Tänään on kai torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hyvää nimipäivää Gunnar!

Ja huomisaamuna "Laatu"antenni saa lähetyksen suoraan syliin..
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti: Liitän oheen Verkkokauppa.com:lle juuri lähettämäni palautteen:

"...
4. Ja katso: olen taas alkuperäisessä myynnin jonossa. Tällä kertaa pääsen kuitenkin läpi tarpeeksi ajoissa, langan päässä on täysipäisen oloinen kaveri joka etsii varastosta puuttuvan kaiuttimen ja lupaa sen olevan täällä vielä tänään iltapäivällä. Kiitos siitä hänelle, olen nyt jopa taipuvainen uskomaan (en tiedä miksi, kai mä olen vähän hyväuskoinen) että tuote todella saapuu tänään.

..."
Hyväuskoisuus on todellakin tarkoitettu hölmöille, en tajua miten menin näin pahasti retkuun vaikka kaikki merkit olivat ilmassa! Fiksumpi olisi tajunnut, ettei kaiutinta todellakaan ole tulossa tänään. Miksi olisikaan, Verkkokauppa.comin lupaus sen toimittamisesta olisi pitänyt laittaa kellot heti soimaan. Jos tappaminen ei olisi laitonta, kyseinen lafka ilmoittelisi pian vapaista työpaikoista...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Silmä alkaa pikkuhijaa parantumaan. Josko viikonlopun jälkeen näkisi jo normaalisti. Voidetta ja muita jutskia sinne saa tunkea varmaan vielä kuukauden päivät. Autolla junalle ja lääkäriin, vähän yhdessä kaupassa kiertelyä ja junalla takas ja autolla himaan - aikaa meni reilu 2 tuntia - väsytti silmät kolmen tunnin torkkujen edestä. Ei ihan työkunnossa vielä huomenna. Ens viikolla palkkakeskustelu pomon kanssa.

Täytynee laittaa takaan tuli ja ruokaa puuhellalla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

McJanne kirjoitti:Sain lopputilin. Hiphei.
Onnittelut. Etkö tehnyt tarpeeksi paljon töitä?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Liekö kyse työmarkkinoiden lifo-periaatteesta, jolloin viimeksi tullut kenkäistään pihalle osaamiseen tms. perustamatta. En tosin väitä, että McJanne osaisi mitään, mutta kuitenkin.
Paras päivä ikinä.
Bhven

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Lunta! Nuuh!
Dumis

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nöf. Iltavuoro. Nöf. Vtu.
bliss

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kävin katsomassa tuommosia vauvoja, eri värisiä tosin...:
Kuva
1108

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vitut, paska tämäkin oli niin mitä siitä kertomaan. Saa pian jokin munaton kipinän alkamaan nillittään.
Viimeksi muokannut 1108, 08.01.2009 20:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Henkinen muistilappu, ei kannata olla firman ahkerin ja kallein mies.
Varpaille täytyy osata talloa tyylillä, ei voimalla. Kokemusta kanssa siitä että kiskasin kolme pienempää urakkaa vuodessa kunnialla loppuun ja sain fudut koska niitä aikaisemmin hoitanut dippainssi oli toimitusjohtajalle sukua ja sehän ei käynyt että nuori kölvi tulee säätämään asiat kuntoon. Mutta niin se vaan menee tällä alalla ainakin.
Onslow

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

McJanne kirjoitti:ei kannata olla firman kallein mies.
Tämän asian moni tuntuu kyllä unohtavan turhan helposti.
Chevilyn

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Mielenkiintoinen päivä, tapasin hauskan lääkärisedän, joka sanoi kynsissäni olevia värimuutoksia sieviksi ja väänsin kättä ylityökorvausten maksamisesta. Jälkimmäinen voi olla näemmä vaikeaa.
MGandhi

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

1108 kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Henkinen muistilappu, ei kannata olla firman ahkerin ja kallein mies.
Varpaille täytyy osata talloa tyylillä, ei voimalla. Kokemusta kanssa siitä että kiskasin kolme pienempää urakkaa vuodessa kunnialla loppuun ja sain fudut koska niitä aikaisemmin hoitanut dippainssi oli toimitusjohtajalle sukua ja sehän ei käynyt että nuori kölvi tulee säätämään asiat kuntoon. Mutta niin se vaan menee tällä alalla ainakin.
Nätein itselleen selittely ever! "Olin liian hyvä, joten sain fudut!" :D

Toi taito munkin on opittava! Mäkun oon aina niin kovin negatiivinen.
Fcuk

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Chevilyn kirjoitti:Mielenkiintoinen päivä, tapasin hauskan lääkärisedän, joka sanoi kynsissäni olevia värimuutoksia sieviksi ja väänsin kättä ylityökorvausten maksamisesta. Jälkimmäinen voi olla näemmä vaikeaa.
Eli se oli jotain harmitonta sievää täplää vaan? Mukava tieto.
Chevilyn

Re: Tänään on kai torstai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Fcuk kirjoitti: Eli se oli jotain harmitonta sievää täplää vaan? Mukava tieto.
Olen käynyt kahdella lääkärillä, toisen mielestä kuolen lähes varmasti melanoomaan (okei, hieman liioittelin) ja toisen mielestä kynsissäni on vain sieviä täpliä. Koepalan tuloksia odotellessa :)
Vastaa Viestiin