$$$ Polterabend £££

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Paljonko olisit valmis sijoittamaan kaverin polttareihin

Äänestys päättyi 12.02.2009 8:06

Olen mies: 0-50 €
3
13%
Olen mies: 50-100 €
5
21%
Olen mies: 100-150 €
3
13%
Olen mies: 150 € ->
3
13%
Olen nainen: 0-50 €
7
29%
Olen nainen: 50-100 €
2
8%
Olen nainen: 100-150 €
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 24

daddykillkill

$$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Polttarikauden alkamista odotellessa... paljonko sijoittaisit?

DISCLMAIMER: Vaihtoehdon "nainen yli 150 €" puuttuminen ei ole tarkoitettu sovinismiksi, en vaan saanut sitä jälkikäteen enää lisättyä :ei-osaa:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen sijoittanut yli 150e ainakin kertaalleen, joten se.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Itse pallotin vähemmän. Tässä esimerkissä bileet ovat toisella puolella Suomea. Matkat, yöpymiset ja viinat mukaan laskettuna -> kokonaiskulu huitelee lähempänä 300 e joka on aivan ehdottomasti liikaa. Vertailun vuoksi: 150 € sukeltaa koko viikonlopun Suomenlahdella täydellä ylöspidolla.
bliss

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nolla euroa. Vastenmielisempiä bileitä en ihan heti keksi. :?
Onslow

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Riippuu kaverista, polttareiden tapahtumista ja siitä kuinka mökkihöperö fiilis itsellä on sillä hetkellä. Jos on kaipuuta kunnon kännäysreissulle niin enemmän kuin 150, ja taas jos ei nappaa niin sit vähemmän.

Polttareile jossa teemana on joku rahankeräys/myynti/kerjäys/esitys, en suostu edes lähtemään. Ne on anaalista.
daddykillkill

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onslow kirjoitti:Ne on anaalista.
Enimmäkseen kyllä. Yhden onnistuneen variaation tästä olen nähnyt. Männä kesänä terassilla istuessa silmiin osui seurue, jossa sankari oli puettu nahka-orjaksi ja vitosella ohikulkijat saivat piiskata häntä. Se toimi omalla kieroutuneella tavallaan.
Onslow

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Onslow »

daddykillkill kirjoitti:Se toimi omalla kieroutuneella tavallaan.
Jos itse saisi toiveen esittää omista polttareista, niiin se olisi ehdottomasti joku taitolentokoneen kyyti ja sit mökille rännäämään ja syömään hyvällä jengillä. Kaupungissa munailu ei voisi vähempää kiinnostaa.
daddykillkill

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

exPertti kirjoitti:Sitten kyyti olikin kylmää. :)
Tässä taitaa olla se ero, että pääsääntöisesti äijäporukoiden polttarit ovat humiliaatiota, naisporukoiden enempi "hyvinvointia ja hauskanpitoa".

Tai sitten lähipiiri ei ole kertonut totuutta jättäen pois mm. isomunaiset neekeri-miesstripparit...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No on se niin harvinaista, jos meikäläisen tuttavapiiristä joku sattuu virallisesti pariutumaan, että voi siihen tuon hiukan yli saturaisen pistää.

Meikäläisille tyypilliseen tapaan unohdetaan nöyryytykset ja sulkeudutaan mökille tarjoillun ollessa neljää astetta parempaa kuin normisaunaillassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos, ja kun ainakin täällä on ollut tapana, ymppää parille päivälle vaikka 4-5 tapahtumaa/tehtävää, niin kyllä toi 150e tekee jo tiukkaa. Tämähän on kiinni pelkästään siitä mitä halutaan ja sovitaan. Usein kivat asiat, siis sellaiset joita ei muuten tehtäisi, maksavat nyt sen muutaman kympin vähintään. Kyllä mä olen vamis maksamaan esmes motokrossailusta, splattereista, mikroautoilusta yms sen mitä tuo vaatii. Jos pelkästään kokoonnutaan mökille ottaan hapsua, niin sekin käy, muttei mielestäni vastaa polttareiden tarkoitusta tehdä jotain erityisen kivaa yhdessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ainoat polttarit, joissa olen ollut, olivat aika huokeat. Kampaaja, kosmetologi ja hieroja ilmaisine palveluineen löytyivät polttariporukasta, strippari oli joku kaverin kaveri(heitteli morsmaikkua aika reippaasti ennen kuin tajusi tämän olevan pieniin päin :) ja saunatilat saaressa keskustan lähellä opiskelijajärjestöltä. Taisi olla ravintolakin vielä samaisessa saaressa. Ei siis lainkaan hintavaa. Ryypiskelyä ei tosin kukaan tainnut lähteä harjoittamaan, kun kaikki oli joko paksuina tai pienten lasten äitejä ;-)

Itsekään en tykkää semmoisesta, että kaverin olo tehdään tukalaksi hassulla kostyymillä, pakkomyynnillä tai vastaavalla.

Olisin läheisen ystävän poltsuihin valmis sijoittamaan up to 100e.
Prepare for the worstest.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Ann »

Järjestävänä tahona tuli kyllä sijoitettua enempi tota aikaa kuin rahaa. Talkoohengellä ja suhteilla saatiin summaksi muistaakseni n. 25€/osallistuja. Aamiainen, kostyymi, miekkailutunti, viinat, ruuat, hieronta, sauna, letkuleikit paloasemalla ja jatkoilla morsmaikun juotto ja kotimatka taksilla..

Jos yli viidenkympin per osallistuja mennään, niin en kyllä osallistuisi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dumis

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Dumis »

50-100e on mennyt. Vaikka viimeks meitä oli vain neljä sankarin lisäks niin silti alle huntissa pysyttiin, onneksi sankari oli myös absolutisti, joten huikkaa ei vedetty eläimellisesti.
nastamuumio

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Jos ihmisistä on kiva mennä naimisiin, niin eikö helvetti sen pitäis riittää? Häälähjan vien ja häät on söpöjä juhlia, mutta polttareissa ei oo mitään järkeä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:50-100e on mennyt. Vaikka viimeks meitä oli vain neljä sankarin lisäks niin silti alle huntissa pysyttiin, onneksi sankari oli myös absolutisti, joten huikkaa ei vedetty eläimellisesti.
Sullahan nyt menee viinaankin illassa enempi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

nastamuumio kirjoitti:mutta polttareissa ei oo mitään järkeä.
Mitäs vitun järkeä niissä tarvitsisi olla. Kyllä tuo ajaa paikkansa, päästään poikien kanssa tuulettuun kerrankin ja hyvällä syyllä. Olen kyllä aiemminkin huomannut, että täällä on osin tylsää porukkaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nastamuumio

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Mitäs vitun järkeä niissä tarvitsisi olla. Kyllä tuo ajaa paikkansa, päästään poikien kanssa tuulettuun kerrankin ja hyvällä syyllä. Olen kyllä aiemminkin huomannut, että täällä on osin tylsää porukkaa.
Mä olen kateellinen ja muutenkin kiukkuinen, saatana! Maailma on muutenkin rakennettu parisuhteissa eläville ja pientuloset sinkut matalapalkkaämmät vaan unohdetaan eikä kukaan järjestä mulle ollenkaan värianalyysia eikä riippuliitoa, saatana!
Rouva Pupu

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

En ole koskaan ollut polttareissa, joten vaikea sanoa. Mutta jos nuo läheiset ystävät joskus naikkariin menevät niin semmonen 50-100e olisin valmis panostamaan. Itselläni ei polttareita ollut kun mentiin melkein salaa naikkariin. Pääsääntösesti olen saanut kuvan että miehet tykkää enemmän rahaa polttaa; on ralliautoilua, sumopainia ym. Kuulostaa kyllä kivalta.

Oon kyllä "haaveillut" äitikstulojuhlista, iso pöytä täynnä rommia ja kessuja. Oisin veri häpi. Ois vähän semmonen varpajaisten versio naiselle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Alle 50€, jos ei kovin läheinen kaveri. Hyvälle kaverille (näitä ei löydy monta) vajaa 100€.
Paitsi jos erinomaista ohjelmaa on koko viikonlopuksi ja siitä pääsevät osalliseksi muutkin kuin juhlaKalu. Sit vois panostaa enemmänkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riippuu kaverista. Edellisiin meni melko reippaasti, mutta ne kestikin kaksi vuorokautta ja tapahtui osittain Tallinnassa. Viinat, matkat, safkat ja yhteishyvä polttarittarelle, sanoisin että mentiin jossain 200€ hujakoilla. Sellaiseen kimppakivaan sijoittaisin 50-100, loppu palaa omaan kivaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: $$$ Polterabend £££

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vaola kirjoitti:ettei viinan juontiin tarvita idiksiä tai jujuja... :D
Ei niitä, mutta joku tekosyy on aina hyvä olla varalla ;)
Vastaa Viestiin