Panettaako kännissä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Panetteeko kännissä enempi kuin selvänä?

Olen mies: juuh
7
29%
Olen mies: noup
8
33%
Olen nainen: juuhpuuh
5
21%
Olen nainen: noupidoupi
4
17%
 
Ääniä yhteensä: 24

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kerro jo! Leila jo totesi, ettei häntä ainakaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ei niin paljoa kuin nousuhumalassa ja krapulassa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Samis.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja bliss »

Muistaakseni ei mitenkään merkittävästi.
Dumis

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei paneta enempää, on vaan estottomampi, ikävä kyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä kyl luulen, et mua panettaa enempi. Joo.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lueskelin tuossa pari kirjaa Dan Fantea, ja hänestä tuli viinikänniputkissa homoseksuaali.. omasta puolestani jätän kommentoimatta.
Nyt penikseni on fantastinen!
Duck

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ei. Alkoholi vaan väsyttää ja saa lerpahtamaan.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Oksettaa lähinnä->
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Duck kirjoitti:Ei. Alkoholi vaan väsyttää ja saa lerpahtamaan.
Kyky ja halu ovat eri asia. Eikö se sanotankin kuulu, notta: "Aarne Ankalla oli jokakeväinen ongelma. Se on se, että kännissä ei pysty ja selvänä ei tule mieleen."
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Hm, itse asiassa tuohon on vaikea sanoa. Ilmeisesti henkinen panetukseni ja kännini eivät korreloi tai vaikuta toisiinsa mitenkään. Mutta tämä on vain harvoihin tapauksiin perustuvaa mutuilua.
Fcuk

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Kännissä kroppa menettää sen terävimmän tunnon eli ei mitään saumaa kokea tarvittavia väristyksiä alavatsassa, vaikka silmät ja korvat tykkäis niille tarjotusta. Iho ei vaan ihan vörki läträtessä. Tuo kun palautuu humalassa mieleen ei yhtäkkiä enää panetakaan.
bedlam

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei paneta. Se onkin aina ollut yksi suurimmista vääryyksistä, naiset on aina humalapäissään munassa kiinni, kun itse taas haluais vaan kuunnella musiikkia ja öristä. En tiiä johtuuko joidenkin naisten kännipanetus juuri siitä, että he tiedostavat estonsa häviävän. Ittellä ei mitään estoja ole selvinkäänpäin, joten en näe miksi hyvää känniä pitäisi tuhlata paneskeluun. Seuraavana krapulapäivänä on kuitenkin patukkaa varmasti tarjolla.
daddykillkill

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bedlam kirjoitti:Ei paneta. Se onkin aina ollut yksi suurimmista vääryyksistä, naiset on aina humalapäissään munassa kiinni, kun itse taas haluais vaan kuunnella musiikkia ja öristä. En tiiä johtuuko joidenkin naisten kännipanetus juuri siitä, että he tiedostavat estonsa häviävän..
Korjakkaa jos olen väärässä, mutta tarjoan syyksi tätä: miehillä alkoholi vähentää testosteronin eritystä, mutta naisilla lisää. Miesten dagen-efter-darrakiima taas johtuisi mm. siitä, että testo-levelit normalisoituvat.

EDIT: nopealla googletuksella sain ristiriitaisia tietoja. Tiede-lehden artikkeli vuodelta 2003 väitti päinvastaista, muttei esittänyt lähdetietoja väitteen tueksi. Saman artikkelin loppupuolella pisti silmään mielenkiintoinen kappale.

Parantainen ja lääkäri Seppo Kaivola kiinnostuivat krapulasta, koska alkoholi sekoittaa solujen prostaglandiinituotantoa, ja tämä voi selittyä solukalvojen muutoksilla. Erityisesti tromboksaani-prostaglandiinin määrä veressä lisääntyy laskuhumalassa ja osin krapulankin aikana.

Tuttavapiiristä haalitut 30 koehenkilöä saivat ohjeen ryypätä tavalliseen tapaansa. Puolet nautti ennen nukkumaanmenoa annoksen tolfenaamihappoa, puolet lumelääkettä. Rooleja vaihdettiin ristiin neljissä eri illanistujaisissa. Jokainen raportoi aamulla krapulaoireensa.

Lääkettä nauttineilla oli vähemmän päänsärkyä, pahoinvointia, oksentelua ja ärsytyksen ja janon tunnetta. Myös tromboksaanipitoisuudet laskivat. – Tolfenaamihappo esti lähes kokonaan päänsäryn ja pahoinvoinnin, Parantainen tiivistää. – Prostaglandiinit näyttävät selittävän aika hyvin sen, miksi krapulaisen päätä särkee.


Mitä on tolfenaamihappo? Ilmeisesti migreenilääkettä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Ei paneta enempää, on vaan estottomampi, ikävä kyllä.
Älä nyt, ehkä joku tykkää sun sylitansseista ;)

Ja vastaus kysymykseen: olen frigidi, ei paneta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriDaavid

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hyvä jos silloinkaan.
Dumis

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ei paneta enempää, on vaan estottomampi, ikävä kyllä.
Älä nyt, ehkä joku tykkää sun sylitansseista ;)
Mitä sulle pitää antaa ettet muistuta enää siitä illasta?
Onslow

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Dumis kirjoitti:Mitä sulle pitää antaa ettet muistuta enää siitä illasta?
Kaapelia?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Mitä sulle pitää antaa ettet muistuta enää siitä illasta?
Kaapelia?
Jos omaasi on tarjolla, ei kiitos. Mutta ehkä sellaisella sähköisellä mun muisti pyyhkiytyisi.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Vesper kirjoitti:
Jos omaasi on tarjolla, ei kiitos.
Mä en ole dumis.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Taidan ottaa viikonloppukännin, kerron sitten.

Pää alkaa jo selkeesti parantua, kun sekin on jo mielessä. No, johan sitä syliä ja kainaloa ehti täs saadakin, ihQ. Huomaan olevani Siirappia! :h:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tänään iltajuhlat känni? todellinen, panetus? tuskin tänään huomenna varokoot pimput!
Pyyhin Netikettiin..
Yönmustaritari

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

exPertti kirjoitti:Alussa panettaisi, hetken päästä tajuaa ettei siinä ole mitään järkeä (se on loputtoman tuntuista jyystämistä kunnon tuubassa).
:nuts:

Eikö täss äse itu olekin juuri päästä edes silloin tällöin 15s pidempään aktiin. Niin toisaalta mitä nopeammin se on ohi niin sitä nopeammin on myös pääsy normaaleihin askareisiin.
Dumis

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Ei paneta enempää, on vaan estottomampi, ikävä kyllä.
Pitää muotoilla uudelleen annetun palautteen ja mietinnän johdosta. Kyllä panettaa jos oon parisuhteessa, sinkkuna alkoholi ei vaikuta läheskään samaan tahtiin... (yleensäkin tykkään nussia vain kun oon vähintäänkin ihkuuntunut)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Panettaako kännissä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Puutteellisesta kysymyksenasettelusta ja sitä myötä vastausvaihtoehdoista johtuen oli kyseessä nollatutkimus. Tämä siksi, koska ei voida sanoa lisääkö viina tutkimukseni perusteella rouhimishorkun eritystä. Siis sukupuolesta riippumatta karkeasti puolet vastasi viinan lisäävän köyrimishaluja, mutta toinen puolikas ei. On mahdollista, että suuri osa kieltävästi vastanneista koki viinan vähentävän himoa. Mene ja tiedä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin