Toooorstai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Uus yritys, viimex kitinä tilttas...
Dumis

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tekee mieli olutta, avasin jo neljännen... hups
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Onko se ninni menny naikkariin vai mitä?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumis

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ann kirjoitti:Onko se ninni menny naikkariin vai mitä?
Eikun se onkin vaan löytänyt feissarista sen statuksen muuttamis-napin ja leikkii sillä joka päivä kun sillä menee hillot nenään tai pippeli pilluun.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jaa-aaa! Kun täällä nykyään lukee niin villejä juttuja, et kaikki niinku uppoo..kaikkiin..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumis

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ann kirjoitti:Jaa-aaa! Kun täällä nykyään lukee niin villejä juttuja, et kaikki niinku uppoo..kaikkiin..
Joo-o, itepä taisin raportoida asiasta joku päivä kun sen feissarissa huomasin ja sen jälkeen kahden päivän sekä kirjautumisen yhteydessä status on ollut jo eri kuin aikaisemmilla kerroilla... :roll:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Ann »

On se vittu kumma ku ei voi enää dumariin eikä feispuukkiinkaan luottaa!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumis

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Huonosti menee kun luotat noihin kahteen!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kappas, heräsin 5.30. Popittelua by New Found Glory ja muka-kokeisiinlukua, on niiiin lähellä sydäntä tämä aihe taas.
*kevättä ja suuntautumisen vaihtoo ootellessa*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
milli

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä. Ahdistaa. On tainnut tulla tehtyä viimeaikoina liikaa töitä tai sitten sovittua liikaa menoja joka suuntaan.

Olisipa jo ensiviikko, ei pahemmin mitään suunnitelmia, keskiviikkona vain ravintolassa romanttinen illallinen kahdelle :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tää viikko on ollut aivan kamala. Viime viikonlopun äksönit tuntuvat vaikuttavan edelleen; olen vielä tavallista väsyneempi ja nuokun vaan duunissa aivokuolleena päivästä toiseen.

Onneksi viikonloppu on kohta käsillä. Mies lähtee taas matsaamaan ulkomaille, joten viettänen koko viikonlopun sängynpohjalla nukkumatin seurassa.
Dumis

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta. Suihkuttelun kautta puurot mikroon ja kohta kauraa naamaan. Sitten saan siivousapulaisen&siivoan ja työiltavuoron jälkeen onteroksiin imuroimaan kaliaa ja kuuntelee Northeria.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vaola kirjoitti:Auttakaa ja kertokaa ravintoloita stadista, joista voisi saada yksityisen kabinetin ruokailun ajaksi!
Kysy ninniltä tai patsilta!!!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sain just 95 k ylimäärästä rahaa diilistä, jossa luulin olevani 40 k tappiolla. Enkä tajuu että miten. On se harmi, kun en ymmärrä mittään näistä aikuisten asioista kuten taloudesta. Nyt aion vanhaan tapaan varastaa vanhempieni kolikkopurkista ja mennä Siwaan ostaan Karhua ja tupakkaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ann kirjoitti:On se vittu kumma ku ei voi enää dumariin eikä feispuukkiinkaan luottaa!
Pistät vaan kaikki noreen, kulta pieni?
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Auttakaa ja kertokaa ravintoloita stadista, joista voisi saada yksityisen kabinetin ruokailun ajaksi!
Kysy ninniltä tai patsilta!!!
Meinaatko että hampurgerista saa looshin? Voihan siellä pallomeren ja Ronkun takana olla? :shock:
Gat kirjoitti: Nyt aion vanhaan tapaan varastaa vanhempieni kolikkopurkista ja mennä Siwaan ostaan Karhua ja tupakkaa.
Oot khyl' valtavan rikas kun sulla on varaa käydä Siwassa! Mä kattelen Siwassa vaan näyteikkunoita.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SAUNA OPEN AIR, KOTIMAINEN KÄRKI HALLUSSA

Eteläpuistossa 5.-7.6. järjestettävä Sauna Open Air on varmistanut kotimaisen kärjen Tampereelle. Kolmipäiväisen festivaalin aikana lauteilla kärisee suomalaisen metallin kovimmat: NIGHTWISH, STRATOVARIUS, APOCALYPTICA ja AMORPHIS. Ruotsalaiset HAMMERFALL ja BULLET heittävät lisälöylyt...

Kuva
Monsieur Manala

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Niba kirjoitti:
Gat kirjoitti: Nyt aion vanhaan tapaan varastaa vanhempieni kolikkopurkista ja mennä Siwaan ostaan Karhua ja tupakkaa.
Oot khyl' valtavan rikas kun sulla on varaa käydä Siwassa! Mä kattelen Siwassa vaan näyteikkunoita.
Miten susta Niba onkin tullut tollanen Menestyjä? Jakaisitko salaisuutesi?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Gat kirjoitti:Sain just 95 k ylimäärästä rahaa diilistä, jossa luulin olevani 40 k tappiolla. Enkä tajuu että miten. On se harmi, kun en ymmärrä mittään näistä aikuisten asioista kuten taloudesta. Nyt aion vanhaan tapaan varastaa vanhempieni kolikkopurkista ja mennä Siwaan ostaan Karhua ja tupakkaa.
Sähän voit lainata mulle 7k kodintekniikkapäivitystä varten. Puolet maksan kuoltua, toiset ylösnoustua tai sit 200 egee kuussa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1108 kirjoitti: suomalaisen metallin kovimmat: NIGHTWISH, STRATOVARIUS, APOCALYPTICA ja AMORPHIS. Ruotsalaiset HAMMERFALL ja BULLET heittävät lisälöylyt... [/i]
Toivottavasti tulee jotain todellaa kovaa ulkomaista tai ei taida jaksaa vaivautua.

Tosin Hammerfall olisi kiva nähdä ja kai se Plevnan makkarapannun kanssa riittää syyksi muutaman tunnin pistäytymiseen pohjoisessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Gnäh! Haluun ruumiillista työtä! Ei jaxa vääntää bittiä enää. Migreeni jo orastaa ruudun tapittamisesta.

(varmaan laitoksissa joissa tehdään ruumiillista työtä valitetaan just päinvastoin, "haluun istumatyötä!!")
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kerrankin himassa jo näin aikasin! :)
Prepare for the worstest.
daddykillkill

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Duck kirjoitti:Gnäh! Haluun ruumiillista työtä!
I feel your pain.
Tuu meille kuokkimaan kasvimaata. Tähän vuodenaikaan se käy varmasti ruumiillisesta työstä ;)
SikaMika

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Duck kirjoitti:Gnäh! Haluun ruumiillista työtä! Ei jaxa vääntää bittiä enää. Migreeni jo orastaa ruudun tapittamisesta.

(varmaan laitoksissa joissa tehdään ruumiillista työtä valitetaan just päinvastoin, "haluun istumatyötä!!")
No joo ja juu. Olen jo pidemmän aikaa halunnut eroon toisinaan raskaastakin (yleensä kuitenkin ei-niin-raskaasta) työstäni ja päivittää sen alakohtaisemmaksi istumatyöksi. Nyt kun olen alkanut iltaisin ja vapaapäivisin istumaan koneen ääressä iltamyöhään, on työmotivaationi palkkatöissä kasvanut; otan kaikki punnertamiset lähinnä kuntoilun kannalta.
Toimiva kombo voisikin olla pieni hikinen lisäduuni vaikkapa iltaisin/viikonloppuisin oikeiden töiden päälle. Onneksi verottaja pitää huolen siitä, että moiset voi suosiolla unohtaa ja hikoilut saa hoitaa omalla ajallaan. *jatkaa koneen ääressä sählyyn saakka*
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joillan ihmisillä taitaa olla semmoinen hassu geeni. Tämä geeni suorastaan pakottaa heidät vakuutusalalle. Se geeni tekee myöskin hassuja egolle ja kommunikointitaidoille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Toooorstai!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Gnäh! Haluun ruumiillista työtä! Ei jaxa vääntää bittiä enää. Migreeni jo orastaa ruudun tapittamisesta.
Mä (ja käsittääkseni säkin) olen hoitanut tuon ongelman käymällä istumatyön päälle punttisalilla ja turpiinlyömistreeneissä, saa itse määritellä millaista fyysistä treeniä saa. Säkkien nostelu ja lapiointi kun kuitenkin rasittavat kehoa kovin yksipuolisesti.

En kaipaa takaisin ruumiilliseen töihin, varsinkaan ulkotöihin näin vaihtelevissa säissä. Ei ihmekään että raksamiehet hyppivät rakennustelineiltä alas talven loskaisessa pimeydessä.

Henkinen työ on sikälikin kannattavaa että tiettävästi aivojen rasittaminen pitää mielen pidempään virkeänä vanhempanakin.

Ainoa asia mitä ehkä ruumiillisessa työssä kaipaan on etteivät työt oletettavasti yleensä seuraa kotiin. Kun poistuu työpaikalta säädetyn työajan jälkeen, ei tarvitse miettiä enää pätkääkään työasioita.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin