen. Tosin koivet ja perse saattavat olla alatoopia ekan päivän jälkeen. Nimimerkillä "Skimbasin ekan kerran elämässäni kolmikymppisenä"
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Onnistuin sieppaamaan hyvän aurinkohetken koirien kanssa lenkillä käyntiin !!
Pakkanen nipisteli vähän pikkuisen varpaita mutta ihan hyvä lenkki päästiin käymään ja tuli hyvä mieli tuosta auringosta 8)

Tästä voi tulla ihan hyvä tammikuu :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Töissä, ei siinä mitään..
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Perkele, mun sydän suli:

Kuva

Oli meinaan niin jäätävä fiilis duunissa (pakkasen takia) että ei tosikaan. Täytys muistaa laittaa vähän enemmän lämmintä päälle kun alkaa tekemään 17 asteen pakkasessa ulkopuolista tarkastusta, sen 2½h:n jälkeen viritin koppiini 2 x 2kw lämppäriä huutamaan täysillä että sulin ja muutuin toiminnalliseksi.

Nyt saunaan.
Yönmustaritari

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

daddykillkill kirjoitti:^Samasta sankarihevin hiidenpadasta molemmat soppansa ammentavat. Lihaksia tai ei - mie kyllä rankkaiset TB:n liidsingerin laulunlahjoiltoiltaan huomattavasti jenkkiveljensä yläpuolelle.
Oo hiljaa. Pelle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas kiva ajella auringon paistaessa sivuikkunasta silmään. Ja vielä siihen kunnolla näkevään, toisella näki vaan epämääräisiä hahmoja. Ensimmäinen 100km kului aivoilta silmien tuottaman informaation uudelleen ymmärtämiseen, siihen saakka oli kuin olisi ajanut kaatosateessa yhdellä silmällä tuplanopeudella. Tai ainakin tuntui yhtä seesteiseeltä. Sen jälkeen ihan ok ajelua. No, matka meni kuitenkin 4 tunnissa ilman vaaratilannetta. Huomenna silmälääkäri, tosin nyt jo näkee melkein lukea tietokoneen ruudulta tekstin. Vähän kuin rasvaisen rillin läpi :lol:

Mut mikäs tässä taloa lämmitellessä, sairaslomalla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

swirl kirjoitti:Leville ensi viikon perjantaina, mutta vastoin aiempia suunnitelmia tuskin uskaltaudun rinteeseen ekaa kertaa viiteentoista vuoteen
Hyvinhän tässä on vielä aikaa mennä leveään oviaukkoon (tai kai sä oot kapee - riittää normaali ) seisomaan, koukistaa polvet ja nojata vuoronperään karmeihin. Vaikka arvioidun rinteen laskuun kuluvan ajan kerrallaan ja lepoa pari kolme minsaa (hissin aika). Ja lopettaa treeni muutamaa päivää ennen matkaa. On ollu ainakin mulla hyvä apu jo usean vuoden ajan. Huutaa reidet vähemmän leipää sit rinteessä :wink:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
ninnithequeen

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jestas et on kylymä. Kävelin omalta kämpältä tähän miehekkeen kämpille (100m) ja olin jäätyä kunnon toppavarustuksessakin :shock:

Espoon kämpilläkin käyty muksun kanssa ja töitä tehty pirusti. Nyt ois iiiiihan väsy. Onneks vasta pe takas duuniin.
Vastaa Viestiin