Toooorstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Nyt kuitenkin jätän tämän päivän työstressit taakseni, ja kaupan kautta maga-treeneihin nollaamaan pää. Kummasti olen alkanut stressata työasioilla kun on projekti pahassa vaiheessa, useat yöt nukuin 3h yöunia. Eilen onneksi sain rauhoituttua ja 7,5h unta pollaan, tuli levännyt olo.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nyt kysytään selkärankaa. Lähenkö salille, luenko kokeisiin vai juonko lonkeroo. Hmm.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
isohaara

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Duck kirjoitti:Gnäh! Haluun ruumiillista työtä! Ei jaxa vääntää bittiä enää. Migreeni jo orastaa ruudun tapittamisesta.

(varmaan laitoksissa joissa tehdään ruumiillista työtä valitetaan just päinvastoin, "haluun istumatyötä!!")
Taitaa siis olla onni että oon löytänyt duunin jossa voi yhdistää sekä ruumiillisen että istumatyön. Aamulla saa valita heitteleekö pari tuntia ~20-kiloisia laatikoita eestaas ja ylösalas vai käppäileekö rauhallisesti ympäriinsä kämmykkää näpytellen. Loppupäivänkin voi valita repiikö käsipumpuilla useampisatakiloisia lavoja eestaas vai linnoittautuuko neljäksi tuntia toimistoon neppailemaan.
Paha puoli on ettei oikein pääse valittamaan yksitoikkoisuudesta.
NuoriDaavid

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

isohaara kirjoitti:
Duck kirjoitti:Gnäh! Haluun ruumiillista työtä! Ei jaxa vääntää bittiä enää. Migreeni jo orastaa ruudun tapittamisesta.

(varmaan laitoksissa joissa tehdään ruumiillista työtä valitetaan just päinvastoin, "haluun istumatyötä!!")
Taitaa siis olla onni että oon löytänyt duunin jossa voi yhdistää sekä ruumiillisen että istumatyön. Aamulla saa valita heitteleekö pari tuntia ~20-kiloisia laatikoita eestaas ja ylösalas vai käppäileekö rauhallisesti ympäriinsä kämmykkää näpytellen. Loppupäivänkin voi valita repiikö käsipumpuilla useampisatakiloisia lavoja eestaas vai linnoittautuuko neljäksi tuntia toimistoon neppailemaan.
Paha puoli on ettei oikein pääse valittamaan yksitoikkoisuudesta.
Missä välissä ehdit pamputtaa kassaneitejä?
Enttu

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Talvilomalla ollaan,vasta ens viikon tiistaina takas sorvin ääreen :)

(Ellei hälytetä sairastapauksien takia aiemmin)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kun Pikku2 loppuu, me mennään kirjastoon. Tuen taas kaupungin kulttuuritointa oletettavasti parillakin kymmenellä eurolla. Käyhän se näinkin. Netissä kaupunginkirjaston kirjojen uusiminen on vaan niin haastavaa!1
Prepare for the worstest.
1108

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

daddykillkill kirjoitti:
Duck kirjoitti:Gnäh! Haluun ruumiillista työtä!
I feel your pain.
Tuu meille kuokkimaan kasvimaata. Tähän vuodenaikaan se käy varmasti ruumiillisesta työstä ;)
Pitäskö ottaa pari nörttiä piikkaamaan raksalle? Alkaa tekeen parin päivän jälkeen mieli takasin tuijottaan ruutua ja kärsiin migreenistä.

Tämän takaan, tämä meinaan ihan oikeasti on ikävä kaveri. Puhumattakaan tästä. Potkasee meinaan enemmän kuin 44 mag.
Viimeksi muokannut 1108, 22.01.2009 18:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:
Duck kirjoitti:Gnäh! Haluun ruumiillista työtä!
I feel your pain.
Tuu meille kuokkimaan kasvimaata. Tähän vuodenaikaan se käy varmasti ruumiillisesta työstä ;)
Pitäskö ottaa pari nörttiä piikkaamaan raksalle? Alkaa tekeen parin päivän jälkeen mieli takasin tuijottaan ruutua ja kärsiin migreenistä.

Tämän takaan, tämä meinaan ihan oikeasti on ikävä kaveri.
"Elinikäinen Huoltolupaus takaa mielenrauhasi."

No mutta tuohan kuulostaa tosi hyvältä.
Duck

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

No niin, heti kun vähän valitin ruumiillisen työn puutteesta, niin mulle lankesi muuttohommanakki. Jee! :)

FK: Kyllähän mäkin liikuntaa harrastan myös, mutta silti näköjään välipäivinä pääsee puutumus iskemään. Jotain kevyttä kannattais varmaan tehä välipäivinäkin. (Mut eiks ne sano että peräkkäisinä päivinä ei kuitenkaan kande kauheesti repiä?)
Dumis

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Töis, meille tuli pieni tauko 17.30-20.15, joten kävin jo salilla ja suihkussa. Nyt safkaa ja nettailua vielä tunnin verran. Joskus on rankkaa.
Iltavapaa sisältää tänäänkin olutta, viikonloppuna sit varmaan pitää kärvistellä ilman keittoa.
SikaMika

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tilanne on mielenkiintoinen: mulla ei ole nettiliittymää. Toisaalta mulla on niitä kaksi, mutta kumpaakaan ei ole olemassa. Kirjoitan tätä viestiä toisella niistä.

Mulle kuuluisi Soneralta tuplasti nopeampi liittymä taloyhtiön piikkiin. Soitin tänään sinne (koska homman hoitamisen nettisivuitse estää jo ainakin viikon jatkunut "tilapäinen häiriö") ja pyysin nostamaan liittymänopeuteni uusiin lukemiin. Mulla ei kuulemma ole heiltä liittymää, talooni ei kuulemma edes tule kuitua.

Tarkasteltuani asiaa näyttäisi siltä, että taloni kuituyhteyttä isännöisi tosiaankin Saunalahti ja heidän maksuton liittymänsä olisi 10xnykyinen nopeudeltaan. En ole kuitenkaan koskaan ollut heihin yhteydessä ja jätin vasta tänään sisään pyynnön tuon liittymän saamisesta. Eli ainakaan sillä yhteydellä en tätä naputtele.

Loin lauantaina uudelle läppärilleni nettiyhteyden Soneralta saamillani salasanoilla. Ihan hyvin pelittää siihen nähden ettei heillä kuulemma ole mitään tekemistä talon nettiyhteyksien kanssa...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Samalla tavalla päätä särki työpäivän jälkeen raksallakin.

En osaa flashia. Pillu.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei systäri tullutkaan käymään tällä viikolla. Mut viikon päästä juu. Nyt on sit hyviä pöperöitä ainakin lauantahin asti.. Huomenna duunin puolesta iltaohjelma, mielummin kyllä olisin kalastamassa. Kohta pihalle liikuttamaan kolaa, lapiota ja harjaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Koska selkärankani on timanttia, valitsin d) kaikki. Kävin salilla, korkkasin lonkeron ja herään aamulla aikaisin lukemaan. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
SikaMika

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lapitii kirjoitti:Koska selkärankani on timanttia, valitsin d) kaikki. Kävin salilla, korkkasin lonkeron ja herään aamulla aikaisin lukemaan. =)
Oho! Kerroin tälle tasurille oli aika kova! Itsekin odotin selvää kotivoittoa!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

SikaMika kirjoitti:Oho! Kerroin tälle tasurille oli aika kova! Itsekin odotin selvää kotivoittoa!
Kyllä! Tässä vaiheessa ratkasu tuntuu aivan loistavalta, oletan että oon aamulla samaa mieltä...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Sen vaan viä tässä haluan todeta, että Hedonismi isolla Heellä kunniaan!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
1108

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Frederik Krueger kirjoitti:Ei ihmekään että raksamiehet hyppivät rakennustelineiltä alas talven loskaisessa pimeydessä.
Voi vittu, jos sinun pieni mielesi/fysiikkasi ei kestä sitä työtä mikä on tehty sen koirankopin eteen missä asut niin kannattaisikohan pitää turpakiinni?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lumityöt tehty, meni 1h. Toivottavasti myös reipas määrä kaloreita. Ainakin hikeä pukkaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:Ei ihmekään että raksamiehet hyppivät rakennustelineiltä alas talven loskaisessa pimeydessä.
Kyllä mun tuntemat raksamiehet ovat päänupeiltaan keskimäärin terveempiä kuin nörtit. Nörtit eivät ehkä hypi telineiltä mutta ehkäpä ne hirttää ittensä RJ45-kaapeliin yön pimeinä tunteina?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

1108 kirjoitti:Voi vittu, jos sinun pieni mielesi/fysiikkasi ei kestä sitä työtä mikä on tehty sen koirankopin eteen missä asut niin kannattaisikohan pitää turpakiinni?
Mutta mutta, eikö Freddien fysiikka ole palstalla jo instituutio?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No olihan se kroppa keskivertojamppaa huomattavasti parempi, turha sitä lienee kieltää. Harmi, että on niin kukkahattusetä :p
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:No olihan se kroppa keskivertojamppaa huomattavasti parempi, turha sitä lienee kieltää. Harmi, että on niin kukkahattusetä :p
Kroppahan on kuin kreikkalaisella jumalalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:
Gat kirjoitti: Nyt aion vanhaan tapaan varastaa vanhempieni kolikkopurkista ja mennä Siwaan ostaan Karhua ja tupakkaa.
Oot khyl' valtavan rikas kun sulla on varaa käydä Siwassa! Mä kattelen Siwassa vaan näyteikkunoita.
Miten susta Niba onkin tullut tollanen Menestyjä? Jakaisitko salaisuutesi?
Varo vaan mun menestys on tarttuvaa laatu, vähän niinkuin legionella!
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:No olihan se kroppa keskivertojamppaa huomattavasti parempi, turha sitä lienee kieltää. Harmi, että on niin kukkahattusetä :p
Kroppahan on kuin kreikkalaisella jumalalla.
Kuulostat ihastuneelta.
Vastaa Viestiin