Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Hyvin sopii Kossu ProViva Mustikka Marjajuoman kanssa !
Jos vielä ottais parit.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onnettomat vodkavarastot!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Todellakin! Ensimmäinen ja ainoa sääntö kalsarikännäilyssä on se, ettei alkomahooli SAA loppua, ei missään olosuhteissa!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ja mikä talous se sellanen ylipäätään on missä ei ole edes kohtuullisesti varusteltua baarikaappia? Vodkaa, giniä, konua, viskiä, rommia, jekkua, jallua ja muutamaa valikoitua likööriä vähintään!

Ja sitten räkänokkabaarissa Kossua hanasta, niin mullakin on!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Meillä ei ole baarikaappia, joskus tosin oli. Ei me juoda juuri lainkaan muuta kuin kossua tai rommia. Joskus on jotain viinejä jne. Nyt kun en saa juoda niin on pakko sanoa, etten pahemmin pidä alkoholin mausta, juomiseni on pelkkää humalahakuisuutta. En siis kaipaa viinaa vaan humalaa :]
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^^
Jekku ja Jallu puuttuu (juomina ja lehtinä. Ku ei putoa mulle kumpanenkaan), muuta valikoimaa sopivasti tai kuulema liikaa.

Kossua on vielä noin 7 dl jäljellä, litran putelissa.Taitaa jäädä lopettamatta toi pullo tältä erää. Lämmittää mukavasti, takan ja hellan lisäksi. Pitäskö kohta pursuttaa yöliukkarit silmään?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En minäkään juo mainitsemistani viinoista kun vodkaa, mutta pitäähän sitä vierasvaraa olla. Ja mulla kuluu kyllä likööreitä leivonnassakin. Ja Amarettoa sitten joskus vähän muutenkin... :mrgreen:

Ja viinit sitten tohon lisäksi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rouva Pupu kirjoitti:juomiseni on pelkkää humalahakuisuutta. En siis kaipaa viinaa vaan humalaa
Noin mullakin joskus aikanaan. Elimistö sopeutui harvoihin känneihin, enkä saa niistä nykyään juuri mitään irti :cry: Otan vaan pikkasen verenkierron vilkastukseen ja silmien ! Ehkä vähän juttujenkin, tai jos se tuntuu siltä vaan itsestäni.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Puoli pulloa punaviiniä ja Be Kind Rewind alla. Ihan liikaa mulle, ekstrat menee jo ohi.
Don't Panic!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Mulla meneen kuivakakkujen leivonnassa (kun joku tuttu pyytää leipomaan) brändiä, muuten ei.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tyhjäsin juuri lasin maitoa..
Menee hyvin kinkun ja artesaani ruisleivän kanssa.

En hienostele mutten juo lasolia enkä käsiendesinfiointiainetta enkä denaturoituja alkoholeja, whiskey(single malt) on kuitenkin parasta.
Viimeksi muokannut Niba, 09.01.2009 23:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tuo vierasvara ei käynyt mielessä :] Täällä käy vain virvoitusjuomien juojia, joten sellaiset varastot kyllä löytyy :] Kokkailen ja leivon myös niin vähän ja sellaisia eineksiä joihin ei alkoholia tule.

Edit: kieltämättä jouluna näin aika vaikuttavan viinavaraston, kokonaisen ison kirjahyllyn täynnä pulloja.
Viimeksi muokannut Rouva Pupu, 09.01.2009 23:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kyllä tuolta löytyisi myös Laphroighia :think:

Edit: jota testattu juustokakun aineosana. Mun mielestä toimii.
Don't Panic!
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pulkannaru kirjoitti: Noin mullakin joskus aikanaan. Elimistö sopeutui harvoihin känneihin, enkä saa niistä nykyään juuri mitään irti :cry:
Jos se vaan tuntuu siltä. Tai siis enää harvoin tunsin olevani humalassa vaikka naukkailinkin tiheään tahtiin ja tietysti sitä valittelin. Mies oli toista mieltä, kuulemma olin selkeästi humalassa. Mutta se ei aikuisten oikeasti tuntunut siltä ollenkaan.
milli

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja milli »

Meillä baarikaapista löytyy kyllä ihan kiitettävän paljon juotavaa. Me emme vaan emme ehdi juoda kaikkea sitä tahtia pois, mitä meille pulloja kertyy. On viskiä, konjakkia, varmaan neljä pulloa punaviiniä, valkoviiniä, Kleine Feiglinia, Martinia pari pulloa, minttuviinaa pari pulloa, triple secciä, vodkaa, red cattia, tequilaa.. ja hmm.. uusin lemmikkimme Mozart-likööri.

Pitää yrittää päästä huomenna muutamasta pullosta eroon :P
Zeb

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kolme siideriä ja kolme olutta upotettu. Jatkan kokiksella kun kivampi olla huomenna pirteenä remontointipuuhissa. Oon rakastunut tähän taloon.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lisättäköön vielä, että mulla on baarikaapissa aina vähintään kahta Modon makusiirappia (ja tietysti jääkkärissä Rose's Lime Juice Cordialia, muu on huijausta!), niidenkin kanssa pääsee jo melko pitkälle, kun en limppareita ja mehuja juurikaan harrasta.


Edit: Apua, tajusin just olevani ehkä neuroottinen, sillä mulla on muutama tietty juttu joita pitää AINA olla jääkaapissa ja kuiviskaapissa!
Viimeksi muokannut Vesper, 09.01.2009 23:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä taidan painua nalle kainalossa sänkyyn ja katsoa eilisen jakson Dr.Philiä.

Tissuttelu riittäköön tälle päivälle.
milli

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja milli »

exPertti kirjoitti:
milli kirjoitti:Mä taidan painua nalle kainalossa sänkyyn ja katsoa eilisen jakson Dr.Philiä.

Tissuttelu riittäköön tälle päivälle.
Hyvät yöt. Itsekin kai kohta jo luovutan.
Kiitos, huomenna sitten virkeänä aamulla ylös ulos ja uimaan :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Rouva Pupu kirjoitti: Jos se vaan tuntuu siltä ... kuulemma olin selkeästi humalassa. Mutta se ei aikuisten oikeasti tuntunut siltä ollenkaan.
Mutku ! Kavereiden mielestä en oo kännissä, paitsi posket saattaa punottaa kun vetäsee 0,5 ltr vodkaa parissa tunnissa. Sama juttu kipulääkkeiden kanssa. Mulla taitaa olla aika sopeutuva elimistö näissä aineissa.

Ja kun kapakassa vetäsee 6 gt:tä lähes putkeen klo 21 alkaen ja lopettaa alkon juomisen siihen, ei klo 04 ole promilleakaan. Mulla. Turbomaksa ? Tuli kokeiltua joskus. Ja puhallettua ratsiassa 0 promillea. Kaveri ehti jo astua ovesta ulos ja katselemaan taksia :lol:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Täydellinen sairaslomapäivä lähenee loppua. Juniorin kanssa ollut hemmetin nastaa, ja onnistumisia tullut niin isosti, että isukkia hymyilyttää kuin Naantalin aurinkoa.

Siitä palkkiona tupla Bunnahabbain ja tupla Laphroaig 15 vuotisversiona. Slainte Math!
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pulkannaru kirjoitti:
Mutku ! Kavereiden mielestä en oo kännissä, paitsi posket saattaa punottaa kun vetäsee 0,5 ltr vodkaa parissa tunnissa. Sama juttu kipulääkkeiden kanssa. Mulla taitaa olla aika sopeutuva elimistö näissä aineissa.

Ja kun kapakassa vetäsee 6 gt:tä lähes putkeen klo 21 alkaen ja lopettaa alkon juomisen siihen, ei klo 04 ole promilleakaan. Mulla. Turbomaksa ? Tuli kokeiltua joskus. Ja puhallettua ratsiassa 0 promillea. Kaveri ehti jo astua ovesta ulos ja katselemaan taksia :lol:
En tiedä mikä lienee syynä. Itse en ole koskaan puhallellut, mutta tiedän että juon todella paljon silloin kun päätän juoda. Aloitan seiskalta ja vielä neljältä olen jatko fiiliksissä vaikka rommipullo (54prossasta) on lopuillaan eli pakko siellä jonkunlainen toleranssi on oltava olemassa.

Kipulääkkeitä en juurikaan ota, mutta onhan mulla se Panacod ongelma, josta joskus olen tännekin valitellut ja muistaakseni Zeb siihen jotain vastausta antoikin.
Rouva Pupu

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onslow: no kerros hiukan millaista se on olla tuore isä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Itse en ole koskaan puhallellut
Mä olen puhaltanut poliisin pilliin. Monesti!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Kevyt alkoholiaiheinen perjantaiketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti: Edit: Apua, tajusin just olevani ehkä neuroottinen, sillä mulla on muutama tietty juttu joita pitää AINA olla jääkaapissa ja kuiviskaapissa!
Haluatko jakaa tiedon? :mrgreen:
Vastaa Viestiin