Miau-nantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hellou.
Elisa oli nopea - netti auki uudessa kämpässä jo tänään. Ihmeiden aika ei ole ohi!
Laatikkopinoja ihmetellessä...
1108

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Pakko perkele tilittää... Meinas lähteä järki tänään töissä.

Katsokaas kun kohteessa asuu pastori, pastori joka on täydellinen peräreikä ja kusipää. Ämmän nillityksen takia on saanut painaa ylimääräistä duunia vaikka kuinka vitusti ja on ollut täysi työ pitää se saatanan mulkku jotenkunten tyytyväisenä. Nyt se saatana keksi vihoviimeisen idean, purkaa kantavia rakenteita että saatana saadaan sille horatsulle mukamas "Kivan rikkonainen huonetila joka on pirteä", siitähän sillä perkeleellä riemu repesi kun kävin ilmoittamassa että ei muuten onnistu. Kantaviin rakenteisiin ei ole rouvan itse maksaman rakennesuunnittelijan osallistumista mitään asiaa koskea.

Tulos: se saatanan piruntorjuja alkaa ulvomaan kuin hyeena ja mitä teen minä? Käännyn ympäri ja kävelen eteiseen sekopään huutaessa "Mihin sinä menet!!!!", polkasen kengät jalkaan ja painun ovesta pihalle. Sinne jäi ulvomaan.

Tulos part 2: Se saatanan paska aloitti mykkäkoulun ja räyhäs pomolle että MINÄ olin käyttäytynyt epäasiallisesti. Jännä asia että kävelin ämmän kämpiltä suoraan pomon juttusille ja ilmoitin että en mene sen saatanan paskan huusholliin vaikka mikä tulisi ja kerroin mitä tapahtui. Ämmää oli kuulemma vituttanut kun pomo oli ilmoittanut että luottaa minun kertomaan versioon tapahtuneesta enemmän.

Niin että miksi tunnen jatkuvasti kasvavaa vihaa kristittyjä kohtaan!?!??!?!!?!?!?!?!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Viikonloppua ja työpäivä meni vauhdilla. Takassa tuli. Ilmanvaihtokoneen suodattimet vaihdettu. Jos kävis ajoissa nukkumaan tänään ja huomenna. Loppuviikon osalta taitaa projekti pukata hommaa alkuyöhön saakka.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hittolainen. Mun kannettavasta on irronnut kirjain enkä mä saa sitä takas hollilleen. Se vaan heiluu tuossa ja vaikeuttaa kirjottamista. Ärh.
Mutta tulihan hankittua kostyymi naamiaisiin. Askartelen itse viitan ja miekan ja se on siinä. Ja vihdoinkin mulla on hetken aikaa pitkä tukka (vaikka kyllä mä sen millin tai parin millin siilin vielä joskus ajan)!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Innostuin fiilistelemään carcassilla: http://www.youtube.com/watch?v=plZJwxsLKq8 ja nyt vituttaa kohtuullisen paljon etten päässyt tuskaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Liukkaria silmään ja (takan)pelti kiinni. Öitä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Duck

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

daddykillkill kirjoitti:^ En muistaakseni innostunut tuosta nimenomaisesta kaljuttaresta.

Ainoa referenssi jonka nopeasti keksin näkemykseni tueksi, löytyy goolettamalla "veronika vanoza bald" :oops:
Googletin sitten kotona. No niin, hottis on hottis, olipa tukkaa tai ei. Mutta se kyllä vaatii jotain naisen piirteiltä jotta kuulapää sopii. Ei meinaan sovi kaikille.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Söin itseni toista kertaa lyhyen ajan sisään sipuliteemakkaralla kipeäksi. Tällä kertaa bluntlyn ohjeen mukaisesti voissa paistettuna.

Itse asiassa syön edelleen. Koskee.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Duck

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Mylwin kirjoitti:Söin itseni toista kertaa lyhyen ajan sisään sipuliteemakkaralla kipeäksi. Koskee.
http://ssl.terveysasema.com/index.php?m ... cts_id=737
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Duck kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Söin itseni toista kertaa lyhyen ajan sisään sipuliteemakkaralla kipeäksi. Koskee.
http://ssl.terveysasema.com/index.php?m ... cts_id=737
Ai että ton avulla voisi vetää toisetkin 700g? :o Älä yllytä yllytyshullua.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin