Peffaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hirveä nälkä, kun ei tällä ollutkaan banaaneja, vaikka niin petasin aamulla niiden varaan. Eikä ne typerät oo soittaneet sieltä hallilta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Stinky

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Valkonikki kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Mikäköhän piristäis mieltä?
Juttujasi seuranneena - ryyppääminen?
Njääh, ei toimi. Aika aikaa kutakin. Muita ehdotuksia? Kuntosali, lenkkeilykin kokeiltu. Piristää mutta vain hetkeksi.
On muuten varmaan mukava tunne huudella sieltä puskista? Eipä tuo.. Jos ei ole munaa niin ei ole. Pus.
Fcuk

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Minäkin oisin ehdottanu ryyppäämistä! En mitenkään loukaten pahalla siis.

Kauheesti tekemistä ja mitään en tee. Ei vaan jaksa pysty kykene osaa.
Stinky

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^En ottanut kummankaan tekstiä pahalla. En mä tommosista jaksa.
Taitaa olla se aika kuusta pian kun synkistelen.. Mut kävinpähän lounaalla ja söin hyvää tortillahässäkkää. Hyvä ruoka - parempi mieli. Aurinkokin paistaa. Kyä tää tästä.
Fcuk

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Eilen mietin samaa, synkistelyviikko tais startata. Eipä sille itte mitään jaksais mut mies edes puolestani yrittää. Nyt pähkäilen oonko huono äiti ja hylkään lapset viikoks karkaamalla miehen kanssa aurinkoon vaiko vaiko vaiko... Ääh, hitto yksin voisin mut se tuntus viel jotenkin enempi huonoäiskäseltä!

Auringossa hengailin puistonpenkillä hetken mut kyllä tänä iltana taitaa vielä kutsua solarium.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Hirveä nälkä, kun ei tällä ollutkaan banaaneja, vaikka niin petasin aamulla niiden varaan. Eikä ne typerät oo soittaneet sieltä hallilta!
Paljon sinä oikein tarvit tilaa? Hallin? Minulle riittää usein ihan sali vaan harjoitteluun.. :wink:
Fcuk kirjoitti:^ Minäkin oisin ehdottanu ryyppäämistä! En mitenkään loukaten pahalla siis.

Kauheesti tekemistä ja mitään en tee. Ei vaan jaksa pysty kykene osaa.
Onks sulla masis vai muuten vaa huono pössis?
Lähe vaan ryyppään! Hiio!..hoi ja rommia pulloon!
Vesper kirjoitti:Hyvä niba! *läpy läpy* Kyllä sä joskus vielä onnistut.
Tässä oli joku positiivinen sävy, mutta luin varmaan taas väärin?
Viimeksi muokannut Niba, 16.01.2009 14:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hyvä niba! *läpy läpy* Kyllä sä joskus vielä onnistut.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Niba kirjoitti:Onks sulla masis vai muuten vaa huono pössis?
Lähe vaan ryyppään! Hiio!..hoi ja rommia pulloon!
Mul on vähän sekalaisesti kaikkee, sellanen perusdownfiilis ripauksella hymyjä. Tyttönen letittää just tukkaani ja poikanen työntää limaisia sormiaan korvaani-iiiiiiiih hassuja.

Ei jaksa ryyppää. Se on niin sellasta turhaa mulla.
Rouva Pupu

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kaikki näyttää olevan hiukan "lamassa" täällä palstalla. Pitäisiköhän mun näyttää esimerkkiä ja vihdoin nousta tästä sängyltä jossa oon maannut nyt kuusi päivää? :) On ollut hiukan semmonen flunssainen olotila, mutta ei sentään äitynyt pahaksi. Olen katsonut kolme kautta Kellarin kunkkua, yhden kauden Dexteriä ja yhden kauden Puhelintyttöä. Eilen kävin miehen kanssa jopa kaupassa ja huhhuttelin nonstoppina ja hain rekkalastillisen pikkuisen vaatteita joita sitten lajittelin puoleen yöhön (raskauden aikana olen alkanut hokemaan huh-huh, josta mies leikkisästi kuittailee, mutta kun vaan huhhuiluttaa niin maan pirusti). Hemot voisi varmaankin tarkistaa ja huomenna olisi tarkoitus mennä isommaltikin shoppailemaan, joten en jaksaisi huhhutella mielin määrin.

Josko vaikka alottaisi tiskaamisella tämän rantautumisen pystyelämiseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voisi vaikka hiukan karhutella ja rakennella hyllykön vessaan. Kontio tasoittaa mittavirheet.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Taidan kuitenkin vielä hiukan aikaa pötkötellä, kerätä voimia ;)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:Taidan kuitenkin vielä hiukan aikaa pötkötellä, kerätä voimia ;)
Koetas nyt vähän orjentoitua! :?
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nääh, jään makaamaan. Mies tuli kotio tuhannen flunssaisena, joten viikonloppu menee kuitenkin lusmuillessa, aloitan rantautumisen normielämään vasta maanantaina.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

exPertti kirjoitti:Viikonloppuja runkkaajat. :)
Et saa!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tuo jääkaappi/pakastin-systeemin valinta vain vaikeaa, melkein kuin akoilla hepenien hankinta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Teatteriin Tervon Myyrää kattoon :)

Päätä särkee, hartiajumi, nälkäkin ois ja pitäis varmaan meikata ja laittaa jotain muuta kuin villapusero ja kalsarit. ehkä.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

vo:lla juuri äsken erityyppisten mömmöjen käyttäjä, jonka hoito psyk. pkl:lla. Olisi pitänyt lääkkeitä saada lisää, kun velipojan 50v päiville pitää lähteä.

Kertoili myös henkirikostaustastaan ja voimakkaasta äkkipikaisuudestaan.

Sain miehen ovesta ulos kirjoittamatta mitään. Olin kyllä koko ajan valmiina, että koska ottaa Moran esiin.

Harmittavasti huone suunniteltu niin, että vain yksi ovi ulos ja potilas istuu lähempänä ovea. Toivottavasti ei ole odottamassa aseman sulkeutuessa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hohou, tulipa nukuttua puoli neljään :oops:
Nyt kohti suihkua! Volumet kaakkoon, on tullu naapurien metelikiintiö täyteen täs kolmen vkon aikana. Seuraava koti on omakotitalo vähintään hehtaarin tontilla kaukana naapureista.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Fcuk

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

NuoriDaavid kirjoitti:Harmittavasti huone suunniteltu niin, että vain yksi ovi ulos ja potilas istuu lähempänä ovea. Toivottavasti ei ole odottamassa aseman sulkeutuessa.
Mä mietin tiedätkö just tota viimeks psyketädillä käydessä. Siis mitä järkeä sen istuttaa asiakas lähimmäks ovea ja pönöttää ite siellä selkä ikkunan suuntaan? Nyt ku mietin ni lakimiehelläkin oli noin hullusti järjestys huoneessa. Molemmat on just sellasia, joille kuka tahansa vois napsahtaa.
NuoriDaavid

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Fcuk kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Harmittavasti huone suunniteltu niin, että vain yksi ovi ulos ja potilas istuu lähempänä ovea. Toivottavasti ei ole odottamassa aseman sulkeutuessa.
Mä mietin tiedätkö just tota viimeks psyketädillä käydessä. Siis mitä järkeä sen istuttaa asiakas lähimmäks ovea ja pönöttää ite siellä selkä ikkunan suuntaan? Nyt ku mietin ni lakimiehelläkin oli noin hullusti järjestys huoneessa. Molemmat on just sellasia, joille kuka tahansa vois napsahtaa.
Joo. Kiva kuunnella, kun tyyppi kertoo henkirikoksistaan ja siitä, kuinka on tosi äkkipikainen ja istuu siinä oven edessä.

Sivusilmällä siinä katsoin saksia, että tarvittaessa nappaan nuo avuksi...

Onneksi selvisin ilman mömmöjen kirjoitusta, olisi jäänyt siitä morkkis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti: Joo. Kiva kuunnella, kun tyyppi kertoo henkirikoksistaan ja siitä, kuinka on tosi äkkipikainen ja istuu siinä oven edessä.
Kulta, toi on ihan beisikkii meillä 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Joo. Kiva kuunnella, kun tyyppi kertoo henkirikoksistaan ja siitä, kuinka on tosi äkkipikainen ja istuu siinä oven edessä.
Kulta, toi on ihan beisikkii meillä 8)
Totta munassa, mutta te olettekin sikaniskoja ja minä vikisevä eunukki.

Poliisilla on varmasti kaikinpuolin paremmat valmiudet kohdata väkivaltaa tai sen uhkaa, kuin lääkärillä. Lisäksi vielä eikös poliisit yleensä ole kaksistaan liikkeellä?
Dumis

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Juon kaliaa ja kohta syön wokkia.
SikaMika

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

syttiK kirjoitti:Volumet kaakkoon, on tullu naapurien metelikiintiö täyteen
Juurikin näin. Yläkerran paskiaiset pippaloivat taas. Eivät nyt mitään aivan mekkalaa pidä ainakaan kovin myöhään, joten ei ole ollut tarvista käydä paikan päällä, mutta tapaavat huutaa parvekkeella ja hyppiä kämpässään ennen "hiljaisuutta". Ovat tänään vielä melko rauhallisesti liikkeellä, laitoin kuitenkin varmuuden vuoksi stereot hieman lujemmalle ja subbariin roimasti potkua. Oppivatpahan olemaan. Tai sitten eivät.

Tänään on suklaapäivä. Tai oli jo, kiskaisin kaikki mässyni napaan ~kerralla. Pari pussia Ahaa-nameja ja 750gr purnukka suklaavanukasta, namzröyh. Päivän hyvät protskut ja vitskut tulikin kuitattua kerralla... :roll:

Opiskelemaan ja saunaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En hukannutkaan sitä sykevyön lähetintä, jee! Se oli piiloutunut treenikassiin ja mä kyllä pengoin sen moneen kertaan. Aivan piesty olo kun temmoin vähän liikaa, tuntuu että nenästä katkee verisuonet. Ehkä se on vaan se adrenaliini mikä siellä polttelee... *toivoo*

Nyt pastaa kitusiin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin