Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Melnais kirjoitti:Suojalasit ovat ratkaisu
Mulla noikaan ei auttaneet vaikka niiden apuna oli metsurinkypärän metallilankainen visiiri. Jostan kummasta oksa tunki kuulosuojaimen ja näkösuojaimien rakosesta takaoikealta kauhealla vauhdilla silmään tehden laaja-alaisen ja syvän naarmun, vai mikä eroosio se nyt oli. Kipeän silmä kanssa luomikouristukset on yhtä JUHLAA !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kaverit on alkaneet ahdistelemaan, et pitäis järjestää pikkujoulut vm 2009. Vaikka kohta helmikuussa. Ei vaan jaksais yksin hoitaa koko rumbaa ruokineen ja muine jutskineen melkein 30 hengelle, tai sen verran oli viime helmikuussa v 2008 pikkujouluissa.

No, katotaan nyt. Jos tästä vielä innostuisi :wink:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
milli

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja milli »

Rouva Pupu kirjoitti:Heh, täällä on samanlainen tilanne. Miehen kolmekybäset kuun lopussa ja se olen minä joka voivottelee vanhenemista ja sitä mihin se kaikki aika on oikein mennyt.
Juu, täällä on vaan silleen, että avokki on mua vaan muutaman kuukauden vanhempi. MÄ OLEN KANS SITTEN YHTÄ VANHA! Eikä se ees oo vanha, mutta.. iiich.. Mä en vaan osaa olla tänään rationaalinen. Tuntuu kuin sit muuttui harmaaksi ja ryppyiseksi vuorokauden vaihtuessa.

Viimeksi oli ikäkriisi kun täytin 19v. =)

Mua saattaa huomenna ehkä vähän naurattaa tämä avautuminen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamulla vähän rakastuin Sciroccoon. Nyt piti sitä vähän Googlata ja illalla taidan vähän hivellä sitä lisää... :h:
daddykillkill

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Rouva Pupu kirjoitti:emäntä löyty milloin tissibaarista, milloin katuojasta
Jossain rinnakkaistodellisuudessa meistä olis tullut varmaan tämän palstan Matti ja Mervi :D
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä odotan pertsan känniketjua, nautin lasillisen colaa (huono tuleva äiti!!!!!!!!) ja syön ihan hiukan suklaata seuraksi.
Täytyy ihan pysähtyä ja hiljentyä...ja polvistua. Olet kiitettävän auliisti ottanut palstan elämääsi. Pidä. Itse vielä pähkäilen, josko veis muijan hienoon ravinteeliin syömään ja rrrakastelis päälle, mutta Pertsan känniketjun seuraaminen on heti peesissä toisena.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mitä sä yrität hyvittää? Kylpylää, illallista jne...
Fcuk

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ikäkriisiä ei vieläkään, vaikka pentu täytti 4. Siis hitto 4 vuotta se on tuossa jo ollut, melko käsittämätöntä. Mikään ei ole oikeastaan päässäni liikahtanu mihinkään, täyttäisinpä äkkiä 30. Ja pentu menis kouluun.
Onslow

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:^ Mitä sä yrität hyvittää? Kylpylää, illallista jne...
Millä nyt raskaana olevaa naista voisi hemmotella liiaksi?
Rouva Pupu

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Toivottavasti noita hemmotteluja saa ilman raskauttakin. Sanoo hän. Ja toisinpäin. Toivottavasti niitä miehiäkin hemmotellaan.

Todellakin, tänään on parhautta sohva, leffa ja Pertsan känniketju. Totaalista aivojen nollaamista yssiksein.
Rouva Pupu

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

daddykillkill kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:emäntä löyty milloin tissibaarista, milloin katuojasta
Jossain rinnakkaistodellisuudessa meistä olis tullut varmaan tämän palstan Matti ja Mervi :D
Tämä oli vuoden paras heitto!! :lol:
MGandhi

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Melkein tekis mieli todeta tähän, että elämä on täynnä valintoja.
Ihan provoilematta, paljonkos sulla on ikää mittarissa?
32. Miten luulet tämän seikan vaikuttavan mielipiteisiini?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:^ Mitä sä yrität hyvittää? Kylpylää, illallista jne...
Toi oli saunanpuhdas läppä. Iltani tosiasialliseen agendaan kuuluu lenkkeilyä ja säbäpeliin meno katsojaksi.

Mielestäni ilmoitus Pertsan känniketjun seuraamisesta perjantai-illan pääsisältönä ansaitsi jonkinlaisen kunniamaininnan tai edes kommentin. Aika harva täällä kuitenkaan myöntää moista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Kuuleppas, missään en ole maininnut känniketjun seuraamisen olevan illan pääsisältöni, mutta pidä tuo 8)
Onslow

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:32. Miten luulet tämän seikan vaikuttavan mielipiteisiini?
En luule vaan tiedän omasta kokemuksesta. Olet vielä omaan elämääni rinnastaen rillutteleva sinkkumies, kuten minäkin olin saman ikäisenä. Silloin ajatukseni kakaroista olivat juurikin samanlaisia kuin omasi

Kun oma kaveripiiri alkaa pikkuhiljaa ympärillä vaihtamaan omat rutiininsa poikamieselosta vakiintumiseen ja perheeseen, tulee itselle vastaan tilanne jossa kaveripiiri on tavallaan haihtunut pois, ja itse on tilanteessa jossa voi joko jatkaa poikamieseloa Homeboy malliin, tai sitten astua samaan laivaan minne jokainen perheellinen mies on astunut.


Mut toki voihan sitä olla lapsettomassakin parisuhteessa, joten no worries mate. Saattaa olla että että mielipiteesi säilyy hautaan asti :P
Onslow

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Pst!

Yle teema tänään:
******************

Kino Teema: Ilmestyskirja. Nyt Redux (K15)

YLE Teema Klo: 21.00 Pvm: 09.01.2009


(Apocalypse Now Redux/USA 1979/2001, 195') Kaikkien aikojen Vietnam-elokuvan erityispitkä ohjaajan versio avaa Marlon Brandon elokuvien sarjan. O: Francis Ford Coppola. N: Martin Sheen, Marlon Brando, Robert Duvall.
1108

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Windows 7 Beta testing käynnissä.
Vaikuttaa aika näppärältä, näin siis 10min käytön jälkeen.
Duck

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Minä ainakin harkitsen hyppäämistä XP:stä suoraan Win7:aan kulkematta Vistan kautta. Kunhan saavat tuon valmiiksi.
Chevilyn

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Sain uuden työpaikan ja ilmoitin esimiehelle aikataulun, jolla poistun palveluksesta. Hän kysyi saako (!) toimia suosittelijanani CV:ssä. Näemmä ilmeisen hyvin mennyt koulutus perille viimeisen 1,5 vuoden aikana. :P

Voisin alkaa pikku hiljaa hiippailla kotia kohden.
1108

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Duck kirjoitti:Minä ainakin harkitsen hyppäämistä XP:stä suoraan Win7:aan kulkematta Vistan kautta. Kunhan saavat tuon valmiiksi.
Jep, vaikuttaa aika pätevältä...saanut kaatumaan yhteensä 12 kertaa tähän mennessä, tosin Beta on Beta vaikka voissa paistaisi. Vituttaa muutama seikka:

1) Perinteinen näkymä on poistettu ja kaikki pitää kliksutella ällisty valikon kautta
2) Verrattuna Visvaan niin valikkoja ja vanhoilla paikoilla aikaisemmin olleita toimintoja on mulkattu aivan liikaa...

Mutta muuten aika perkeleen positiivinen vaikutelma, käynnistyy tosiaankin nopeasti ja toimii nopeasti. Selkeästi parannusaskel Visvasta.
Stinky

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ou jeah. Isoliskon kanssa leffailta. Eipä tätä ole tainnut ikinä tapahtua näin aikuisiällä. Se tuo skumppaa alkupalaks ja mä laitan meille nachoja kera jauhelihan, tomaatin, sipulin ja juustokastikkeen. Nam. Jälkkäriks suklaata. Kiva ilta tiedossa :]
Chevilyn

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Mjoo-o. Veto niin pois etten jaksa tehdä muuta kuin istuskella koneella ja kuunnella musiikkia. Onneksi viikonloppu alkoi. Huomasin, että hiirikädessäni on patti siinä kohdassa, joka osuu koko ajan pöytään ollessani koneella. Argh, täytyy lakata tutkimasta näin tarkasti käsiä tai vaihtoehtoisesti hankkia joku härpäke ranteen alle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onslow kirjoitti:Pst!

Yle teema tänään:
******************

Kino Teema: Ilmestyskirja. Nyt Redux (K15)

YLE Teema Klo: 21.00 Pvm: 09.01.2009


(Apocalypse Now Redux/USA 1979/2001, 195') Kaikkien aikojen Vietnam-elokuvan erityispitkä ohjaajan versio avaa Marlon Brandon elokuvien sarjan. O: Francis Ford Coppola. N: Martin Sheen, Marlon Brando, Robert Duvall.
Joku elokuvaintiaanien kanava näyttää tota moovia jatkuvalla syötöllä, taitaa olla maksullinen kanava tai sitten teema toistaa itseään?

Niijoo ostin kansalaisperuspoksin verkkarista..
Nyt taas tv näkyy otin pois kaapista, hakee kyllä hiton pitkään noita kanavia.. antaa pyöriä, selaan nettiä ja teen lämminsavulohisalaattia maustumaan huomiseksi..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin