Toooorstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Kuulostat ihastuneelta.
Kuulostat ennalta arvattavalta 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Kuulostat ihastuneelta.
Kuulostat ennalta arvattavalta 8)
Ditto :) muuten, oliko kumpi siellä masussa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Ditto :) muuten, oliko kumpi siellä masussa?
Kävi muuten niin, et ultrasta jatkettuamme takaisin töihin, muija kysäs, et zuumasitko sukupuolta? Säpsähdin oikein, et enhän mä edes muistanut sitä tarkemmin katsoa siitä putkelta. Oli muutenkin jännää.

Mut muija ei halua tietää etukäteen, mä en ole varma tosta. Meillä on hiljainen soppari, et ei sitä haluttais tietää, jottei ulkopuolisille valuis tietoa. Sit vasta kesällä kerron 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^ Ei mekään kysytty, todettiin vaan että voi kertoa. Ja nyt kolmannessa ultrassa näytti edelleen että olisi tyttö. Kolme ultraa vielä edessä niin olisi se aika tuskasta jos ruutuun ei voisi katsella sen pelossa että jotain salaista näkee, joten siksi tämmönen ratkaisu.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ei ihmekään että raksamiehet hyppivät rakennustelineiltä alas talven loskaisessa pimeydessä.
Kyllä mun tuntemat raksamiehet ovat päänupeiltaan keskimäärin terveempiä kuin nörtit.
Raksamiehillä menee kuulemma paska punttiin joka kerta kun työkohteen uskovainen täti katsoo vinoon. Sitten ne ovat sellaisia ihme säheltäjiä, jatkuvasti piikkaamassa omaan jalkaansa, rikkovat selkänsä yrittäessään nostaa yksinään liian painavia tavaroita, ja tiputtelevat ties mitä naulapyssyjään katoilta. Vapaa-ajallaan he harrastavat kuittipetoksia ja torrentteja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:...
Kuulemma? :P
Tarkista lähteesi. Mä pysyn edelleen kannassani.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:...
Kuulemma? :P
Joo, yks raksamies kertoi noin eräällä keskustelupalstalla.

EDIT: Ai niin etkö sä ollut ammatiltasi joku Mac-tietokonevelhonörtti? Käytitkö itseäsi vertailukohtana? :P
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:Ei ole.
Ja sinun latteudet ovat?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
1108

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jahas, sitä sitten Rouva Numba eksyi neljänruuhkaan ja ei pääse Oluthuoneelta nähtävästi irtautumaan (annoin sille vapauksia, sai mennä työkavereiden kanssa istuun iltaa, tai mitä mä selitän näin mulle ilmoitettiin :oops: ). Torppasin siis keissin kaljaa parvekkeelle kylmeneen, saunan lämpeneen ja valmistaudun henkisesti äijäporukan seuraan liittymistä. Luvassa 200" FullHD kuvaa ja GTA uusinta, Fallout 3 ja NHL 2009 ala PS3.

Kyrvennän vähän taustamusiikkia vain illaksi ja on the road!

PS: Suosittelen, kolahti aika kovaa:



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uS9pLN02rzs[/youtube]
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

1108 kirjoitti:Oluthuoneelta
Siähän on niitä litran tuoppeja, huomattavan kätsyy käydä "vaan parilla" eikä tarvii paljoo ees valehella himaan. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lapitii kirjoitti:Siähän on niitä litran tuoppeja, huomattavan kätsyy käydä "vaan parilla" eikä tarvii paljoo ees valehella himaan. =)
Huomattavan kätsyy kanssa kiskasta ~15 keppanaa ja konjakkia niin maan perusteellisesti. Mutta tuli kännipäissäni hakattua yksi sairaanhoitaja ja yksi ihan rehellinen huora katuun ja potkittua verille.

Ihan vaan GTA:ssa.
Vastaa Viestiin