Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tsaari kirjoitti:Kylläpäs vankkurit ovatkin nykyään kalliita
Osaako toveri nimetä yhtään kulutushyödykettä, jonka hinta EI olisi sky-roketoinut valuutan vaihtumisen jälkeen..?
Onslow

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

daddykillkill kirjoitti: Osaako toveri nimetä yhtään kulutushyödykettä, jonka hinta EI olisi sky-roketoinut valuutan vaihtumisen jälkeen..?
Palkka? Ei hetkinen. Onhan nekin nousseet :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

daddykillkill kirjoitti:Osaako toveri nimetä yhtään kulutushyödykettä, jonka hinta EI olisi sky-roketoinut valuutan vaihtumisen jälkeen..?
Käytetyt autot?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
daddykillkill

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Blunttis taitaa olla jäljillä.. tosin mulla ei rehellisesti sanottuna ole käsitystä mitä käytetyt maksoivat markka-aikana.

Ja mitä palkkaan tulee... jos sanotaan että hintataso on nykyään stratosfäärissä, niin ainakin meikäläisen palkankorotukset taitavat jäädä Näsinneulan korkeudelle..
1108

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onslow kirjoitti:Ostin myös Sakon L46 pilkkuseiskan. Tostakaan pirusta ei tahdo löytyä mitään juttua mistään. Vittu.
Sattumoisin olen menossa tänään poikkeen --> http://www.lahdeniemi.fi/

Kysäsen Ekiltä torrakoista, kokolailla satavarma että saan kuulla niiden historian kokonaisuudessaan.

EDIT: Tai pukkaa itse @:a, stalkkaa mun nimi ja laita että kuulit multa että saattaisit saada tietoa aseista häneltä. Voi vauhdittaa/hidastaa asiaa :)
Viimeksi muokannut 1108, 20.01.2009 14:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onslow

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

1108 kirjoitti: Kysäsen Ekiltä.
Juu. Kysäses onko L46 pilkkuseiska sama kuin tämä: http://www.sako.fi/pdf/manuals/Vixen.pdf
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Madonna »

:lol: aika hauska .. kone auki ni mies tulee het kotiin !
Monsieur Manala

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Mutsi soitti just. Mummi on kuollut. Viimeistä isovanhempaa vietiin. :-/ Kävin lauantaina katsomassa sairaalassa ja oli jo ihan muissa maisemissa silloin.
1108

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Monsieur Manala kirjoitti:Kävin lauantaina katsomassa sairaalassa ja oli jo ihan muissa maisemissa silloin.
Älä nyt sitten ota loukkauksena mitenkään mutta oma mummo kuoli jokin aika sitten ja olin onnellinen siitä. Seurattuani fiksun ja ihanan ihmisen taantumista vihannekseksi olin pahoillani ja tunsin helpotusta että kuolema armahti. Ei se loppu ollut enään ihmisen elämää, pidettiin lääkkeillä väkisin elossa viimeiset pari vuotta.

Osanottoni.
Monsieur Manala

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

1108 kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Kävin lauantaina katsomassa sairaalassa ja oli jo ihan muissa maisemissa silloin.
Älä nyt sitten ota loukkauksena mitenkään mutta oma mummo kuoli jokin aika sitten ja olin onnellinen siitä.
No en. En olis itsekkäästi halunnut käydä katsomassa enää lopussa lainkaan, koska ei huvita nähdä ihmisiä siinä kunnossa missä ne viime metreillä on vaan yrittää muistaa ne vähän eri eläväisempinä kuin sängyssä kivusta ja morfiinipilvestä korisevina kuola poskella valuen. Että parempi näin.
bliss

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Monsieur Manala kirjoitti:...
Otan osaa :?
Mummot pitää muistaa sellaisina kuin olivat parhaimmillaan.
Monsieur Manala

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

^ Voi helvetti tota sun avatarta. :D
bliss

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mitä, onko mun joraavassa tipussa jotain vikaa? :D
Monsieur Manala

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

bliss kirjoitti:^Mitä, onko mun joraavassa tipussa jotain vikaa? :D
En nyt sanoisi välttämättä että vikaa, mutta asiayhteys huomioonottaen se sai tilanteen vaikuttamaan hieman tragikoomiselta.
bliss

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Pahoillani siitä.
Pakko yrittää luoda kevättä etukäteen kun ahistaa tämä "talvi". Tipu on siihen vallan oiva väline omalta osaltaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voi voi vanha rouva Manalaa =/ Rauhaisaa lepoa.

Itse en nähnyt kumpaakaan mummoa kovin huonossa kunnossa(viimeiset puoli vuotta), vanhemmat sanoivat että parempi niin. Äiti oli sitten vieressä kun oma äitinsä kuoli. Sanoi, että se oli hyvä niin. Vanhempi on kuitenkin eri kuin isovanhempi.

Snif. Mutta näin se on tehtävä jokaisen, synnyttävä ja kuoltava. Mieluusti aina lähtijä suvun vanhimmasta päästä.

--
Vaunuista. Meillä oli Teutonian yhdistelmät kovalla kopalla, olin ihan tyytyväinen, paitsi kääntyvää työntöaisaa olisin kaivannut esim. tuulen tai auringon suunnan vaihtuessa. Nelipyöräiset isoilla kumeilla, aika ehdottomat olivat siellä arktisessa ilmastossa. Noiden jälkeen hankittiin myös matkarattaat, joista sai selkänojan alas ja oli "katos" eiku siis kuomuhan sen nimi oli :). Kolmannet ja vipat Brion Ponyt, isommalla muksulla varsin kätsyt, ainoo miinus ettei saanu makuuasentoon eikä ollu "katosta". Mutta hyväkäyntiset ja tukevat eivätkä vieneet paljon tilaa.
Prepare for the worstest.
bliss

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Meillä on edelleen Ponyt, jotka nyt tarttis laittaa myyntiin, kun jätkä ei niissä enää viihdy, eikä oikein mahdukaan kunnolla. Hyvät perusrattaat kyllä!
Zeb

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tilanne on kriisiytynyt! En jaksaisi lähteä lämmittämään saunaa, pakko varmaan katsoa sit vaikka salkkarit kun täälläkin näin hiljaista :|
Rouva Pupu

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Manalalle osanotot.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon nyt jotenkin velttona. Pyykit kyllä pyörii, mutta pitäs pyykätä vielä itsensäkin ja kattella matkalaukkuun vähän sisältöä. Mistä virtaa tähän tilaan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Oon nyt jotenkin velttona. Pyykit kyllä pyörii, mutta pitäs pyykätä vielä itsensäkin ja kattella matkalaukkuun vähän sisältöä. Mistä virtaa tähän tilaan?
Verkosta?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Noin, taas hajosi yhdet halpis-kuulokkeet, oikeastaan kahdet jos laskee ämpäri3-soittimen napit. Pillu!

Manikselle osanotot.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tunkea TIISTAI NYT SINNE HOPS HOPS!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Noin, taas hajosi yhdet halpis-kuulokkeet, oikeastaan kahdet jos laskee ämpäri3-soittimen napit. Pillu!
Vanha viisaus sanoo: "Joka halpa ostaa, se paska saa".
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin