Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tyhjä lasi. Prkl.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lasillinen mustikkajuomaa !
Ilman alkoholia joulukuun -08 puolesta välistä saakka, ja ihan omasta halusta. Ja ilman tuskaa! Pitänee kyl ottaa parit, kunhan silimä on kunnossa.

Kippis !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No nyt kun yllytitte niin ehkäpä siivu Amarettoa.
bliss

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Jääkaapissa olis kolme olutta, en tiedä viitsinkö korkata. Laiskottaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

bliss kirjoitti:Jääkaapissa olis kolme olutta, en tiedä viitsinkö korkata. Laiskottaa.
Mullakin on olutta vaikken edes juo sitä. Menee kohta varmaan vanhaksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Juu, ois mullakin juotavaa. Ei sen puoleen. Jääkaapissa tummia 1/3-osa ltr pulloja muutama, viinejä ja viinoja viileässä kellarissa loppuvuoden jokapäiväisille känneille. Mut kun ei vaan iske. Yksin ei tipu ja seurassa ei halua olla kännissä. Ehkä isommassa seurassa kuitenkin joskus pikku huppelissa. Sekään ei vaan tahdo onnistua ilman kunnon sikaria, vaikka en muuten poltakkaan. Viime vuonna taisi mennä huikeat 3 sikkeä. Sitä saa lailliset pikakännit, näin kun en ole koskaan muutoin polttanut.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ehkä juon sen yhden lasillisen colaa kunha pääsen jotenkin sohvalta ylös. Mut pitäis ns. kieräyttää tästä, help help.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Elämä repes!
Lasissa karpalomehua.
Kippis!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Colaa lasissa (kiitti pertsa avusta!) ja ajattelin tekeväni lihaisan sämpylän, nam. Todellakin, elämä risaiseksi!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rouva Pupu kirjoitti:ajattelin tekeväni lihaisan sämpylän, nam
Kelpais mullekin, mut sametinen saksansämpylä puuttuu !
Eikä oikean puoleista silmää kiinni nipistäen viitti lähteä valinnasta hakemaankaan :wink:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hitto, Amaretto olikin tosi vähissä ja korkkikin oli aivan järjettömän tiukassa. No, kentältä saa uutta loppukuusta :]
milli

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja milli »

Lasista löytyy valkoviiniä =)
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

exPertti kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Colaa lasissa (kiitti pertsa avusta!) ja ajattelin tekeväni lihaisan sämpylän, nam. Todellakin, elämä risaiseksi!
Eikö ole jännää miten ajatusmaailma pikku hiljaa muokkautuu vauvan tuloa odotellessa? Vaikka tietty risaisuudessa on mahtilasti sarkasmia niin silti...
No siis, oikeastihan kuuntelen jumputusta, haaveilen rommista ja yritän hillitä vipittävää tanssijalkaa :lol: Onneksi mies toi kauppareissulta herkkuja, toivottavasti juo munkin puolesta eikä kotiudu tunnin sisällä. Ajattelin meinaten katsoa Kellarin kunkkua 8) Mutta kyllähän se muuttuu, sitä en kiellä. Se ajatusmaailma. mut aion silti käydä vielä tissibaareissa äitinäkin ja juoda liikaa rommia ja soittaa miehen hakemaan katuojasta ja ja ja.... ;)
milli

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Miten ilta muuten sujuu?

Updeittina voin sanoa, että olen pyyhkinyt jo monta vodka-kolaa.

Tämä venäläisvalmisteinen kallis vodka on kyllä aivan liian vähän maistuvaa. Tästähän voi tulla vaikka hiprakka... :)
Ilta on sujunut hyvin, kiitos kysymästä. Tässä siivoilen ja palkitsen itseni touhuilusta lasillisella valkoviiniä. Saa välillä käydä hörppimässä ja sitten siivous taas jatkuu.

Myöhäisiltaa varten on kylmenemässä Mozart -likööriä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:mut aion silti käydä vielä tissibaareissa äitinäkin ja juoda liikaa rommia ja soittaa miehen hakemaan katuojasta ja ja ja.... ;)
Soitat sitten kyllä mulle, sillä mä en ole koskaan vielä päässyt tissibaariin! Lupaan herätä katuojasta ja juoda rommin sijaan vodkaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:mut aion silti käydä vielä tissibaareissa äitinäkin ja juoda liikaa rommia ja soittaa miehen hakemaan katuojasta ja ja ja.... ;)
Soitat sitten kyllä mulle, sillä mä en ole koskaan vielä päässyt tissibaariin! Lupaan herätä katuojasta ja juoda rommin sijaan vodkaa.
Täytyy soittaa tutulle, komealle, kaljulle konstaapelille ja pyytää korjaamaan teidät sieltä katuojasta talteen Kisikselle :P (sikäli kun tissibaarinne sijaitsee pääkaupungissa)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No aatteleppa. Pupun ja Pätsin kanssa tissibaariin, sehän olis kun tuplajättipotti Lotossa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vesper, tuo niin toteutetaan se on jämpti se :] Ja Blissille ilmoitetaan niin se voi sitten hoitaa sen kyydin katuojasta ;]

Pertsa, kyllä siellä peppuakin näkyy ja ehkä jotain muutakin, riippuen paikasta. No, ainakin saa laittaa rahat pöksyihin. Ei toimi muuten kolikoilla se homma, kokemuksen syvällä rintaäänellä :]
milli

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:Hyvä palkinto. Tulee mieleen ihan sinkkuilut, silloin moni homma vaikutti paremmalta oluen kera.

Hmm, Mozart? Itsellä olisi avaamaton viskipullo, mutta toivottavasti ei ajauduta sinne asti. :)
Tässä vieressä olisi jo avattu viskipullo (The Glenlivet).

Toi Mozart -likööri on ihan kokeilu, pullo oli houkutteleva.

Mä oon varmaan kohta ollut tarpeeksi ahkera tälle illalle. Loput siivoilut voi suorittaa huomenna, kuhan huomisen tarjoilut on valmistettu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Kestäisiköhän sitä sekoamatta. :)
Älä mieti enempää tai et kestä housujen repeämättä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

No ni.
Koskenkorva 60 aukesi. Viinit, värikkäät ja raikut sai jäädä kellariin.

Tissibaarissa käynnistä alkaa olla yli 10v. Venäjän neidot haisi hajuvedellä 'peitetylle' lialle ja hielle. Eikä niillä ollut edes kunnon tissejä :(

Edit: ei osaa krijottaa
Viimeksi muokannut Pulkannaru, 09.01.2009 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nyt kun on tuo juomapuoli hallussa (colastakin humaltuu kun on asenne kohdillaan) voikin siirtyä seuraavaan vaiheeseen eli huonoon musiikkiin:

Dumis

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei ole vähätehoisia alkoholijuomia kotona, jotenka en jaksa. Vedän vissyä ja popsin porkkanoita.
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vaola, kenties Punaisessa lyhdyssä :]
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vastaa Viestiin