Tii Stai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Eiks tääl oo vielä viikonpäiväketjua? No täs on, olkaatten hyvät.
Onslow

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

:swirl:

Kahvia mukitolkulla ja kirkasvalolamppu nenään kiinni. Kaamea väsy ja kuukausirapparit työn alla. Olispa jo kesä ja loma.

:swirl:
Duck

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Samma häär, mutta kirkasvalolampun sijaan yritän pärjätä D3-vitamiinilla. Kokeilepas sinäkin. Se voisi auttaa tuon lampun lisäksi.
Onslow

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Duck kirjoitti:Kokeilepas sinäkin.
Ei musta ole syömään mitään lisäravinteita. Ne on turhan kalliita ja enkä muista ikinä niitä ottaa sit kuitenkaan :P
Fcuk

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Valehtelisin jos väittäisin... Ettei ole ihan superluksustapuksusta herätä hiljaiseen aamuun, keitellä yksikseen aamukaffet ja möllöttää viltin alla vuorotellen blogeja ja kirjaa lukien. Tällaisiako ne lapsettomien lomalaisten aamut ovat? Luv it.
Duck

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Onslow kirjoitti:Ei musta ole syömään mitään lisäravinteita. Ne on turhan kalliita ja enkä muista ikinä niitä ottaa sit kuitenkaan :P
Puteli kalanmaksaöljyä ei nyt paljoa maksa. Ja se parantaa myös muistia. :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Muakin poikkeuksellisesti väsyttää tänä aamuna, missä vika? No, heräsin kyllä tuntia aikaisemmin kuin normaalisti, mutta kilttinä pilttinä myös painuin pehkuihin aiemmin. Huomenna aion kiduttaa itseäni kello seitsemän spinningillä, eli herätys ennen kun kukkokaan kiekaisee. Perkele!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vesper kirjoitti:Muakin poikkeuksellisesti väsyttää tänä aamuna, missä vika?
Mulla syy on ihan selvä. Eilen meni vähän myöhäiseksi kun innosta puhkuen asensin uutta näyttistä koneeseeni. Normaalisti menen jo kymmenen maissa (!!!??!?!?!) nukkumaan, nyt meni lähelle puolta yötä. Jostain syystä en pysty kompensoimaan tätä nukkumalla aamulla pidempään, herään vaan väkisin eikä uni enää tule vaikka väsyttääkin.
Onslow

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Duck kirjoitti: Puteli kalanmaksaöljyä ei nyt paljoa maksa.
Maksaa se. Siis on, eli oksetuspahaa. Ei maksaa mulle kiitos. Yök.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vesper kirjoitti:Muakin poikkeuksellisesti väsyttää tänä aamuna, missä vika? No, heräsin kyllä tuntia aikaisemmin kuin normaalisti, mutta kilttinä pilttinä myös painuin pehkuihin aiemmin. Huomenna aion kiduttaa itseäni kello seitsemän spinningillä, eli herätys ennen kun kukkokaan kiekaisee. Perkele!
Mä yritin kiduttaa itseäni tänään. Menin eilen yhdeksän pintaan nukkumaankin, ajatellen että siten herään riittävän ajoissa ilman kellonsoittoa. En herännyt.

Aurinko nousee 10:01 ja laskee 14:53. Päivän pituus on 4 h 52 min.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nukuttaa aika reilusti. eikä tämä sukkahieltä maistuva laiha kahvi auta asiaa. Olisikohan syynä silmen lerpahtamiseen viimeöiset painajaiset, joissa oli paljon isoja, siis miestä isompia, hämähäkkejä.

Unohdin vielä ottaa verokortinkin mukaan ja tänään olisi pitänyt viedä se kuulma viimeistään. Kiva kun eilen kerrottiin asiasta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Duck kirjoitti:Puteli kalanmaksaöljyä ei nyt paljoa maksa. Ja se parantaa myös muistia. :)
Ainakin sillä tavalla, että sen juotuaan muistaa olla ottamatta toista pullollista. Kamalan makuista.
Duck

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Duck »

daddykillkill kirjoitti:Kamalan makuista.
Maistuu minusta kyllä paremmalta kuin makea kevytlimusiideri. Mikä ei tosin liene paljoa vaadittu.
James B

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja James B »

Ynnynnyy! Me 00-agentit otamme kalanmaksaöljymme silmäluomien ja nenän limakalvojen kautta imetytettynä. Nössöt voivat ostaa kapseleita.
daddykillkill

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Duck kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Kamalan makuista.
Maistuu minusta kyllä paremmalta kuin makea kevytlimusiideri. Mikä ei tosin liene paljoa vaadittu.
Tätä joutuu kyllä komppaamaan rrraivolla.
Dumis

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Trööt, kävin eilen raxissa syömässä. Tulin täyteen. Muutenkin oli kiva päivä :) Nyt taas ulkoduuneja ja iltasella jotain ihan muuta.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Tänään on Parempi päivä. Sain vielä viikon sairaslomaa ja käskyn levätä. Eilinen lääkäri oli mahtava, sain paremman mielen nyt kun asiat tuli käytyä läpi.

Jätin tänää kultasepälle tilaukseen Muiston jonka saan tuohon samaan ketjuun toisen lapsihelan kanssa. Kalliiksi tuli, mutta oon mä sen ansainnukin.
(huomasin olevani itsekäs..on se Pienikin sen ansainnut :h: .)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
NuoriDaavid

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Dumis kirjoitti:Trööt, kävin eilen raxissa syömässä. Tulin täyteen. Muutenkin oli kiva päivä :) Nyt taas ulkoduuneja ja iltasella jotain ihan muuta.
Leppävaaran Sellon raksa on aivan törkeä likainen. En ole mielestäni mikään herkkähipiäinen, mutta lattialla lojuvat ruoantähteet ja lattialle puoliksi pursunnut roskis keittiön puolella ovat kyllä ruokapaikalle mielestäni liikaa.

Reklamoin asiasta peräti meililläkin. Täytyis käydä taas joskus tsekkaamassa.
Chevilyn

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Sain sairaslomaa, koska olen hankkinut molempiin(!) käsiini jännetupintulehduksen.

Vinkki: ei kannata vaihtaa hiirikättä kun oikea tulee kipeäksi :roll:
Onslow

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

NuoriDaavid kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Trööt, kävin eilen raxissa syömässä.
Leppävaaran Sellon raksa on aivan törkeä likainen.
No eikös noi raxit ole muutenkin ihan järkyttävän surkeita ruokapaikkoja?

Ainut hyvä RAX oli Vaasassa vuonna papu. Se oli se eka RAX.
NuoriDaavid

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onslow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Trööt, kävin eilen raxissa syömässä.
Leppävaaran Sellon raksa on aivan törkeä likainen.
No eikös noi raxit ole muutenkin ihan järkyttävän surkeita ruokapaikkoja?

Ainut hyvä RAX oli Vaasassa vuonna papu. Se oli se eka RAX.
On raksoissa hyvä syödä, jos on kova nälkä tai haluaa muuten vetää ihan sikana.

Lasten kanssa mennessä on hyvä, että ruoka on heti valmiina. Tosin nyt nuo ovat jo vanhentuneet yli sen kriittisen pisteen, että jaksavat rauhassa odottaa pöperöjä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Heräsin vartti sitten :roll: ...olo on niin, että takamatkaa pääjoukkoon on vitusti, kiri täytyy aloittaa heti. Vois aloittaa syömällä, stamikki on kohtuu autio.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Fcuk

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Oon koko päivän vaan istunu koneella. Nyt revin väkisin pyllyni lenkille, suklaavajetta kaapeissa. Siinä se.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Onslow kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Leppävaaran Sellon raksa on aivan törkeä likainen.
No eikös noi raxit ole muutenkin ihan järkyttävän surkeita ruokapaikkoja?

Ainut hyvä RAX oli Vaasassa vuonna papu. Se oli se eka RAX.
On raksoissa hyvä syödä, jos on kova nälkä tai haluaa muuten vetää ihan sikana.

Lasten kanssa mennessä on hyvä, että ruoka on heti valmiina. Tosin nyt nuo ovat jo vanhentuneet yli sen kriittisen pisteen, että jaksavat rauhassa odottaa pöperöjä.
Lapset varmaan halusi mäkkäriin?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tii Stai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onslow kirjoitti:No eikös noi raxit ole muutenkin ihan järkyttävän surkeita ruokapaikkoja?
Eipä ole tullut moneen vuoteen vierailtua, mutta ennen noissa oli hyvä vetää salaatteja norsunannos. Eipä taida olla enään niin monipuolinen salaattipöytä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin