Mielenkiintoista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Mielenkiintoista miten kaikki yksityisviestit ovat kadonneet niiden kansioista :roll:
Olenko itse muka poistanut ne vai ovatko muuten kadonneet jonnekin ?

Ei sillä että olisi ollut tarpeen säästää ja parempi kun tyhjenevätkin jotta ei tarvitse aina itse tilaa tehdä, mutta mielenkiintoista etten muista poistaneeni mutta poissa ovat :roll:
Fcuk

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mulle ei juuri kukaan niitä laittele mutta tarkistin, että pari on yhä paikallaan. Ainakin toisella foorumilla niissä on raja (täälläkin kai näkyy se, en tarkistanu) ja vanhat ehkä poistuu uusien tieltä jollei itse muista siivota.
Duck

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jos joku poistaa käyttäjätunnuksensa, kaikki kyseisen henkilön yksityisviestit katoavat. Nyt kun paljastit ilmiön omalta kohdaltasi, sossupokepotentiaali on kerrassaan huikea. Mielenkiintoista!

only not.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Duck kirjoitti:Jos joku poistaa käyttäjätunnuksensa, kaikki kyseisen henkilön yksityisviestit katoavat. Nyt kun paljastit ilmiön omalta kohdaltasi, sossupokepotentiaali on kerrassaan huikea. Mielenkiintoista!

only not.
Kyse ei voi olla pelkästään tuosta koska nekin viestit joitten kirjoittajien nikit ovat selvästi yhä olemassa, ovat poissa :roll:
Monsieur Manala

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Paljonkos te naiset ylipäätänsä pikaviestittelette ja saatte vonkuuviestejä? Hemmetti, hyvä jos itellä liikkuu edes viisi viestiä vuodessa!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Monsieur Manala kirjoitti:Paljonkos te naiset ylipäätänsä pikaviestittelette ja saatte vonkuuviestejä? Hemmetti, hyvä jos itellä liikkuu edes viisi viestiä vuodessa!
Amatööri.
Minä saan sentään nakukuviakin.
Joskaan eivät sitten ymmärrä antaa.

Tässäkin myös yksi salaisuushomma, jota en ole Kitinässä kertonut, vaikka minulla se maine onkin.

Kerran kyllä duunattiin sääntömuutos ja en muista oliko mulle myös bannia.. keisistä, jossa mun subjektiivisen tulkinnan mukaan yksi kitinämisu itse lauloi julki, ja se paljastus meni muka mun piikkiin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joskus tuli läheteltyä ja vastaanotettua enemmänkin YV. Tollaset viis sivua on muistissa, enkä oo nollaamassa..
Jotain risteymäviestejä vuosilta 2005-2006 paljon..
Niin ja Tapsaviestejä eniten.. Kyllä tapsa on tapsa..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Madonna kirjoitti:Mielenkiintoista miten kaikki yksityisviestit ovat kadonneet niiden kansioista :roll:
Aasi ehti vasta nyt lukee ne kaikki.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mylwin kirjoitti:
Madonna kirjoitti:Mielenkiintoista miten kaikki yksityisviestit ovat kadonneet niiden kansioista :roll:
Aasi ehti vasta nyt lukee ne kaikki.
Isoveli valvoo? :shock: I doupt that! 8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Katoamiseen oli ihan yksinkertainen selitys.
Toisella foorumilla on kaikki hävitettäväksi tarkoitettu siististi kansioissaan.
Kannattaa pidellä montaa foorumia yht'aikaa auki ja poikkeilla sitten niillä miten sattuu :roll:
daddykillkill

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Kuulostaa siltä, että Maddella on ns. uisteluvenetaktiikka käytössä ;)
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Hakusi - uisteluvenetaktiikka - ei vastaa yhtään sivua.

Ehdotuksia:

* Varmista, että kaikki sanat on kirjoitettu oikein.
* Kokeile eri hakusanoja.
* Kokeile yleisempiä hakusanoja.

:shock:
daddykillkill

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Pääpiirteittäin: uisteluveneen tunnusomainen piirre on se, että siinä on perkeleellinen määrä onkivapoja. Monta vapaa > kalan saaminen on todennäköisempää kuin käyttämällä vain yhtä pyydystä.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Mielenkiintoista

Viesti Kirjoittaja Madonna »

:lol: oisinkohan nyt kuitenkin hoksannut kuuklettelemattakin kun en mikään nuori harrasteuistelija ole enää.

Muttaeikun joudun aina toisinaan "muuttamaan" foorumilta toiselle kun alkaa tympiä ja tökkiä eikä jaksa aina samoja jauhamisia samoilta ihmisiltä jne.
Pieni tauko tekee silloin ihan hyvää ja vierailut uusilla foorumeilla virkistävät ja koukuttavatkin toisinaan.
Sitten sitä poistelee itsensä toisaalta ja siivoaa sen mitä ei halua jättää jälkeensä ja joskus siis siivoilee vähän väärissä paikoissa epähuomiossa.
Vastaa Viestiin