Lapset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nowaysis

Lapset

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Feiz

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Aivan mahtava mainos. Nämä lähes jokapäiväiset tilanteet mitä näkee tuolla kaupoissa saa minutkin nauttimaan elämästä ilman lapsia.
Saa nähdä kuinka sekaisin vuosien varrella täytyy mennä, että hommaisi pennun.
Starflare

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ja tälle piti ihan oma topikki saada? ei voinut laittaa vaikka "Päivän linkki" tms. topikkiin?
Nowaysis

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Feiz kirjoitti:Aivan mahtava mainos. Nämä lähes jokapäiväiset tilanteet mitä näkee tuolla kaupoissa saa minutkin nauttimaan elämästä ilman lapsia.
Saa nähdä kuinka sekaisin vuosien varrella täytyy mennä, että hommaisi pennun.
En kyllä käsitä vanhempia jotka eivät pistä kersojaan aisoihin tuommosissa tilanteissa.Avuttomia nuo nykyajan vanhemmat :roll:
AarneAnkka

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mä en saa tota toimimaan. Tulee vaan "This page cannot be displayed" :(
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 20.10.2005 16:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nowaysis

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

nyt pilasit sitten katseluhuvin muilta, voitko poistaa ton viestisi pliis :? :)
AarneAnkka

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nowaysis kirjoitti:nyt pilasit sitten katseluhuvin muilta, voitko poistaa ton viestisi pliis :? :)
Mutta se siis oli se mainos? OK, sitten oon nähnyt sen. :D
Patz

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Patz »

Saako nyt sanoa?! Saako?? Saahan, pliis!!? No sanon kuitenki:

WANHA!

Ollut meillä ns. kurssikevennyksenä iät ja ajat, silti aina yhtä viihdyttävä :mrgreen:
Kittys

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Ahhaha! Ei mikään ihme, jos tuommosessa tilanteessa alkaa puna leviämään vanhempien poskille. Maman pj sentään osaa käyttäytyä, koskaan ei ole kohtausta järjestänyt kaupassa tahi muuallakaan :wink:
slam

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja slam »

Tällä kertaa ei löydy koko palvelinta, ainakaan täältä seudulta
ninnithequeen

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muahaha, tekisi mieli sanoa, että jokapäiväinen tilanne, mutta ei nyt sentään. Ei meitin tyttö oikeastaan ikinä vingu karkkia tai vastaavaa kaupassa, saattaa sitten kitistä muusta, kuten miksei keinuttu kauemmin siinä ulkona jne. :roll:
Mutta tuollaista, ei, ei MEIDÄN lapsemme :D
Leilah

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Leilah »

ninnithequeen kirjoitti:
Mutta tuollaista, ei, ei MEIDÄN lapsemme :D
Sinä olet ollutkin hyvä äiti ja kasvattaja!

En ole itse ikinä nähnyt tuolla lailla riehuvaa lasta kaupassa, mainoksena tuo on kyllä mainio!
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kyllä minä tuosta huolimattakin haluan lapsia.
Ne vain pitää kasvattaa kunnolla :D
Ja en tykkää kortsuista... Vaikkakin niiden käyttäminen epäilemättä on fiksua. Ja jos tuo tilanne olisi todellinen, niin todellakin olisin tuolle miehelle suositellut kondomin käyttöä :D
Ei tämä maailma kaipaa lisää pikku hirviöitä...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Nowaysis

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

kiltit, älkää kirjottako tähän ketjuun mikä tuon pätkän juju on, menee hupi muilta pilalle ennen kuin ovat nähneetkään. kiitos. vahdin mustasukkaisesti omaa ketjuani,
Edith

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä nyt ton pätkän jujua tajunnu, vaikka selitettiinkin.
Exsat

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kun olin pieni, niin äiti näytti kerran kaupassa tuollaista lattialla kitisevää pentua, ja sanoi, että jos ikinä teen noin, niin hän heittäytyy viereen ja tekee samoin. Varmasti olisikin tehnyt, en ottanut riskiä.
ninnithequeen

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Kun olin pieni, niin äiti näytti kerran kaupassa tuollaista lattialla kitisevää pentua, ja sanoi, että jos ikinä teen noin, niin hän heittäytyy viereen ja tekee samoin. Varmasti olisikin tehnyt, en ottanut riskiä.
Höhöhöö, mitähän ukko sanois jos me muksun kans tehtäis noin kun ollaan yhdessä kaupassa...Tyttö kiukuttelis karkkihyllyllä ja minä siiderihyllyllä :rofl:
Kittys

Re: Lapset

Viesti Kirjoittaja Kittys »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Kun olin pieni, niin äiti näytti kerran kaupassa tuollaista lattialla kitisevää pentua, ja sanoi, että jos ikinä teen noin, niin hän heittäytyy viereen ja tekee samoin. Varmasti olisikin tehnyt, en ottanut riskiä.
Höhöhöö, mitähän ukko sanois jos me muksun kans tehtäis noin kun ollaan yhdessä kaupassa...Tyttö kiukuttelis karkkihyllyllä ja minä siiderihyllyllä :rofl:
Paas koittaen ja kerro kuin kävi :lol: *yllyttää*
Vastaa Viestiin