Train train-kexiwiikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kun ei kukaan muu kerran niin minä sitten...

Tätä ilon päivää. Vpn-tunneli on pysynyt Pendolinossa auki jo 24 minuuttia.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Minne sä olet matkalla? Mun pitäis hilpasta Porvoon kautta Lontooseen. Missähän mun passi on?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenii kaikki. Taitaa olla påmmisuojapäivä.

Näin omituisen unen, jossa lähdin hölkkäämään säkkipimeässä pimeänäkölaitteen kanssa ja hiippailin metsässä. Kutkutteleva fiilis siitä että kukaan ei nähnyt minua. Vakoilin jotain perhettä joka oli metsän pururadalla kävelyllä (jep, keskellä yötä) ja se tuntui tosi jännältä, sitten hölkkäsin takaisin kotiin.

Mitähän Freudilaisia analyysejä tuostakin nyt mahtaa irrota?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä taidan olla ainoa aikuinen ihminen, joka ottaa äidin mukaan työseminaariin :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta! Kiljuva nälkä, teen kaurapuuroa siis aamiaiseksi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Huomenia! Vatsa kipuloi, mutta yritän motivoida itteni lähtemään kaupungille palauttamaan kirjaston kirjoja. Muistinpahan nyt taas miksi en niitä lainaa, vaan ostan ennemmin omat. :roll:
Me transmitte sursum, Caledoni!
daddykillkill

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:^ Minne sä olet matkalla?
Tsadiin. Siis tähän kotimaiseen, ei Tshadiin.
Rouva Pupu

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Voi lolleroinen, äitee matkustanee ensi kuussa Tampereelle Tartu mikkiin-ohjelman kuvauksiin. Toivottavasti sillä oli tukka hyvin kun kesällä kävi jossain kopissa laulelemassa kauppareissun ohella. No on se hyvä, että jotain äksöniä elämäänsä saa :)
daddykillkill

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ "Tartu Mikin Kikkiin" -teevee"shou" on yksi niitä asioita, joiden takia joskus hävettää olla tamperelainen.
Rouva Pupu

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Joo, on se tuota miten sen nyt sanoisi aika kröhöm formaatti mitä olen ohimennen kanavasurffaillessa nähnyt! Ehkä se uppoo eläkeläisiin :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mun työmaa eli kihlakunta laajeni puolitoista viikkoa sitten Tampereesta koko Pirkanmaaksi. Riittää sarkaa oppia tuntemaan jokainen pikkunilkki. En edes muista kaikki piiriin kuuluvia kuntia 8)

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Duck kirjoitti:pimeänäkölaitteen
Mä haluaisin kans tuommosen! Killittäsin tonne pimeään takapihan mettikköön sen kanssa yksin ollessani 8) Nykyään uskaltautuu pimeässä pihalle koira mukanaan, kiitos muutamille hiippareille ja tolle anteliaalle mettikölle.. Vaikkakin mielikuvituskin saattaa pelata erittäin hyvin.

Mä tarvin lenkkiseuraa! Kuin voi olla näin tahmasta mukamas päästä taas liikenteeseen yksin, ei en halua koiraa roikkumaan mukaan.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
1108

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Riittää sarkaa oppia tuntemaan jokainen pikkunilkki. En edes muista kaikki piiriin kuuluvia kuntia
Orivedestä on hyvä aloittaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiireinen työpäivä takana. Lumityöt tehty ja hellassa tuli. Sähköpostissa oli tarjous kahdesta moottorisahasta. Ja äsken autokorjaamo soitti antamastani asiakaspalautteesta - niihin väärin suunnattuihin takuuseen menneisiin xenonlyhtyihin liittyen..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Bhven

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Bhven »

daddykillkill kirjoitti:^ "Tartu Mikin Kikkiin" -teevee"shou" on yksi niitä asioita, joiden takia joskus hävettää olla tamperelainen.
Tärkeä tiedotus kaikille ohjelmaa seuraaville:

Perjantaina 30. päivä uutuuttaan hohtavassa studiossa kisaavat Vicky Rosti ja Pate Mustajärvi sekä Hanna Pakarinen ja Antti Kleemola
Rouva Pupu

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^kyl ny pitää iha ajastuksel laittaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Näin meillä luistelun EM-kisoissa :lol:

Kuva

"- Jokaisesta naisesta on epämiellyttävää, jos puku tipahtaa rintojen kohdalta, Drei totesi." No älä :roll:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kummitäti soitti. Puhelu kesti vain 1h40min. Avustusta puhelimitse liittyen: autoon, navigaatoriin, digikameraan ja digiboksiin. Ongelmat ratkesi. Puuh.

Sisko tulee huomenna likkansa kanssa käymään. Pitänee poiketa Stockan Herkussa katsomassa pöperöä pöytään. Viimekerran pöperöistä 4-vuotias halusi lähettää mulle oikein kiitoskortin :gee:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mun työmaa eli kihlakunta laajeni puolitoista viikkoa sitten Tampereesta koko Pirkanmaaksi. Riittää sarkaa oppia tuntemaan jokainen pikkunilkki. En edes muista kaikki piiriin kuuluvia kuntia 8)

Kuva
Mitä noin paljon kuntia? Määrää pitää vähentää ainakin 40% seuraavan 10 vuoden kuluessa, varojen tuhlausta moinen kuntakeskittymä! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

1108 kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Riittää sarkaa oppia tuntemaan jokainen pikkunilkki. En edes muista kaikki piiriin kuuluvia kuntia
Orivedestä on hyvä aloittaa.
Nokitan Kuhmalahdella. Sisältää muistaakseni entisen Sahalahden, jossa pääsit aatelistoon, kunhan muistit noutaa työkkäristä korvaukset.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Riittää sarkaa oppia tuntemaan jokainen pikkunilkki. En edes muista kaikki piiriin kuuluvia kuntia
Orivedestä on hyvä aloittaa.
Nokitan Kuhmalahdella. Sisältää muistaakseni entisen Sahalahden, jossa pääsit aatelistoon, kunhan muistit noutaa työkkäristä korvaukset.
Vetaisen perstaskusta Akaan. Siellä on puolet sukua meikäläiselle. On sitä sukua kyllä Sahalahdellakin ja Orivedellä asuu kai muutamia koulukavereita.

Pistäs pamputtaen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Train train-kexiwiikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

syttiK kirjoitti:
Duck kirjoitti:pimeänäkölaitteen
Mä haluaisin kans tuommosen!
Mulla jopa on, aito venäläinen (siksi kai näinkin siitä unta). On jäänyt vähäiselle käytölle koska eihän kaupungeissa ole talvisin riittävän pimeää hiippailuun. :P Mutta otin ne kerran mukaan Keski-Suomeen ja jopas. Taivas tuli entistäkin enemmän täyteen tähtiä, ja linnunrata ja satelliititkin tulivat näkyviin. Oli se hianoo.
Vastaa Viestiin