Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tikipoksi huoltoon kiitos lumisateesta autoa kuitenkin tärvitaan Rälssintielle menoon otetaan vaan johdoista irti..
Viimeksi muokannut Niba, 09.01.2009 9:39. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Joko siellä nyt jo lötisee räntää taivaksesta? Eikö se pakkainen tän enempää kestäny? Höh. Miksei tänne etelään tuu enää kunnon talvea. :(
Duck

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Duck »

... mutta nyt sählyämään! Viuh! Läms!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jopas taas kelin lykkäs. No illalla ilmeisesti saapuu pikkupakkanen ja sitten on niin maan perusteellisen liukasta ja pelti kolisee jälleen kerran.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Riemumieli kirjoitti:Jopas taas kelin lykkäs. No illalla ilmeisesti saapuu pikkupakkanen ja sitten on niin maan perusteellisen liukasta ja pelti kolisee jälleen kerran.
Täytyypä toivoa tuota niin voi istahtaa parvekkeelle ja katsella näytelmää.

Työmotivaatio kadoksissa, kahvi pahaa ja raavituttaa niin penteleesti. Lisäksi olen näköjään aloittanut jonkinlaisen dietin ilman mitään päätöstä asiasta, joten on hiukkapikkupaljon kylmä ja koiveet eivät meinanneet kantaa aamulla.

Mutta jotain positiivistakin, tilille tippui palkka ja ensikesän lomarahat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vein auton vakkariasennukseen ja eikös ne perkeleet taas ryssineet mun sijaisautohommelit totaalisesti. Ensin ei ollut koko varausta, sitten hommattiin auto, varaus löytyi, mutta toiselle autolle jota EI ollut koko talossa, hommatun auton tankki tyhjä, huoltopoika tankkaamaan, auto vihdoin pihaan ja kun lähdin ajamaan, pissapoika tyhjä ensimmäisestä nykäsystä. Aikaa kului ylimääräiset 40 minuuttia. Kyllä Laakkonen taas palvelee!
daddykillkill

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Mistä muuten juuri tämä nimimerkki?

Käyttöautoa on tullut usein moitittua, mutta siellä sijaisautohommeli toimi erinomaisesti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:^ Mistä juuri tämä nimimerkki?
Selittely aina jotenkin pilaa homman. Mutta onhan tää melko Bondimainen kulkupeli ;)

Ja kuten aiemmin jo sanoin, en halua käyttää samaa nimimerkkiä kahdella palstalla. Näin pidätän oikeuden useampiin sivupersooniin, eikä stalkkerit seuraa perässä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:^ Mistä juuri tämä nimimerkki?
Selittely aina jotenkin pilaa homman. Mutta onhan tää melko Bondimainen kulkupeli ;)

Ja kuten aiemmin jo sanoin, en halua käyttää samaa nimimerkkiä kahdella palstalla. Näin pidätän oikeuden useampiin sivupersooniin, eikä stalkkerit seuraa perässä.
Ketkä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Niba kirjoitti:Ketkä?
Niba hei, haistappa vittu.
daddykillkill

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:Mutta onhan tää melko Bondimainen kulkupeli ;)
Jos sä olet saanut sijaisautoksi Aston Martinin, mä kuolen kateudesta juuri... nyt. Etenkin jos tuossa on täysi varustelu konekiväärejä ja oil-slickiä myöten :twisted: Yleensä en kuulu autorunkkareihin, mutta tuossa ajokissa on kieltämättä sitä jotakin - olkoonkin että kuvassa on pienoismalli.

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei pelkoa. Olin selkeästi liian kryptinen :D
James B

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja James B »

Vesper kirjoitti:eikä stalkkerit seuraa perässä.
Herrasmiesagentit stalkkaavat sinua.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James B kirjoitti:Herrasmiesagentit stalkkaavat sinua.
Taas!!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Auto oli aamulla takuukorjauksessa. Uutta hihnaa, kiristäjää ja xenon-umpiot. Arvo uutena, alkuperäisenä ja töineen yht lie luokkaa 2 k€? Johan noilla oli ajeltu melkein 80tkm. Eivät olleet rikkipoikki, mut tarkasti otten ei sellaiset kuin olis pitäny olla. Ja takuu loppuu sopivasti huomenna !

Kohta lepuutan risaa silmää parin tunnin torkuilla. Jotain iloa tästä sairaslomasta, vaikka mielummin olisin silmä kondiksessa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kerro nyt mikä siinä silmässä on! Tikku?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Runkolistan mukaisesti viikon ainoa työpäivä parsittu eilen. Tuntuu ihan lomalta. Iso kysymys ja oikea kuuma peruna on tulevien päivien osalta wanhan kämppäni ostajaehdokas, joka esitti tarjouksen, jonka hylkäsin. Saako hän lisää lainaa? Nostaako hän tarjoustaan? Elämme jänniä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pikkumies ehti olla kaksi päivää hoidossa ja aamulla oli jo pientä lämpöä eli ensi viikolla viimeistään kotihoitoa luvassa. On se pyllystä. Tämän lisäksi vaimon työpaikalle tuli aikuinen ääliö vatsataudissa, joten kohta kakka lentää niin kuin jo uutisketjussa vihjasin. Tai sitten ei.
Paras päivä ikinä.
Rouva Pupu

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Onko teillä päiväkodissa vai kotihoitajalla, pienemmässä ryhmässä?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Rouva Pupu kirjoitti:^Onko teillä päiväkodissa vai kotihoitajalla, pienemmässä ryhmässä?
Perhepäivähoitaja, joten pienemmäksi ei voi enää mennä. Edeltävät 3/2-viikkoa menivätkin terveenä kun oli kotona. Ennen hoitoonviemistä (tänä syksynä) ei ollut kertaakaan kipeä. Bonuksena sairastimme syksyllä vuoron perään, joten töitä ei ihmeemmin tarvinnut tehdä. No onneksi julkisella ei tarvitsekaan.
Paras päivä ikinä.
Rouva Pupu

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä olen jo nyt miettinyt, että koittaa saada sitten aikanaan perhepäivähoitajalle, jos on kovinkin infektioherkkä. Lähipiirissä on sillä saatu jonkun verran infektioita vähennettyä. Ja olen suhteellisen varma, että tulokas tulee infektioherkkä olemaan. Huonot geenit jatkavat kulkuaan :wink: Tosin tarkoituksena on (jos rouvan pää kestää) hoitaa lasta kotona sen kolme vuotta, koska opiskelen iltaisin, en päivisin. NiinQ että kotiäidiksi :lol: :lol:

Pientä siivousta, kouluun soitettu ja laitettu opiskelut jäihin äippäloman ajaksi. 2.2 alkaa kyseinen "loma".
daddykillkill

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Riemumieli kirjoitti:eli ensi viikolla viimeistään kotihoitoa luvassa. On se pyllystä
Sain juuri kuulla, että "saan" viettää ensi neljä viikkoa kesälomastani pojan kanssa kotona leikkien perhepäivähoitoa, kun äitee on töissä. Onhan se mukavaa... mutta. Tuleekin sitten toinen kesäloma peräkkäin kun luuhaan vaan kotinurkissa lasta hoitamassa.

Alkoi naurattaa muuten ihan vitusti tuo rva Pupun uusi avattara-kuva. Some mother, I tell ya :D
Viimeksi muokannut daddykillkill, 09.01.2009 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Portti kolahti joten se sitten tästä istunnosta tänään :D
Omenapiirakanpaistolle tästä -->
:yo:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Melnais kirjoitti: Kerro nyt mikä siinä silmässä on! Tikku?
Ei. Etkö muka lue kaikkia päiväketjuja ja tee muistikirjaasi (pääsi sisään?) merkintöjä kaikista palstalle kirjoittajista ?!!?

Tuolta löytyy.

Vähitellen tällä silmällä alkaa näkemään. Voiteita ja tippoja vaan pitäis laitella parin tunnin välein :roll: Saa nädä kestääkö maanantaina olla koko normaalin päivän töissä. Tod.näk ei. Mut sithän tulen kotiin torkuille risaa silmää leputtamaan ja vähän sitä liikaa rasittuvaa viereistäkin !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitkä perjantai Tutti di Capo!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:Meinasimme viedä omamme sellaiselle, mutta rupesi näyttämään niin kummalliselta paikalta. Jälkikäteen täytyy sanoa, että löytyy julkiseltakin puolelta hyviä paikkoja. On viihtynyt, ja hänestä on pidetty ja tautejakin ollut kohtuullisen vähän.
Korjattakoon vielä, että perhepäivähoitaja on julkisen puolen palkkaama, ei yksityinen. Julkisella tarkoitin sitä, että minun työskentelyni julkisen sektorin palveluksessa mahdollistaa sairaan lapsen ja oman itseni hoitamisen kotona ilman mukinoita.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin