Peffaperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Äshhh, luovutan.

Piti alkaa asentelemaan uutukaiseen läppäriin hyötyohjelmia netistä. Sitä varten tarvitsisi kuitenkin nettiyhteyden. Sitä varten tarvitsisi kuitenkin tunnuksen ja salasanan. Niitä ei kuitenkaan ole tiedossa. Ne saadakseen pitäisi olla rekisteröitynä Soneran portaaliin. En kuitenkaan ole. Salasanan voisi saada puhelinnumeron takaa, joka kuitenkin vastaa vain klo. 20 saakka. Seuraus: ei nettiyhteyttä, ei ohjelmien asennusta, vain pieni vitutus. Tähänkö mä hassasin pe-illan (oli tarkoitus nörtteillä pikkutunneille)? Voisin olla parisuhteilemassa tai ryyppäämässä (joojoo, tipaton tammikuu on tähän mennessä kussut vasta kolmesti, joten se siitä). Suljen koneen, menen saunaan ja juon loput viskit. Kokeilen huomenna uudestaan. Vittu.

Odotan mielenkiinnolla WLAN-purkin mukanaan tuomia vittuiluja. Sen jälkeen softadevaus-ohjelmien ja Vistan kaksinkamppailuja. Tahtoo kynän, paperin ja helmitaulun takaisin!*nyyhvittunyyh*

Lisäksi mua on purrut jokin hifikyrpänen, tekisi mieli hankkia lisää kaiuttimia (keski ja satelliitit), päivittää kitara ja vahvistin ja telkkari ja vahvistin ja digiboksi ja ja ja yms yms yms jne jne jne...Rahaa koko roskaan palaisi tuhansia euroja. Ja matkustaakin tekisi mieli, halvat lennot houkuttelevat törsäämään. Ja samalla pitäisi tehdä lopputyö töissäkäynnin kustannuksella. Onko kellään hyviä arvauksia huomista lottoarvontaa ajatellen...? Gattaca, lahjoita mulle rahaa! Voin vastapalvelukseksi ostaa sulle Karhua ja saat pihistää tupakkanikin. Lupaan samaan rahaan myös paheksua maailman menoa ja kaipailla wanhoja hywiä siweitä aikoja. Saat tilinumeroni YV:nä. Kiitos jo etukäteen!
Zeb

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kulta, toi on ihan beisikkii meillä 8)
Totta munassa, mutta te olettekin sikaniskoja ja minä vikisevä eunukki.

Poliisilla on varmasti kaikinpuolin paremmat valmiudet kohdata väkivaltaa tai sen uhkaa, kuin lääkärillä. Lisäksi vielä eikös poliisit yleensä ole kaksistaan liikkeellä?
Ykä tais nyt vähän vitsailla(?) Juu on siinä eroa kun on yksin, ilman asetta tai taitoa käyttää sitä ja harva narkki varmaan poliisilta tulee mömmöjään kiristämään. Tässä asiassa ei kauheasti käy privaattikollegaa kateeksi, itse kun ei tarvii yksin antisosiaalisia hyysiä. Hommaa ND nyt hälynappi ees pöytäs alle. On se kuitenkin vähän noloo ensin kirjottaa ne mömmöt ja sit soittaa poliisit respakiristäjän perään.
Onslow

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

SikaMika kirjoitti: Lisäksi mua on purrut jokin hifikyrpänen, tekisi mieli hankkia lisää kaiuttimia (keski ja satelliitit), päivittää kitara ja vahvistin ja telkkari ja vahvistin ja digiboksi ja ja ja yms yms yms jne jne jne...
Sitä hifikyrpästä kutsutaan masennukseksi. Ostaminen ja uusien lelujen saaminen tuo hyvää fiilistä junous.
Rouva Pupu

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kävin pienellä happihyppelyllä kaupassa eli pääsin kuin pääsinkin ylös sängystä. Sipsiä ja dippiä leffaillaksi vaikka eipä tuo toinen mitään maista mutta urhoollisesti syö oman osansa :D

Huomenna ei sitten shoppailemaan, plääh. Pitänee siivota sitten vaikkapa. Ensi weekendinä tulee tyttökaveri yökylään kun mies lähtee kummilapsen synttäreille ja mä olen edelleen matkustuskiellossa. Sitä seuraavana weekendinä taas miehen veli naisensa kanssa yökylään pidemmäksi aikaa. Pitää siis nautti tästä antisosiaalisesta tilanteesta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vauvani on tänään kahdeksan viikkoa!! Mihin aika menee? Toinen hymyilee minkä kerkee ja juttelee kans. Itte en oo vielä ihan täysin toipunut, saa nähä toivunko ikinä. Kävin tänään kampaajallakin pitkästä aikaa --> fiasko, yllätys! Itte pitäis aina kaikki tehä, saatana. Miks kaikki kampaajat sitäpaitsi AINA föönaa mun hiukset tulikuumalla ja sitten repii ne lähes väkivalloin KAMMALLA auki??? Pitkät hiukset! Ja ei ne osaa värjätäkään, hiusten rajoissa ja ihossa tummia läikkiä, ja vaaleessa latvassa tumma läntti kans. Ite värjätessäni en koskaan värjää IHOA!! En kavereilta enkä iteltäni. Onko ne vaan niin leipääntyneitä siihen hommaansa vai eiko ne osaa keskittyä saatana? Ei pysty tajuaan kertakaikkiaan. Piti vaan juuret vaalentaa mut se luuska ylipuhui, melkein pakotti, laittaa tummia raitoja.. tulos --> harmaat hiukset. Ainakin latvoista. Ainakin mun mielestä. Äitin ja mieheni mielestä nää on hienot. Aion aamulla soittaa ja kysyä korjausvärjäystä samaan hintaan. Onhan mulla siihen oikeus, onko?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

irmelianneli kirjoitti:Onhan mulla siihen oikeus, onko?
On on. Ei ketään saa päästää liikkeestä ulos värikypärä päässä (tai hiusrajoissa).

Hitto toi viski on PAHAA, ei mee alas vaikka nenäänsä pitelis. Jatkan iltaa kahvilla.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

syttiK kirjoitti:Hitto toi viski on PAHAA, ei mee alas vaikka nenäänsä pitelis. Jatkan iltaa kahvilla.
Kummiskin jotain bourbonin nimellä myytävää ketjuöljyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Bluntly kirjoitti:Kummiskin jotain bourbonin nimellä myytävää ketjuöljyä.
Highland bird, piti käydä tarkistaa. Nyt sitä kahvia!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Yöliukkari silmään ja nuquun.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Tsaari kirjoitti:
Tulos:
Jarkko Nieminen - Novak Djokovic 6-4, 7-6 [7-3]
En mennyt, koska en uskonut Niemisellä olevan mahiksia. Finaaliin on nyt liput.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Peffaperjantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

NuoriDaavid kirjoitti:vo:lla juuri äsken erityyppisten mömmöjen käyttäjä, jonka hoito psyk. pkl:lla. Olisi pitänyt lääkkeitä saada lisää, kun velipojan 50v päiville pitää lähteä.

Kertoili myös henkirikostaustastaan ja voimakkaasta äkkipikaisuudestaan.

Sain miehen ovesta ulos kirjoittamatta mitään. Olin kyllä koko ajan valmiina, että koska ottaa Moran esiin.

Harmittavasti huone suunniteltu niin, että vain yksi ovi ulos ja potilas istuu lähempänä ovea. Toivottavasti ei ole odottamassa aseman sulkeutuessa.
Mites kun sama jamppa pitäisi viedä ampumaradalle?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin