Dies Domini

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Dies Domini

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Eli sunnuntai.

EDIT: Oho, 4 min etuajassa.
SikaMika

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

"Vaimo älä ole onneton, meillä melkein kaikki laitteet on, mitä kehitys on tuonut tullessaan vaikka kaikki eivät niistä piittaa..." *lallallaa*

Laitoin daamille Repoman tjtn kauhumusikaalin pyörimään liitettyäni ensin pöytäkoneen vahvistimeen ja itse räpellän kannettavalla mm. kaapeleita tilaillen. Onpa hienoa, nyt on tekemistä lauantai-illoiksi loppuelämäkseni! Ehkä pitäisi vain vetäistä kunnon kännit, tää alkaa olla huolettuttavaa...

Alan seuraamaan itsekin musikaalia, öitä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Moi! Jäin miettimään otsikkoa, ja eiks domini ole domus eli koti-sanasta väännös? Eli suomeksi kodin päivä tuo otsikko, kai. Vai oisko se sittenkin domina-sanasta niinku sit herran päivä? Oon lukenut yläasteella kolme vuotta latinaa, täysin ruosteessa aika lailla jopa.

Piti väjjyä yöllä yhdistetyn hiihto, joten kohtuu rähmäinen aamu. Parannetaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nohuomenta. Tänään sitten darrassa tuttavaperheen pojan 18v -synttäreille. No ei vaiskaan, mulla mitään darraa oo. Päänsärky johtui niska vääränä nukkumisesta.
1108

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Moi! Jäin miettimään otsikkoa, ja eiks domini ole domus eli koti-sanasta väännös?
Domini viittaa kyllä enemmän herraan. Sunnuntaista käytetään toistakin nimikettä mutta en alkanut googlettaa yöllä vaan vetasin puhtaasti ulkomuistilla eteenpäin.

Niin se toinen olisi Dies Dominica.
Duck

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ach ja. Sain vihdoin purettua jouluvalot ja raijattua ne komeroon. Päädyinkin sitten käyttämään niiden kanssa pappa Ohlssonilta ostamiani ajastimia, ei tarvinnu ees painaa nappia. Kauko-ohjattavat töspelit jäivät sitten turhiksi, mutta oli niillä silti ihan kiva leikkiä. Ehkä löydän niille jotain muuta käyttöä joskus.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tarvisi Sirius-ledien muuntajaa ensi jouluksi ostin ensi vuodeksi lisävalaistusta, kun perkele tööttäsi kax ledisarjaa pimeeksi ittensä..
Oisko pitäny kohdella hellemmin? Perkele naisia kohdellaan hellästi valosarjat on toinen juttu! :evil:
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Taas sunnuntai? Mitenkä viikonloput menee niin pirun nopeesti ohi.. Huomenna kesken työpäivän Mtv3:n pukuvuokraamoon ettiin inspiraatiota tulevan perjantain naamiaisiin. Teemana Asterix ja Obelix. Eivät sitten yhtään vaikeempaa teemaa keksineet.. Tai oikeestaan mulla ei vaan ole tuohon mielikuvitusta enkä A:sta ja O:sta ole ikinä välittänyt.
Kämppäkin kuurattu ja puunattu, kohta saunaan :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä sitä on vanhaksi tullut, kun yhden illan ryyppyreissu vetää aivan veteläksi. Olisin ollut niin valmis jäämään hotellihuoneeseen vielä pariksi päiväksi nukkumaan. Ja mistäkö tietää notkuneensa liikaa baaritiskillä? Kyynärpäistä puuttuu nahka.

Mutta hauskaa oli, se on pääasia! Huomenna palaan taas takaisin nuhteettoman elämän pariin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Kyllä sitä on vanhaksi tullut, kun yhden illan ryyppyreissu vetää aivan veteläksi. Olisin ollut niin valmis jäämään hotellihuoneeseen vielä pariksi päiväksi nukkumaan. Ja mistäkö tietää notkuneensa liikaa baaritiskillä? Kyynärpäistä puuttuu nahka.

Mutta hauskaa oli, se on pääasia! Huomenna palaan taas takaisin nuhteettoman elämän pariin.
Mut polvissa ja ristiselässä nahka senkun vankistuu? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kokeellisesti maustoin kirjolohen hunajarommilla. Katotaan mikä on tuomio.
Iik.
Prepare for the worstest.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Wuhuu, päivä senkun parani iltaa kohden :x Miehekkeen takintaskusta löyty PIKAVOITTO törkeästä liikenteenvaarantamisesta, ai stana (ei, en tonkinut, etsin avaimia). Oon vissiin tienannu itelleni talviloman jossain muualla kuin kotona, eikö se niitä töitä sen takia just tee?

Nyt alkaa helpottaa, huomenna laitan seisontaan toisen auton, ihan vaikka kiusaksi vaan. Keukeu!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Juuhuu?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
prosessi

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Is there anybody out there?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Dies Domini

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tämä on melkein yhtähauskaa kun Manala laittaisi juttua latinaksi kun raksamies kirjailee tälläisiä viikonpäivänpullautusketjuja? Nyt olen jo ilmeisen väsynyt.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin