Peffaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Laittakaa toisianne ja itseänne pertteliin peffapäivän kunniaksi, kiitos!
Paras päivä ikinä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Minä laitan nenään!
Hohoo, kun sitten ärsyttää. Mua ahistaa! Kaupungissa riehuva kerrostalopalo (koko stanan talo tulessa) meni MUN tarpeiden edelle, niin!
Pitäs lailla kieltää vapaa-aikana tulevat hälytykset :maanantai:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Wohoo, täällä taas liikkuu ilmeisesti sama tirkistelijä, joka on aiemminkin käynyt tutkimassa paikkoja. Oli yrittänyt sisälle rivarin terassin kautte, mutta onnistui herättämään asukkaat.. ja ehti taas karkuun. Tulee sisälle kämppään jos vain pääsee, seisoatoljottaa sängyn vieressä ja mennessään varastaa avaimet. Eikö tollasille voi tehdä mitää? Hiippari on poliisien ainainen riesa, hetken hoidossa ja taas sama harrastus jatkuu.

Hei viisaat, mitä joutuu korvaamaan, jos koira pääsee kimppuun (tietysti vahingossa)? Vakuutusyhtiö edelleen väittää, että aiheutuvan haitan korvaus menee kotivakuutuksen (vastuuvakuutus tms.) piikistä, mutta minen usko sen oikean paikan tullen, että mikään vakuutus maksaa yhtään mitään siitä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

McJanne kirjoitti:Minusta on aika ikävää olla yksin kotona (eläimiä ei lasketa).
Voin lähettää sulle täältä vielä yhen eläimen. Loppus ikävyys lyhyeen het kun sen väsy menis ohi.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

McJanne kirjoitti:
Vaihdetaanko katraat päikseen :>
Ei, koska mä jo sanoin, että mun talouteen ei koskaan enää tuu minkäänmoista eläintä, kun tuosta yhestä pääsen eroon. Kaikkea sitä ihminen viittii vaivoikseen ottaa. Ei muuten, mutta tuolla on liikaa luonnetta ja tappamistahtoa. Vaikkakin, on se mun rakas silti(kin) :h:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
elco

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Täräytin eilen paikalliseen kv tennisturnaukseen katsomaan puolivälieräottelua, jossa Jarkko Niemisen piti pelata. Kuinka ollakaan vihu luovutti jo ennen ottelua selkäkipuihin vedoten. Suomi voitti taas, mutta ei oikein tullut rahalle vastinetta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:Täräytin eilen paikalliseen kv tennisturnaukseen katsomaan puolivälieräottelua, jossa Jarkko Niemisen piti pelata. Kuinka ollakaan vihu luovutti jo ennen ottelua selkäkipuihin vedoten. Suomi voitti taas, mutta ei oikein tullut rahalle vastinetta.
Hyvä että joku elää historiaa kun me muut luemme vain lehtiä!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ostin Norjan rasvaista kalaa, tuoresuolasin sen ja nyt nautin NASH: NHL on the flystä, kahvin ja lohipäällysteisen kauraleivän avustuksella.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kui vtussa mä herään _taas_ virkeenä tuntia ennen kellonsoittoo?! Tää on vissiin joku feature, joka tuli tilaamatta Uuden Reippaan & Paremman Elämän mukana.
Vknlopun teemana sporttia ja geokätköilyä, great!
Ja on-topic: juu takuulla laitetaan sinnekin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
bliss

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Huomenta. Muuttojuttuja tänään, huomenna ja sunnuntaina. Sit pitäis kaikki rojut olla siirrettyinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Noni, sykemittarin toimimattomuuden ongelmat ratkaistu, hukkasin eilen sykevyöstä sen kovan osa. V*ttu. No, ehkä löytyy hallilta...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Tsaari

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

elco kirjoitti:Täräytin eilen paikalliseen kv tennisturnaukseen katsomaan puolivälieräottelua, jossa Jarkko Niemisen piti pelata. Kuinka ollakaan vihu luovutti jo ennen ottelua selkäkipuihin vedoten. Suomi voitti taas, mutta ei oikein tullut rahalle vastinetta.
Olitko katsomassa Niemisen hienoa välierävoittoa maailmanlistan kolmosesta Serbian Novak Djokovicista?

Tulos:
Jarkko Nieminen - Novak Djokovic 6-4, 7-6 [7-3]
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päätä särkee ja väsyttää. Lisäksi sain kuulla joutuvani ensiviikoksi jonnekkin periferiaan Kehä I:n ulkopuolelle.

Tekisi mieli jotain oikein herkkusafkaa tänään kun koko viikko ollut melkoisia vastoinkäymisiä.

No jotain hyvääkin. Eilen tuli kymmenes sittari/turnaus putkeen, jossa olin rahasijoilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Onslow

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Te nilkkipomot turhien raportti ja statistiikkapyyntöjenne kanssa. Haistakaa iso vittu :twisted:
Tsaari

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Lennähti tuossa tilinauha pöydälle, mukavaa luettavaa taas vaihteeksi. Liksa oli noussut ja vuoden viimeseltä neljännekseltä varsin tuntuva tulospalkkio. Hjuva fiilis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tsaari kirjoitti:Tulos:
Jarkko Nieminen - Novak Djokovic 6-4, 7-6 [7-3]
Oho :shock: ...komeeta, Jarkko! Onhan toki itse kertonut olevansa elämänsä kunnossa tällä hetkellä, mutta älytön ylläri tuo on. Ja vielä kahdessa erässä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Peruin savipajaprojektin tältä päivältä koska ei huvita eikä tarkene eikä ole mitään luovaa fiilistä eikä mitään :?
Lopun päivää voinkin sitten potea huonoa omaatuntoa siitä että en tee "masennukselleni" mitään ja olen turha saamaton ihminen ilman olemisenoikeutta ja merkitystä.

Eilisen vanhempainillan satoa: jos olisin joku koulukuraattori tmv. niin valmistelisin esitelmäni kunnolla ennen kuin menisin selittämään oikeastaan yhtään mitään :roll:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ilmeisesti ulkona on sitten ylittynyt se kriittinen pakkasraja, joka ajaa juopot lämmittelemään julkisiin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lilo kirjoitti:Ilmeisesti ulkona on sitten ylittynyt se kriittinen pakkasraja, joka ajaa juopot lämmittelemään julkisiin.
Miksei ne voi kaikki tulla meille? 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

sipsi kirjoitti: Miksei ne voi kaikki tulla meille? 8)
Kysy niiltä. Jos viittit, niin voisit kyllä päivystää vaikka metrossa tänään jakamassa kutsuja kaikille pissalta haiseville partasuusedille, joilla on paljon asiaa. Oisin oikeestaan tosi kiitollinen jos tekisit sen!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Todellakin, näyttää nimittäin siltä että meidän roskiskatoksessa asustaa joku tai jokin. Olen koittanut kyyliä, mutta ei siellä koskaan liikettä näy, mutta selvästi siellä on ruokailtu. Lukko olisi ihan pop. En todellakaan kestä mitään säikähtämisefektejä roskia viedessä jos siellä joku haiseva spurku istuu. Täällä meni tuossa jokin aika sitten ihan hiton iso lottopotti paikallisen räkälän kanta-asiakkaille joten luulisi sitä pätäkkää olevan edes kattoon pään päällä. Kuinkahan nopeasti miljoonat juodaan kurkusta alas?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lilo kirjoitti:
sipsi kirjoitti: Miksei ne voi kaikki tulla meille? 8)
Kysy niiltä. Jos viittit, niin voisit kyllä päivystää vaikka metrossa tänään jakamassa kutsuja kaikille pissalta haiseville partasuusedille, joilla on paljon asiaa. Oisin oikeestaan tosi kiitollinen jos tekisit sen!
Heh, aijoo..meninki sit kirjottaa ton tohon. Tosi tyhmä ns.insideläppä..mut hauskuutin itseäni sillä, ku muistin just et yks tuttu mimmi ratkaisi jo pikkusena nälänhädän toteamalla koulussa viattomasti, et "miksei ne kaikki voi tulla meille syömään?".
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Onslow

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Lilo kirjoitti:Ilmeisesti ulkona on sitten ylittynyt se kriittinen pakkasraja, joka ajaa juopot lämmittelemään julkisiin.
Niitten kannattas mennä Daven vastaanotolle lämmittelemään.
Stinky

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hiljanen päivä taas vaihteeksi töissä. Olenpahan kerennyt tutkailla naamiaisasuja netissä.. Maanantaina mennään parin työkaverin kanssa mtv3:n pukuvuokraamoon mutta mä taidan ostaa oman. Mitä järkeä maksaa vuokrasta 60-100€ kun oman puvun saan alle 40e. Tiedä sitten onko puvulle koskaan enää tuon yhden kerran jälkeen käyttöä mutta..
Tänään "pitäis" jaksaa mennä matkamessuille moikkaan entisiä työkamuja. Jotenkin ei hotsita kun koko viikko ollut aikamoista matalalentoa. Mikäköhän piristäis mieltä?
Valkonikki

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Stinky kirjoitti:Mikäköhän piristäis mieltä?
Juttujasi seuranneena - ryyppääminen?
Vastaa Viestiin