Perjantaita

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Pöh... huonoja ootte!

Kello jo puoli kaksi. Ite olin työtä tekemässä. Mikä on teitän selitys ketjun avamattomuuteen?

Niin, ja mukavaa perjantaita kaikille :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Jumalauta!! viikonloppu YEAH :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Dumari

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta! Eka Työpaikkakirjoittaja! Kaffea ja häti..
AarneAnkka

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Hölkkäsin eilen iltasella pimeässä puistossa naisen perässä. Taidan olla aikamoinen naisvihaaja-stalkkeri. :twisted: Ja tänään pelataan sählyä jee! :D
millivanilli

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kun päivä käynnistyy katselemalla Paavo Pesusieneä asiat ovat hyvin :D

Vielä tunti ja sitten täytyy lähteä kouluun.
Dumari

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Dumari »

AarneAnkka kirjoitti:Huomenta. Hölkkäsin eilen iltasella pimeässä puistossa naisen perässä. Taidan olla aikamoinen naisvihaaja-stalkkeri. :twisted: Ja tänään pelataan sählyä jee! :D
Joo, mäkin oon stalkkeri!

STÅÅRI:
Kerran kävelin idässä asuessani kauppakeskus Kolumbuksessa. Kävin katsomassa toisessa päässä että onko kaveri töissä yhdessä paikassa. Matkalla jonku nainen käveli vastaan joka oli pukeutunut hiukan "erikoisesti" tyyliin farkkutakki ja verkkarit.

100 metriä naisen mentyä ohi totesin että kaveri ei ollut yhdessä paikassa töissä ja päätin kääntyä ympäri ja kävellä toiseen päähän kauppaan. Siis samaan suuntaan kuin tämä nainen, jonka pukeutumista ihmettelin.

Nainen meni rullaportaat ja alas ja minä perässä, jossain välissä nainen oli huomannut että katsoin häneen. En nyt kummemmin tiiraillut häntä, välillä vilasin, kun kauppojen ikkunoissa ei ollut mitään kiinnostavaa. Nainen meni rullaportaat alas ja minä perässä, koska rullaportaiden jälkeen oli kauppa, johon ajattelin mennä. Nainen hävisi näköpiiristä portaiden loputtua.

Kävelin kauppaan ja otin ostoskorin. Käännyin ekan hyllyrivin kohdalla ja sama nainen tuli huutamaan nenäni eteen, "MITÄ VITTUA SÄ SEURAAT, HÄH! VITUN ***** .... plää pläää jne". Kaksi lausetta huusi alle kahden sekunnin ja potkaisi mua sääreen, seuraavaksi kertoi että hänellä on "jotain takkinsa taskussa".

Tuhahdin vain, kun en osannut suhtautua asiaan mitenkään, koska mulla ei ollut mitään hajua että nainen oli tullut kauppaan. Taisin jotain sanoa, mutten muista ja jatkoin soppailuani. Nainenpa ei lopettanut, vaan meni ulisemaan vartijalle, joka sattui olemaan nainen. Tästä episodista kiitokseksi kuulin radiopuhelimen kohinaa koko soppailun ajan 2 metrin päästä.

Muistakaa siis pitää kädet laitteen sisällä koko matkan ajan, älkääkä vahingossa tehkö mitään niin epä-Suomalaista, kuin katsoko muita silmiin tai muuallekaan kuin maahan, kuten Suomalaisten kuuluu.
Starflare

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Mukavasti menee aamu taas, kauppaan voisi kohta puoleen lähteä ja ilmakin on mieleinen :D . Olutta illaksi ja ehkäpä jotain pientä sitten krapula aamuksi, en vain ole keksinyt mitä. Mikä toimii krapulaan?
millivanilli

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:
STÅÅRI:...

Muistakaa siis pitää kädet laitteen sisällä koko matkan ajan, älkääkä vahingossa tehkö mitään niin epä-Suomalaista, kuin katsoko muita silmiin tai muuallekaan kuin maahan, kuten Suomalaisten kuuluu.
Aika hurjaa.. :P
Enthu

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Dumari kirjoitti:
Muistakaa siis pitää kädet laitteen sisällä koko matkan ajan, älkääkä vahingossa tehkö mitään niin epä-Suomalaista, kuin katsoko muita silmiin tai muuallekaan kuin maahan, kuten Suomalaisten kuuluu.

Tossa yksi syy miksi en asu ihanan monikulttuurisessa Itä-Helsingissä...
siellä näemmät viattomat saa turpaan ilman että ärsyttää...

Kaikesta huolimatta oikein hyvää persjantaita
Feiz

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Terve vainoharhaisuus on hyve, mutta kyllä se aina naurattaa kun sattuu illalla kävelemään jonkun naikkosen perässä ja alkaa se perus "kiihdytä askelia, tiiraile, vaihda kadunpuolta" meininki.

Tosin itseä ärsyttää aivan älyttömästi se kun muuten on tyhjät kadut niin joku jurpo tulee kävelemään suoraan selän taakse metrin päähän.
Faghag

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Dumari kirjoitti:Huomenta! Eka Työpaikkakirjoittaja!.
JESH!!! Vihdoinkin tajusin, mitä hittiä tuo maaginen kirjainyhdistelmä TPK tarkoittaa!!!!!!! :cheer:

Olen sovittanut tuohon lyhennykseen vaikka mitä tietämiäni suomenkielen sanoja ja epäsanoja, mutta tulipa nyt tädillekin selväksi kerta heitolla.

Kiitos, Dumari :)

BTW Dumis, kokemuksesi kauppakeskuksessa oli USKOMATON! Ja ihmiset vielä puhuvat ns. tavallisista ihmisistä. Nuo ns. tavalliset ihmiset saattavat käyttäytyä kovin epätavallisesti.
Faghag

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Faghag »

AarneAnkka kirjoitti:Huomenta. Hölkkäsin eilen iltasella pimeässä puistossa naisen perässä.
Hahahhahah, oliko hyvä kirittäjä??? Pysyitkö edes perässä???
Dumari

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Faghag kirjoitti: BTW Dumis, kokemuksesi kauppakeskuksessa oli USKOMATON! Ja ihmiset vielä puhuvat ns. tavallisista ihmisistä. Nuo ns. tavalliset ihmiset saattavat käyttäytyä kovin epätavallisesti.
Tulin kyllä siihen tulokseen että naisella, joka mua monotti, niin hänellä ei ollut kaikki pallot hallussa, vaikutti sekavalta.

Se mikä tässä oli huvittavaa oli se että se vartija toki täysillä uskoi että olen stalkkeri. TOTTAKAIHAN MÄ OLEN, kun toinen nainen niin toiselle sanoo. Vartija sitten seurasi mua ihan kassalle saakka mitään sanomatta metrin-parin päästä.

Noh, elämä on ja en omaani siitä pahoittanut, laittoi vain hiukan miettimään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bisselle tänään, anyone?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bluntly kirjoitti:Bisselle tänään, anyone?
Tottakai, mutta taidan pysytellä ihan kotipihalla kun käteisvaranto näyttää melkein pakkasta.
RolloTomasi

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Nakojaan suomalaisetkin on hulluja. Parasta tosiaan muuttaa sinne Lapin eramaamokkiin mahdollisimman nopeasti.

Hyvaa perjantaita.
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Hunis »

prkl.. ei ookkaan vielä lauantai. vielä pitäis jaksaa pari päivää...
työt on hanurista... :9mm: ampukaa valtion päättäjät ja antakee lisää pyhäpäiviä. eihän tätä jaksa erkkikään ja erkki on sentäs aikas kova ukko. (ei millään pahalla erkkejä kohtaan)
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Hunis »

Enthu kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Muistakaa siis pitää kädet laitteen sisällä koko matkan ajan, älkääkä vahingossa tehkö mitään niin epä-Suomalaista, kuin katsoko muita silmiin tai muuallekaan kuin maahan, kuten Suomalaisten kuuluu.

Tossa yksi syy miksi en asu ihanan monikulttuurisessa Itä-Helsingissä...
siellä näemmät viattomat saa turpaan ilman että ärsyttää...

Kaikesta huolimatta oikein hyvää persjantaita
mulla näköjään on pärstä joka riittää ärsyttämään vartijatyttöjä ja setiä... sentäs Siperia opettaa elämän realiteetteja... Kaikki Itään...(joo tiiän et on kirjoitus virheitä)
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
bedlam

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä oon ihan märkä! Alapäästä ja yläpäästä. Vesisade muunsi ylipitkän tinttitukkani Teräsmies-kampaukseksi otsakiekuroineen. Säikähdin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta! Mies lähti töihin ja mä jäin koiran kanssa koko päiväksi löhöömään.. Olo on kuumeeton, mutta täysin vetämätön ja kaput :? Finrexiä kehiin ja paljon vettä, enköhän mä saa tän sunnuntaihin mennessä tapettua.
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Faghag kirjoitti:Hahahhahah, oliko hyvä kirittäjä??? Pysyitkö edes perässä???
No klä mä vähän hengästyin, ja reittikin oli minulle uusi tuntematon joten pariin kertaan meinasin kääntyä väärin. Välillä hiippailin metsän puolelle ja pelottelin häntä kolistelemalla pölkkyjä (niitä oli siellä valmiina semmoisissa pelottelukolistelutelineissä). Hölkän jälkeen tunkeuduin vielä hänen asuntoonsa ahdistelemaan häntä. :twisted:
slam

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja slam »

Jee, hauskoa.. tännekin tulee puoleen vuoteen käymään frendi. Taidan lahjoittaa, sille vanhan -99 vuoden tietokoneromukopan...

+ Koko viime viikko meni töiden osalta hyvin nappiin :)
aimohaiku

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Vapaapäivä. Great. Parturiin ja hakemaan kaupasta Julmahuvi-boxi. Akateemisen kohtaamispaikalla olisi tänään synttärijuhlat ja mielenkiintoisia henkilöitä, tiedä vaikka sinne eksyisin. Illaksi täytyy vielä keksiä jotain kivaa... :)
Exsat

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tänään pitkästä aikaa töihin. Jee! Ja huomenna Ginan tuparit. :ohyeah:
Gina

Re: Perjantaita

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:Tänään pitkästä aikaa töihin. Jee! Ja huomenna Ginan tuparit. :ohyeah:
Joo mä muka siivoan täällä :D Eli kityilen... Ostin ihan tautisen säkin irtokarkkeja teille. Näyttää että kaikille vieraille jää ainakin yksi karkki :mrgreen:
Vastaa Viestiin