Dies Saturni

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ka se on lauantai ja tupakkilakko rikkoutui.

Hyvää yötä:

daddykillkill

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:Ka se on lauantai ja tupakkilakko rikkoutui.
Kauanko ehdit oleen ilman?
Duck

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nyt voi hieman rentoutua. Työviikko oli hieman raskas. Hieman aamiaista vois kohta napata. Hieman.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

1108 kirjoitti:Ka se on lauantai ja tupakkilakko rikkoutui.
Mun karkkilakko voi hyvin. Alun kolmatta viikkoa edetään. Toivottavasti saan tukea palstalta. Tämä on kuitenkin Da Cosa Nostra.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mun karkkilakko voi hyvin.
Karkkilakko on hyvä asia :]

Mulla kohta menee tän muuton kanssa useiden vuosien mittainen tupakkalakko katkolle :evil:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Karkkilakko on hyvä asia :]
Joo, piti ensiksi kommentoida shrinkkiin, etten saisi saavillista 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Enttu

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Ei tipattomasta tietoakaan,kävin eilen illalla olusilla Bruuverissa ja Dublinerissa,oli mulla citystä kaksi naistakin seurana ettei ihan yksin tarvinnut kitata,tuli vaihdettua kuulumisia,kivaa yhdessäoloa,pääsin nukkuu siinä about varttia vailla kaksi.Töihin ois mentävä 13 ... vaikka on tuo parempi kun alkuperäinen 9.00 vuoro :)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Phuuh, aamulenkiltä palauduttu ja nyt suihkun kautta aamiaiselle. Illalla tikotiko pitkästä aikaa, uh!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
SikaMika

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eka nettisessio läppärillä menossa, sain äsken tunnarit Soneralta. Tänään nörttiohjelmassa vielä ohjelmien asennuksen lisäksi ainakin nettiyhteyden päivittäminen 100 kertaa nykyistä nopeammaksi ja mahdollisesti WLAN-purkin ja ulkoisen kovon hankinta.

Jos nyt kuitenkin aamiainen ensin...
1108

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja 1108 »

daddykillkill kirjoitti:Kauanko ehdit oleen ilman?
Nyt ei pysty sanoon! Vaimo lukee tätä palstaa.
Enttu kirjoitti:oli mulla citystä kaksi naistakin seurana ettei ihan yksin tarvinnut kitata
Jätkä tuli keuliin hoidoillaan! Älä pihtaa kerro kaikki, tuliko pesää? Varo vaan, saattaa olla että toinen tekstaa sulta duunin ja toinen kirjoittaa säpin annostansa kirjan.
Duck

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Duck »

Kahdetkin synttäribileet tänä viikonloppuna, peräkkäisinä päivinä. Ainakin poistun hetkeksi neljän seinän sisältä, mikä lienee ihan jees. Onneksi ei ole mitään kiireisiä tehtäviäkään rästissä just nyt.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Huoltopyyntö Suunnolle lähetetty vihdoin. Itse asiassa kahdesti, toivottavasti tajuavat :] Nyt aamupalaa ja vaatetta niskaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilinen iltajuhla tuntuu luissa ja ytimissä..
Levätä pitää lisää..
Pesukone ninnitti juuri loppuun..
Onneksi se ei numbannut tai mennyt killkilliin..
Viimeksi muokannut Niba, 17.01.2009 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tää on ollu aiemminkin, mutta laitetaan taas:

http://www.teknolelu.fi/tiede/kumpi-aiv ... see-sinua/

Mulla pyörii vastapäivään. Sain joskus aiemmin pyörimissuunnan vaihdettua, mutta näemmä lauantaina aamukahvilla aivot ovat matemaattiset ja loogiset!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bedlam kirjoitti:Tää on ollu aiemminkin, mutta laitetaan taas:
Vaihtelee epäsäännöllisesti. Yhtä kaikki, tosimies on sinut itsensä kanssa ja kykenee kääntämään takkinsa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Vastapäivään.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
daddykillkill

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:Nyt ei pysty sanoon! Vaimo lukee tätä palstaa.
Ymmärrän :)

Toi on itsellekin tuttu harrastus tuo tupakoinnin lopettamisen lopettaminen. Oliskohan ollu viides vai kuudes kerta, ennen kuin pääsin eroon. Toki vieläkin kännissä saattaa palaa sikari tai pari, mutta niitä ei lasketa.

Motivaatiotahan tuo vaatii. Ei siitä muuten eroon pääse. Ei ainakaan niin, että eukko käskee lopettamaan. Tai lääkäri.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tää on ollu aiemminkin, mutta laitetaan taas:
Vaihtelee epäsäännöllisesti. Yhtä kaikki, tosimies on sinut itsensä kanssa ja kykenee kääntämään takkinsa.
Ensin myötäpäivään ja sitten vastapäivään hetken kuluttua miten kuten molempaan suuntaan..
Joskus neurotesteissä havaittiin minussa korkeampaa avaruudellista hahmottamista.. yleensä väsyneenä kuten nyt kapulassa vasen on pois päältä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Ka se on lauantai ja tupakkilakko rikkoutui.
Ei kannata lopettaa, kannattaa köhiä keukot pellolle ja kuolla syöpään pitkän lääketokkuran jälkeen! Eikös se olisi tuollaiselle "hedelmävihannes"-miehelle oikea loppu? Ajattele sitä kun seuraavan kerran lopetat tupakanpolton lopettamisen?
8)

P.S. Kepeät mullahit!
Viimeksi muokannut Niba, 17.01.2009 16:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja 1108 »

daddykillkill kirjoitti:Ei ainakaan niin, että eukko käskee lopettamaan. Tai lääkäri.
Ei minun suhteessa ole pakko hypätä jos toinen käskee, eli ei vaimo kaskeemista vaatinut lopettamaan vaan ajatus lähti ihan omast päästä. Työpäivän aikana ei enään aski meinannut riittää niin aloin kelaileen että vois olla parempi lopettaa. Se on sitä kun tällä alalla tuntuu about 90% työntekijöistä polttavan niin mene siinä katsomaan töiden edistymistä niin joka jätkällä on natsa huulessa. Käyt asiat lävitse ja painat eteenpäin niin sama juttu, kellotin kerran että poltin tunnin aikana 5 röökiä.

Päätös on tehty, askilla pitää pärjätä 2-3 päivää.
1108

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tulin vain toteamaan että pikku nousuhumalassa näämä toimii kympillä:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=arAQJRmURq4[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BoyBVT-nbMA[/youtube]


Ei muuta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kynpillä toimii perseenpäristin mutta koska olen niin mahtava ihminen soitti henkilökohtainen reenerini liikuntamyllystä ja joutuvat luovuttamaan minulle voittamani 30€ euron liikuntakortin Liikuntamyllyn salille vai halliko se oli? :wink:
Vain koska olen niin erinomainen ja voitan aina arvonnoissa! Kyllä kelpaa tätäkin elvistellä, täytin lapun ja saan kaikkea. On helppoa.
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:Päätös on tehty, askilla pitää pärjätä 2-3 päivää.
Lopettamisessa tuntuu olevan kahta koulukuntaa - hivuttaen tai kerralla poikki. Itse kokeilin molempia. Tuo säännöstely ei toiminut ainakaan mulla. Ei tarvinnu kuin tavallista vittumaisemman päivän töissä niin nortti paloi taas entiseen malliin. Ensimmäinen kerrasta-poikki tupakkilakko oli aika epämiellyttävä kokemus, poltin tuolloin 1-2 askia Camelia päivässä. Ensimmäinen viikko oli todella vittumainen, ainoa joka auttoi oli hölkkääminen. Keuhkojen putsaantuessa homma alkoi sujua ja juoksumatkat pidentyä. Kunnes sitten kännissä "no jos mä yhden poltan"...

Viimeisen kerran lopetin viitisen vuotta sitten kun nykyinen vaimo muutti saman katon alle - silloinkin vapaaehtoisesti. Alkoi vituttaa jatkuva köhiminen ja toistuvat poskiontelontulehdukset. Filtterisavukkeet maistuvat edelleen paskalle ja paperille, mutta joskus illanistujaisissa on kiva poltella iso sikari.
Onslow

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Onslow »

1108 kirjoitti:Tulin vain toteamaan että pikku nousuhumalassa näämä toimii kympillä:
Kuuntelin ekan biisin läpi, enkä voi ymmärtää miten tuota voidaan kutsua musiikiksi. Samanlaista ykstoikkoista meteliä kuin ajaisi isolla rälläkällä 200 litran peltitynnyriä halki. :shock:
Enttu

Re: Dies Saturni

Viesti Kirjoittaja Enttu »

1108 kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Kauanko ehdit oleen ilman?
Nyt ei pysty sanoon! Vaimo lukee tätä palstaa.
Enttu kirjoitti:oli mulla citystä kaksi naistakin seurana ettei ihan yksin tarvinnut kitata
Jätkä tuli keuliin hoidoillaan! Älä pihtaa kerro kaikki, tuliko pesää? Varo vaan, saattaa olla että toinen tekstaa sulta duunin ja toinen kirjoittaa säpin annostansa kirjan.
Ei oo eikä tuu pesää,mulla ole millekkään "hoidoille" aikaa ...
omassa elämässä tarpeeks tekemistä ,ihan kaveripohjalta DAAH?
Vastaa Viestiin