Tii Stai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohtuullinen työpäivä. Silmä pelittää paremmin. Haamukuva vielä häiritsee, tosin hitusen vähemmän. Palkkakeskustelu meni paremmin kuin toivoin.

Xenonien säätö toi vallan mukavasti lisää pituutta valoihin. Tosin saavat säätää oikean puolen vielä KOLMANNEN kerran. Metrin päässä seinässä oikean puolen valokuvio on 3 cm alempana kuin vasen. Huomenna pitää hoitaa asia kuntoon. On se kumma kun merkkihuollossa ei aikuiset miehet/naiset osaa työtään !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Kuka pelle muka käyttöohjeita lukee?!?

Nim:

Tuliterä lihamylly vituiksi pesukoneessa.


Vittuvittu. Vittuvittu.
Dumis

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Onslow kirjoitti:No eikös noi raxit ole muutenkin ihan järkyttävän surkeita ruokapaikkoja?
Eipä ole tullut moneen vuoteen vierailtua, mutta ennen noissa oli hyvä vetää salaatteja norsunannos. Eipä taida olla enään niin monipuolinen salaattipöytä.
Njaa, kävin just Sellon RAX:ssa ja siellä oli mielestäni ihan kohtuullinen salaattipöytä. Tykkään itekin ahmia salaattia välistä oikein urakalla.
Daavidin likaisuutta en allekirjoita, yhtä likasta siellä oli kuin jossain mäkkärissä. Toki asialle on voitu tehdä jotain. Muuten aika nihkee ruokavalikoima ja kaikki safka alle keskitason, ei tee mieli uudestaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Kuka pelle muka käyttöohjeita lukee?!?
Eikö sulla ole vaimo?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
1108

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eikö sulla ole vaimo?
Minkälainen kyttä sinä oikein olet? Kysyt mieheltä joka on juuri pessyt lihamyllyn pesukoneessa että onko hänellä vaimo, eiköhän oikea kysymys olisi "Oliko sinulla vaimo".
Onslow

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Kuka pelle muka käyttöohjeita lukee?!?
Eikö sulla ole vaimo?
Ei, vaan kihlattu joka laittoi myllyn koneeseen minun kehotuksestani.

Luinhan toki manuaalin jossa sanottiin että pese osat joko koneessa tai käsin. Vahingokseni vaan tuo kehotus koski monitoimikoneen osia eikä lihamyllyn. Itse lihamyllyn manuskassa sitten olikin konepesukielto, ja sen manuskan lahjakkaasti jätin lukematta..loppuun saakka. Se vipa sivu, se vipa sivu!!

Vittu. Kenwoodin kone ja eloksointi lähtee konepesussa irti. Unfuckinbelievable.

No, uus mylly kustantaa satasen. Nlelen vitutuksen ja haen uuden. :?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Meillä muija lukee puolestani. Vaikka olenkin teknisesti kohtuu käsi, en voi silti lähes koskaan malttaa lukea laiteohjeita, vaan on itse räpellettävä. Eikö miehen kuulu ensin kokeilla ja onnistumalla todeta, että: "Vittuun manuaalit, taas säästyi aikaa!"
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumis kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Onslow kirjoitti:No eikös noi raxit ole muutenkin ihan järkyttävän surkeita ruokapaikkoja?
Eipä ole tullut moneen vuoteen vierailtua, mutta ennen noissa oli hyvä vetää salaatteja norsunannos. Eipä taida olla enään niin monipuolinen salaattipöytä.
Njaa, kävin just Sellon RAX:ssa ja siellä oli mielestäni ihan kohtuullinen salaattipöytä. Tykkään itekin ahmia salaattia välistä oikein urakalla.
Daavidin likaisuutta en allekirjoita, yhtä likasta siellä oli kuin jossain mäkkärissä. Toki asialle on voitu tehdä jotain. Muuten aika nihkee ruokavalikoima ja kaikki safka alle keskitason, ei tee mieli uudestaan.
Voi olla, että reklamointini on vaikuttanut, tai sitten ravintolapäällikkö on vain sattunut vaihtumaan.

Silloin kun siellä viimeksi kävin muutama kuukausi sitten, paikka oli tosi törkyinen. Koskaan en missään ole nähnyt yhtä törkyistä ruokapaikkaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^Meillä muija lukee puolestani. Vaikka olenkin teknisesti kohtuu käsi, en voi silti lähes koskaan malttaa lukea laiteohjeita, vaan on itse räpellettävä. Eikö miehen kuulu ensin kokeilla ja onnistumalla todeta, että: "Vittuun manuaalit, taas säästyi aikaa!"
Hehee! Meillä on sama, minä luen manuaalit ja sitten vaivihkaa neuvon räpeltävää miestä niin, että se kuvittelee osaavansa itse.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16640
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Eikö miehen kuulu ensin kokeilla ja onnistumalla todeta, että: "Vittuun manuaalit, taas säästyi aikaa!"
Minä taidan sitten olla tässä(kin) asiassa aika totaalisen epämiehekäs. Luen aina manuaaleja läpi suurella hartaudella. Omaa erikoisalaani on sitten ottaa kierroksia manuaalien epäselvyydestä tai peräti kaksiselitteisyyksistä. Vika on aina ja poikkeuksetta manuaalissa, ei koskaan lukijan luetunymmärryksessä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin