KauhuKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Tolla on pakko ollla munat. Ihan shemiehen näköinen.
Joo, enempi toi setä kuin täti on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Monsieur Manala

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Tuplaboottaus. Ensin Windows-päivitys vaati boottausta, sitten boottauksen jälkeen Nokia PC Suite päätti päivittää itsensä - ja vaati boottausta.

Boottailetteko te oikeasti koneitanne joka päivä? Minä käytän vaan Hibernatea, kun kone käynnistyy siitä paljon nopeammin, ja sammutan koneen vain jos poistun pidemmäksi aikaa.
Pöytäkoneen kanssa käytän kyllä aina shutdownia. Läppärin kanssa useimmiten stand by:ta, mutta en käytännössä koskaan hibernatea.

Hibernate ei ole näillä muistimäärillä yhtään sen nopeampi kuin tavallinen boottaus. Jos kovalevy pystyy lukemaan keskimäärin 50 megaa sekunnissa, vie 6 gigatavun lukeminen levyltä jo 120 sekuntia, mikä taitaa olla enemmän kuin vistan boottausaika. Läppärissä nyt ei ole muistia kuin 4 gigatavua, vaan on levykin hitaampi.
Monsieur Manala

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

daddykillkill kirjoitti:Loistava esimerkki siitä, miten kansaa kusetetaan. Pojat ainakin saattavat muistaa ysäri-swedupumppu E-Typen kuumottavan videon "Angels Crying", jossa kauheilla kannuilla varustettu seksikäs tanssija-laulaja kieputtaa mutkat suoriksi?

No, googlettelin joutessani ja v*tut toi mimmi mitään oikeasti laula. Oikea vokalisti näyttää tältä:
Kuva
Miten mä muistelin että e-typen laulajatar olis ollut oikeasti hottis silloin 10+ vuotta sitten mutta sen jälkeen lihonnut hurjasti? Eli jospa kyseessä on sama emäntä mutta huomattavasti tuhdimmassa kunnossa? 15 vuotta ja 50 kiloa muuttaa kenet tahansa aivan eri näköiseksi. Muistan kuitenkin varmaan väärin.
daddykillkill

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Monsieur Manala kirjoitti:Miten mä muistelin että e-typen laulajatar olis ollut oikeasti hottis silloin 10+ vuotta sitten mutta sen jälkeen lihonnut hurjasti? Eli jospa kyseessä on sama emäntä mutta huomattavasti tuhdimmassa kunnossa?
"Vocalists

The music of E-type followed the typical eurodance formula of synthesizer music built up to a dance floor crescendo, accompanied by his own voice, and a chorus sung by a Nana Hedin. Nana provided vocals for more than half of all E-type songs. Much of E-type's success in the 1990s was built on Hedin's on-stage stand-in, dancer Dilnarin "Dee" Demirbag. Dee mimed to Nana Hedin's voice."

- lähde: Wikipedia
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Teippasin uuden kalenterini pöytään ruotsinkielisenä eli väärinpäin. Vois lähtee kotiin, kun ei suju.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Monsieur Manala kirjoitti:Pöytäkoneen kanssa käytän kyllä aina shutdownia. Läppärin kanssa useimmiten stand by:ta, mutta en käytännössä koskaan hibernatea.
Eikunytmenitermitsekasin. Käytän stand by:ta sekä läppärin että pöytäkoneen kanssa. Kovalevytkin sain sammumaan kun vaihdoin BIOSista sen standby-tilan S3:een, eli kone menee täysin hiljaiseksi. Kuluttanee hieman enemmän virtaa siinä tilassa kuin sammutettuna, mutta tokenee käyttökuntoon nopeasti.
Dumis

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Söin itteni täyteen sämpylöitä ja sammuin :D
Tänään tsörasin duunissa 7-pykäläisillä DSG-vaihteistoilla, arvatkee nousko autokuume!!!!!!111
1108

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dumis kirjoitti:tsörasin
Tuo ei ole edes sana!
Dumis

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

1108 kirjoitti:
Dumis kirjoitti:tsörasin
Tuo ei ole edes sana!
No ne harvat kerrat kun puhun städii, niin sit landet ei tajuu!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töissä reipas vauhti päällä. Viikon sairiksen jälkeen saa painaa reilusti, et pääsee päivän tasalle töissään.

Toivottavasti kolmas kerta onnistui xenonien suuntauksen suhteen. Oikean valokeila oli suuntauslaitteen kuvassa 1cm alhaalla ja 3 cm oikealla.. eli tienpintaan osuessaan päin itteensä. No, toivottavasti 'uusi' mies osasi työnsä.

Saa nähdä ehtiikö sisko kylään messujen aikana, huomenna tai ylihuomenna. Takassa ja hellassa tuli.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tää taitaa olla mun elämän vaivalloisin muutto-operaatio :x
daddykillkill

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Eikö FTP toimi? :P Netissä muuttaminen on kyllä yleensä vaivatonta jos vaan kaistassa leveys riittää..
Enttu

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Enttu »

I,m Back,kitinätauko teki hyvää,suosittelen muillekkin :wink:

Ei ihmeitä ole tapahtunut,mitä nyt jouluna Punaisella Merellä kävin,
tuli nähtyä Egyptiä ja Jordaniaa,väriä vähän kasvoihin et jaksaa taas
hommia painaa,helmikuun alussa jo vuoden samassa mestassa,
niin se aika kuluu,kun on hauskaa tai vaikka ei oliskaan :P
bliss

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:^ Eikö FTP toimi? :P Netissä muuttaminen on kyllä yleensä vaivatonta jos vaan kaistassa leveys riittää..
Viddu kun saiskin sohvan ja sängyn ja kirjat ja kaikki FTP:llä siirrettyä 53 kilometriä, niin hyppisin riemusta :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pesät kuumina ja pellit kiinni. Kohta vähän Remestä ja silmät kiinni.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin