KauhuKeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vittu. Mä teen töitä, ilmeisesti koko yön.
Ruoskaa kaikille asiakkaille, jotka keksivät viime tipassa, että hommalla onkin pirunmoinen kiire :evil:

*jupinaa, mutinaa*
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kahvia! Sain ainakin päänsäryn pois. Ottaa koville, täällä on nartun kans menossa jääkausikoulutus.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Duck

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tuplaboottaus. Ensin Windows-päivitys vaati boottausta, sitten boottauksen jälkeen Nokia PC Suite päätti päivittää itsensä - ja vaati boottausta.

Boottailetteko te oikeasti koneitanne joka päivä? Minä käytän vaan Hibernatea, kun kone käynnistyy siitä paljon nopeammin, ja sammutan koneen vain jos poistun pidemmäksi aikaa. Tämän vuoksi tekee mieli kirkua ihmisille jotka koodaavat softia jotka tarkistavat päivitykset vain bootin yhteydessä ja vaativat sen perään vielä boottaamista.
Onslow

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Duck kirjoitti: Nokia
Mä tappelen kans E71:sen kanssa. Ei masiina tunnista lainkaan handsfreetä, vaan väittää sen olevan joku musiikkikuuloke. 3:lla eri HF:llä koittanut eikä vaan toimi. :evil:

Vieläkö Mäkitorppa hoitaa huoltoja, vai mikähän olisi nopein vaihtoehto.. Anyone?
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Duck kirjoitti:Tuplaboottaus. Ensin Windows-päivitys vaati boottausta, sitten boottauksen jälkeen Nokia PC Suite päätti päivittää itsensä - ja vaati boottausta.

Boottailetteko te oikeasti koneitanne joka päivä?
No en kyllä, perusboottaus on yleensä 2 viikon välein, kone kokoajan hereillä tuon ajan.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
daddykillkill

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

bliss kirjoitti:Ruoskaa kaikille asiakkaille, jotka keksivät viime tipassa, että hommalla onkin pirunmoinen kiire :evil:
Is there any other kind?

Mutsi tulee ensi viikoksi evakkoon, kun niiden taloa rempataan. Taitaa olla minun parempi olla mahdollisimman monena iltana "ylitöissä"... anoppi, miniä ja pieni lapsi koko viikon samoilla neliöillä voi olla vähän liikaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähtökuopissa. Kun pomo inahtaa niin en kysy hyppäänkö vaan kuinka korkealle. Tietysti olisi hitusen helpompaa jos ei pomoja olisi niin montaa, tulee törmäiltyä itsensä kanssa ilmassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Onslow

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Firmikset on vissiin päivitetty "over the air"?
Uusin softa on pävittämättä vielä. En vaan jotenkin jaksa uskoa että vika on siinä..

Siis PC syncin kautta. Ei kai tolle muta vvihtoehtoa olekaan..
Viimeksi muokannut Onslow, 14.01.2009 8:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stinky

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mitenkäs nyt väsyttääkin näin paljon. Melkein nukuin pommiinkin, ei yhtään mun tapaista. Eilen väsytti ihan kamalasti koko päivän ja paleli. En suostu tuleen kipeeks. EN.

Perjantaina ortopedille ton polven takia ja töiden jälestä matkamessuille! Moneen vuoteen ollutkaan siellä ihan vaan katselemassa vaan aina ollut töissä. Nyt saan ottaa rennosti ja istuu entisen duunipaikan osaston takahuoneessa juomassa viiniä :]
Dumis

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kötkassa vissiin irtisanotaan 23 henkilöä jonka seurauksena täällä ei saa käyttää tilapäistä työvoimaa puoleen vuoteen. Varmasti tuo lisää jännitettä työpaikalle taas, sitähän täällä kaivataan että AKT alkaakin mesoamaan taas :roll:
Onslow

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Onko muuten kyseessä ensimmäinen kerta kun käytät BT:tä luurissa?
Ei vaan kyseessä on ihan plugillinen HF. Oliko sen nyt sit joku 2,5 tai jtn.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Aamuja !
Väsyttää mutta niinhän se on nyt tällä kaudella väsytellyt enemmän kuin jaksais :?
Olin vähällä myöhästyttää lapsen koulusta kun annoin vaan nukkua ja puuhailin ties mitä muka-tärkeää .. onneks en koska olis kyllä v**tellut sitten ikävästi koko päivän. Täällä kun kuljetaan kouluun kyydeillä eikä niitä voi tilailla mistään joten olis ollut kinuttava jotain kaveria nakkaamaan sitten lapsi koululle jne.

Mutta sain sitten eilen aikaan hiusten leikkuuttamisen !!
Vanhempainiltoja pukkaa taas ja nyt kehtaan mennäkin 8)

Eläinlääkärille on aikaa tilailtava kun ei tuon Anni-kissan karvanlähtöön löydy syytä .. ei kyllä löydy eläinlääkäriltäkään mutta ottakoon vaikka jonkun raapenäytteen ja piikitetään jotain vitamiineja jne.
Ensin soittelen kyllä homeopaatille, josko keksisi jotain vaikka hän :roll:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Herätys 5:45 ja seiskalta jo spinnaamassa! 9-12 sovittu palaveri onkin peruttu, eli pitänee hiipiä luennoimaan - homma, jonka olin jo onnistuneesti nakittanut kollegalle. Fiilis hyvä kymppi!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ tosta spinnaamisesta tuli mieleen:

Kuinka moni luottaa kuntosalien harjoituslaitteiden antamiin kalorilukuihin? Itse reuhdoin eilen 60 minsaa cross-trainerissa kohtuullisella muttei millään mahdottomalla vastuksella. Kehtasi vekotin väittää "1200 kcal" joka on puolet tämänkokoisen paskamahan päivittäisestä energiantarpeesta.

Ei taida IHAN pitää paikkaansa?
bedlam

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

daddykillkill kirjoitti:^ tosta spinnaamisesta tuli mieleen:

Kuinka moni luottaa kuntosalien harjoituslaitteiden antamiin kalorilukuihin? Itse reuhdoin eilen 60 minsaa cross-trainerissa kohtuullisella muttei millään mahdottomalla vastuksella. Kehtasi vekotin väittää "1200 kcal" joka on puolet tämänkokoisen paskamahan päivittäisestä energiantarpeesta.

Ei taida IHAN pitää paikkaansa?
Työkaveri oli kans cross-trainerilla heilunut puoli tuntia ja kone oli onnitellut 2000 kalorin tuhoamisesta. En tiedä millä arpalaattorilla ne noita lukuja jakelee.
Stinky

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Madonna kirjoitti: Eläinlääkärille on aikaa tilailtava kun ei tuon Anni-kissan karvanlähtöön löydy syytä .. ei kyllä löydy eläinlääkäriltäkään mutta ottakoon vaikka jonkun raapenäytteen ja piikitetään jotain vitamiineja jne.
Ensin soittelen kyllä homeopaatille, josko keksisi jotain vaikka hän :roll:
Kerrohan mulle sit mitä sanottiin! Mun kissalla on kanssa jatkuvasti karvanlähtö sekä masussa "kalju"alue. Syytä ei ole löydetty vaikka tutkimuksissa ravattu.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mä käytän omaa sykemittaria, josta mun pitikin valittaa!

Siirryin Polarista Suuntoon, ihan ulkonäköteknisistä syistä (mittarin, ei minun), ja nyt v*tuttaa! Suunnolla on jatkuvasti sykkeet kateissa, eikä Suunnon huoltokaan antanut kun jotain ympäripyöreitä vastauksia, millä ongelman sais hoidettua. Siis jo spinnatessa on ranteen ja rintakehän välinen matka mukamas liian pitkä, puhumattakaan koiran kanssa lenkkeilystä, jossa toinen käsi on alhaalla hihnaa pitelemässä. Prkl, pitää vissiin mennä henkilökohtaisesti rähjäämään.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

daddykillkill kirjoitti:Ei taida IHAN pitää paikkaansa?
Voi pitääkin. Nimittäin ko. laite rasittaa koko kehoa, jolloin kulutus on suuri. Juoksu kuluttaa 800-1000, joten tuo lukemasi tuntuu järkeenkäyvältä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Stinky kirjoitti: Kerrohan mulle sit mitä sanottiin! Mun kissalla on kanssa jatkuvasti karvanlähtö sekä masussa "kalju"alue. Syytä ei ole löydetty vaikka tutkimuksissa ravattu.
Kerronhan minä.
Annilla on ollut tuota karvanlähtöä jo useampi vuosi mutta tilanne on aina aika ajoin selvästi parempi ja kun kissa on kuitenkin jo niin vanha että hienoa kiiltävää turkkia ei enää edes tavoitella, niin en ole ahistunut niin kovin.
Mutta nyt alkaa olla molemmat kankut melki paljaat ja pienenä ja hoikkana tuo on entistä surkeamman näköinen otus nyt :?
Pirteä ja reipas on kuitenkin ja syö hyvin jne.
Eläinlääkäri on veikannut jotain hormonaalista juttua mutta ei osaa sanoa että mitä vois tehdä tai mistä johtuis muuta kuin iästä.

En vaan yhtään tykkää kuljetella noita eläinlääkärillä kun pelkäävät ja ovat tottumattomia mutta nyt aattelin viedä kun täällä kotona on lääkärin vaikeampi tutkia ilman mikroskooppejaan ym. vermeitä ja saa sitten näytteetkin paremmin talteen ja lähetettyä jonnekin jos tarvii.
Kotona tosin eläimet käyttäytyy aina paljon luonnollisemmin ja eläinlääkärinkin on helpompi arvioida yleistilaa.

Noh .. katsotaan nyt mitä sillä homeopaatilla olisi ideaa, on ihan fiksu ja hoksaava ihminen ja koitan tehdä sitten jotain yhteenvetoa "tohtoreitten" arveluista.
daddykillkill

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kiitos YY:lle kannustuksesta :mrgreen:
Valkonikki

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Vesper kirjoitti:Siirryin Polarista Suuntoon, ihan ulkonäköteknisistä syistä (mittarin, ei minun), ja nyt v*tuttaa! Suunnolla on jatkuvasti sykkeet kateissa, eikä Suunnon huoltokaan antanut kun jotain ympäripyöreitä vastauksia, millä ongelman sais hoidettua. Siis jo spinnatessa on ranteen ja rintakehän välinen matka mukamas liian pitkä, puhumattakaan koiran kanssa lenkkeilystä, jossa toinen käsi on alhaalla hihnaa pitelemässä. Prkl, pitää vissiin mennä henkilökohtaisesti rähjäämään.
Käytätkö sellasta jäykän mallista sykevyötä joka tuli ainakin oman T3:n mukana. Se ei toiminut kuin hetken alussa. Soitin ja ilmoitin, että nyt tää vyö on paskana. Laittoivat postissa uudenmallisen comfort -vyön tilalle ja nyt toimii kuin junan vessa! Oikein olen taas tyytyväinen kuluttaja - jopa siinä määrin, että kiitin puhelimen päässä ollutta böönaa oikein vuolaasti :)

HD
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

daddykillkill kirjoitti:Kiitos YY:lle kannustuksesta :mrgreen:
:sir: Hiihto kuluttaa kans pirun paljon. Varsinkin tuolla sohjossa 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Valkonikki

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Nyt jäi iso pyörä polkemaan paikoilleen. Nimittäin kun nuo sykemittarit tietävät käyttäjästään henkilökohtaiset tiedot (paino ja ikä) ja sen lisäksi mittaavat vain sykettä. Jos vetäsen puoltoista tuntia säbää yli 150:n keskisykkeellä, niin saan kulumaan noin 800 kcal. Siis noin keskimäärin. Jos vaikka hiihtäisin puolitoista tuntia, niin tuskin tuo sykemittari antaa yhtään sen parempaa lukemaa. Sehän ei tiedä liikutanko koko kehoa vai heilutanko vain peukaloa. Tietääkö kuntosalin harjoituslaitteet käyttäjästä yhtään mitään? En ainakaan muista naputelleeni mihinkään laitteeseen massaani tai yhtään mitään muitakaan arvoja. Tulee siis väkisinkin mieleen, että nämä eri laitteiden antamat arvot ovat lähinnä suuntaa antavia, vähän niinku sinne päin. Vaiko, eikö?
Rouva Pupu

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Stinky:Meidän kisulta lähti karvaa mahasta, tuli ihan kaljuja kohtia. En kuolemaksenikaan muista mikä oli kyseessä, mutta hoitona käytettiin yhtä kortisonipiikkiä. Sen jälkeen ei ongelmia. Josko tuo antaisi vinkkiä johonkin suuntaan vaikkapa googlen avulla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: KauhuKeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en tuijottais minkään mittarin lukemiin. Monissa aviiseissa on ollut lukemattomia artikkeleita eri lajien (keski)kulutuksesta. Nämä koko kehon lajit, kuten hiihto, ovat usein kärkisijoilla. Pyöräily edustaa toista päätä eli muistaakseni 400-600 kaloria.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin