Miau-nantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nyt viikonloppu loppui, mutta meikä vaan säätää koneella. Onneksi huomenna iltavuoro, joten saa goijjaa pitkään.

Huomasin feissarista ninnin mennee naimisiin, aikamoista menoa. Onnea vaan.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Maanantai.
Ulkona vielä pimeää mutta lunta sadellut pikkasen niin että maisema valkeentunee varsin kauniina kunhan ehtii.
Tänään pyykkipäivä ja akvaarion siivousta .. noin pakollisina puuhina, muut katellaan sitten enempi fiiliksen mukaan.
Illan vanhempainvartti peruttu opettajan sairausloman takia, mikä sopi oikeestaan ihan hyvin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18753
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Nyt viikonloppu loppui, mutta meikä vaan säätää koneella. Onneksi huomenna iltavuoro, joten saa goijjaa pitkään.

Huomasin feissarista ninnin mennee naimisiin, aikamoista menoa. Onnea vaan.
Vanhakantainen ratkaisu, goijjaa-goisia-koisia-nukkua. Mä en mee.
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Hyvin alkaa tämäkin ma-aamu. Eilen konffasin langattoman uudelleen, toimi. Tänä aamuna sitten täysin solmussa. Winukka ilahdutti lisäksi tärvelemällä käyttäjäprofiilin eli päivä alkaa parsimalla sekin kasaan :napalmia Redmontiin kiitos:
Onslow

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Dumis kirjoitti: Huomasin feissarista ninnin mennee naimisiin
Vitsailetko?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eilinen koomailu jatkuu näemmä tänäänkin. Aamulla etsin auton avaimia about 10 minuuttia, lopulta nappasin varasetin mukaan ja eikös ne avaimet olleet kuitenkin siellä käsveskassa. Muistin kuitenkin napata jogurtin mukaan, hyvä minä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Koetin system """restorea""", eikä suostu palauttamaan.
No, Touko-pouko askartelee paskartelee... ja hakee illalla kaupasta uuden langattoman tukiaseman - jonka merkki EI yllättäen tule olemaan Xzzcxmcx,vbyxel tai Siemens.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

On todella "miau", herätys taas kissan tassuihin naamalla klo 05.00. :swirl:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Duck

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Miä taas heräsin voimakkaita tunteita sisältävien muistojen märehdintään neljän maissa aamulla. Sain uudestaan unta vasta joskus kuuden maissa. Mut taisin silti saada ihan tarpeeksi unta, nyt ei oo yhtään pöhnä olo.
Dumis

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onslow kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Huomasin feissarista ninnin mennee naimisiin
Vitsailetko?
Juuen, hän kyllä oli "sinkku" vielä pari päivää sitten, että taitaapi käyttää kiukuttelun apuvälineenä sitä palvelua.

Huomenta vaan, heräsin vihroinkin. Eilinen päivä meni melkein kokonaan sängyssä ja silti nukutti iltasella tosi paljon, vissiin oli patterit aika loppu ja latauksen tarpeessa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Näin todentuntuista unta kuinka vihdoinkin päätin ajaa pääni kaljuksi. Minulla oli jostain syystä vaikeuksia saada kaljua sileäksi, tupsuja jäi sinne tänne vaikka tein mitä.

Aamulla olin hieman pettynyt että se olikin unta, mutta aloin myös miettiä miksi ihmeessä tekisin niin. Uneen ehkä toimi pontimena kahden viikon takainen vitutus 27€ parturilaskusta, vaikka kyseessä oli helppo "sivuilta ja takaa koneella ilman rajaa". Uni saattoi myös olla jonkinlainen vertauskuva miehisyysriitistä, uskalluksesta ylittää jokin raja elämässään. Tosin onhan mulla ollut jo aikaisemmin 3mm siili armeijassa, joten ei se olisi mitään uutta.

Parturineiti oli myös vähän hoopo. Kun hän kysyi onko pituus päältä hyvä ja sanoin että vähän voi vielä ottaa, kyni hän sen samantien ihan lyhyeksi, ikäänkuin vittuuntuneena ettei eka yritys kelvannutkaan. Mutta toisaalta, kyllä se takaisin kasvaa.

Partureita pitäisi kouluttaa nykyistä enemmän jotta tuollaiset kiukuttelut ja ylisuuret parturilaskut vähenisivät. Tai sitten alan tosiaankin ajaa itse karvani pois.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 19.01.2009 11:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onnea Ninnille! Nuorilla on aina niin kiire. Muistan vielä kuin eilisen kun Ninni oli vielä sellainen polvenkorkuinen, vai oliko se oikeastikin eilen?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Onslow

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Dumis kirjoitti: Juuen, hän kyllä oli "sinkku" vielä pari päivää sitten, että taitaapi käyttää kiukuttelun apuvälineenä sitä palvelua.
Syys-lokakuussa syntyy pikku-rekkis?
Duck

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Näin todentuntuista unta kuinka vihdoinkin päätin ajaa pääni kaljuksi. Minulla oli jostain syystä vaikeuksia saada kaljua sileäksi, tupsuja jäi sinne tänne vaikka tein mitä.
Mä taisin joskus nähdä vähän samantapaista unta. Mutta siinä kalju onnistui täydellisesti ja tulin heti jotenkin erilaisen ja paremman näköiseksi. Munanikin taisi kasvaa. Eli omituinen metamorfoosi hieman karisti unen todentuntuisuutta.
Stinky

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Mä haluaisin kanssa kokeilla. Edes millin siiliä mutta munaa on ollut vaan 18milliin. Nössö mikä nössö.
Duck

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Stinky kirjoitti:^Mä haluaisin kanssa kokeilla. Edes millin siiliä mutta munaa on ollut vaan 18milliin. Nössö mikä nössö.
No mun henkkoht mielestä semmonen pysty vähän pidempi siili kyllä sopii naisille, mutta semmoinen ihan milliksi vedetty mallia Sinead O'Connor tekee liian pallopäiseksi ja saa näyttämään enemmän vangilta kuin naiselliselta. Mut riippuu tietty siitä kelle soppii. Armeijan tunnuslaatat sopii hyvin yksiin pallopääsiilin kanssa, hanki sit semmoset kanssa. :)
daddykillkill

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Minusta yhdistelmä siilitukkainen tai kalju nainen kurvikkaalla kropalla on mitä kuumottavin :) Toki pitkät, elinvoimaiset ja tuuheat hiuksetkin ovat iso turn-on.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

daddykillkill kirjoitti:Minusta yhdistelmä kalju nainen kurvikkaalla kropalla on mitä kuumottavin :)
Komppaan tuota osaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Onslow

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

daddykillkill kirjoitti:Minusta yhdistelmä siilitukkainen tai kalju nainen kurvikkaalla kropalla on mitä kuumottavin
:shock:

En komppaa.
daddykillkill

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

No soita vaikka triangelilla "ping" toisen kertsin jälkeisessä breikissä :)
Duck

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

daddykillkill kirjoitti:Minusta nainen kurvikkaalla kropalla on mitä kuumottavin :)
Lienee ihan sama mikä tukka. :)

Oliko se Star Trek the Motion Picturen (1979) klanimuija (Persis Khambatta) susta hottis? Sille maksettiiin kuulemma aika huikea summa siitä että suostui ajeltavaksi klaniksi leffaa varten.

Näyttäisikö Tiia Piili paremmalta täysin kuulaksi ajeltuna ja klani laikalla kiillotettuna?
daddykillkill

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ En muistaakseni innostunut tuosta nimenomaisesta kaljuttaresta.

Ainoa referenssi jonka nopeasti keksin näkemykseni tueksi, löytyy goolettamalla "veronika vanoza bald" :oops:

PS ei kannata kokeilla töissä, saatat yllättyä tuloksista..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli sitten käväistyä lekurillä työhöntulotarkastuksessa. Eivät vielä lopettaneet, mutta haluavat tarkastella lisää.

Kuukauden huonot elintavat olivat ainakin tehneet hyvää verenpaineelle. Vyötärökin oli kaventunut vaikka painoa oli tullut lisää. Diepetesriski pamahti pienimpään mahdolliseen ryhmään jonkun hassun lapun mukaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

IhQDaa, näyttö päivittyi juuri 19 tuumaiseen, tilauksessa kaksnelkku, joka kivunnee pöydälleni mikäli läpäisee testauksen. Alkaa nimittäin hieman napsumaan tää useampien dokkarien pyörittely ilman että ne mahtuu näytölle samanaikaisesti.

Kerrotaan vielä että pissataukojen tiheydestä päätellen ryyppyturvotus poistuu kehosta, aaah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Miau-nantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Yöllinen Radio Rockin kuuntelu sai yhellä kipaleella jalan vipattamaan peiton alla.. muttakumäentiedämikäseoli!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Vastaa Viestiin