Eines Fredag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Duck »

Joo hyvää eineksen päivää. Eiku Einen. Viikonloppu lähestyy uhkaavasti... huu..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pöppö pöppö pöö!

SM-keksiä kaipaaa!
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Duck »

1108 kirjoitti:Pitäskö ottaa pari nörttiä piikkaamaan raksalle? Alkaa tekeen parin päivän jälkeen mieli takasin tuijottaan ruutua ja kärsiin migreenistä.
I'm ball. Sä voit sillä välin tulla LODaamaan 14 000 polygonin objektin 600-polygoniseksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duck kirjoitti:
1108 kirjoitti:Pitäskö ottaa pari nörttiä piikkaamaan raksalle? Alkaa tekeen parin päivän jälkeen mieli takasin tuijottaan ruutua ja kärsiin migreenistä.
I'm ball. Sä voit sillä välin tulla LODaamaan 14 000 polygonin objektin 600-polygoniseksi.
Se on insinööri(raksaingenjör), se suunnittelee koneen tekemään rojektin!
Viimeksi muokannut Niba, 23.01.2009 7:34. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niba kirjoitti:Se on insinööri(raksaingenjör), se suunnittelee koneen tekemään rojektin!
No sit ei LODaamisen pitäis olla ees vaikeeta, jos 3D-softat on jo ennestään tuttuja.
Frederik Krueger kirjoitti:Kummasti olen alkanut stressata työasioilla kun on projekti pahassa vaiheessa, useat yöt nukuin 3h yöunia.
Jos vaan suostut käyttämään aineita, suosittelen L-teaniinia rauhoittumiseen (saa vaikka Sokoksesta) ja melatoniinia sikeisiin uniin (saa Jenkeistä). Jos melatoniini kavahduttaa, niin sitten tryptofaania (saa Sokoksesta).

Aiheeseen liittyen; juotko lainkaan kahvia? Jos juot, montako kupillista päivässä?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duck kirjoitti:
Niba kirjoitti:Se on insinööri(raksaingenjör), se suunnittelee koneen tekemään rojektin!
No sit ei LODaamisen pitäis olla ees vaikeeta, jos 3D-softat on jo ennestään tuttuja.
Frederik Krueger kirjoitti:Kummasti olen alkanut stressata työasioilla kun on projekti pahassa vaiheessa, useat yöt nukuin 3h yöunia.
Jos vaan suostut käyttämään aineita, suosittelen L-teaniinia rauhoittumiseen (saa vaikka Sokoksesta) ja melatoniinia sikeisiin uniin (saa Jenkeistä). Jos melatoniini kavahduttaa, niin sitten tryptofaania (saa Sokoksesta).

Aiheeseen liittyen; juotko lainkaan kahvia? Jos juot, montako kupillista päivässä?
Ja jos kiristää liikaa niin eikun Obama huuleen! Kivut häviää! Insinööreiksi valitaan matemaattisesti rehvakkaita muistaakseni.
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niba kirjoitti:Ja jos kiristää liikaa niin eikun Obama huuleen! Kivut häviää!
Sitä vaan että jos yöunet ovat pitkään pilalla, siitä tulee stressin kierre, koska huonosti nukkuneena stressaantuu entistä pahemmin, jne. Kun tyrmää itsensä tokkuraan rohdosnapeilla, kierre katkeaa heti alkuunsa. Sen saa korvattua rohdoskierteellä, katsos.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Duck kirjoitti:
Niba kirjoitti:Ja jos kiristää liikaa niin eikun Obama huuleen! Kivut häviää!
Sitä vaan että jos yöunet ovat pitkään pilalla, siitä tulee stressin kierre, koska huonosti nukkuneena stressaantuu entistä pahemmin, jne. Kun tyrmää itsensä tokkuraan rohdosnapeilla, kierre katkeaa heti alkuunsa. Sen saa korvattua rohdoskierteellä, katsos.
Obamaa ei korvaa mikään!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mites voi parista hassusta lonksusta tulla darruli? Gnääh.
Illaksi tilaan krapulavapaata viinaa. Tai powerin. Tai molemmat.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
daddykillkill

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Hähä. Kolmas tipaton viikko menossa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ No sama eiliseen asti, oon viettäny tukitipatonta sitten joululoman loppumisen, ihan vaan siks ku oon niin jalo, empaattinen ja herttainen ihminen.
Mutta rajansa kaikella. Hähä.
Viimeksi muokannut Lapitii, 23.01.2009 8:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Stinky

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ou jeah, tänään pääseen pelleileen oikeen kunnolla. Meillä on töissä vuosijuhlat Asterix ja Obelix- teeman merkeissä. Puku, peruukki ja muut vermeet on laukussa ja kolmelta alkaa naisten saunavuoro. Ihan helmee.
Jos jatkoille lähetään niin mä kannatan ainakin sitä, että lähetään nuissa kostyymeissä eikä normibaarikuteissa. Tylsää ja tavallista!
Mulli75

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Aamu parhaimmat naurut tuli kun säikäytin aamulla työkaverini sanomalla huomenta.

Työkaveri oli tekemässä inventaariota aamuhämärässä. Kaveri seisoi yksin hiljaisuudessa kun kävelin hiljaa selän taakse ja sanoin rauhallisesti huomenta. Pyysin vielä anteeksi myöhemmin kun kaveri sai semmoisen sätkyn ja sanoi että tuli melkein sydänkohtaus.
Dumis

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Miullakin otsalohkoa vähän jomottelee, not good. Sen lisäks nukkumisesta ei tullut mitää :(
1108

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jumalauta että on lunta!

Aamusta myöhästyin töistä kun rakas aurakuski oli aurannut pihatien tukkoon, kyllä vitutti heti kärkeen alkaa heiluttaan lapiota. Työpäivä jatkui pihoja auraten ja sain viimein suunnittelijan kiinni ja kyselin että et sitten viitsisi piirtää näitä kuvia edes vähäsen sinnepäin miten asukkaat ovat tilansa halunneet. Äijän vastaus yllätti "Eikös sulla ole CADS työkoneella? Puhuit silloin että osaat rakennuspiirustusta, tee pienet muutokset itse ja lähetä kopiot minulle."

Vitut alankin suunnitteleen huonejakoja itse, sille saatanan pahville maksetaan tämän työmaan suunnittelusta ja valvonnasta 44000€ lapaseen. Luulisi siihen rahaan viitsivän itse värkätä kuvansa.

Numba ei nyt ala!!!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

1108 kirjoitti:Numba ei nyt ala!!!
Ei kai siinä muuta kuin piirrät itse ja vähennät molopään laskua tuollaiset 70 %. Mulkuille mulkku suuhun, niin yleensä tokenevat ainakin vähän. On se hienoa, että suomalaiset ovat ammattitaitoisia ja ennen kaikkea -ylpeitä.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

daddykillkill kirjoitti:^ Hähä. Kolmas tipaton viikko menossa.
Tarve pitää tipatonta kertoo ongelmista alkon suhteen :wink:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Tarve pitää tipatonta kertoo ongelmista alkon suhteen :wink:
Niin eikös siitä ole puute mistä puhe? PiNppa, piNppa, piNppa, piNppa jne.
Paras päivä ikinä.
Rouva Pupu

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BileIlta *jippii*
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Menossa tipaton tammikuu. Tarkoittaa: EN käy suihkussa... :lol:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dumis

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rouva Pupu kirjoitti:BileIlta *jippii*
Kaks iltaa vetänyt kaliaa ja käynyt neljältä koisaa, jos tänään pääsis vihroin murun viereen, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen... ei oikein kaipaa enää kaliaa :twisted:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähteäkkö kauppaan hakemaan evästä vai mennäkkö seisovaan pöytään vetäisen ulkofilettä viiden normiihmisen annoksen, on meinaan karsea nälkä.

Sitten voikin harkita junaan hyppäämistä ja Uttiin siirtymistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Rouva Pupu

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Dumis kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:BileIlta *jippii*
Kaks iltaa vetänyt kaliaa ja käynyt neljältä koisaa, jos tänään pääsis vihroin murun viereen, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen... ei oikein kaipaa enää kaliaa :twisted:
Mä kaipaan humalaa, nyt valvon yöt myöden veden voimalla :p
Dumis

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Rouva Pupu kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:BileIlta *jippii*
Kaks iltaa vetänyt kaliaa ja käynyt neljältä koisaa, jos tänään pääsis vihroin murun viereen, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen... ei oikein kaipaa enää kaliaa :twisted:
Mä kaipaan humalaa, nyt valvon yöt myöden veden voimalla :p
Ainiin, unohin kokonaan, ei pitäs valittaa kun saa sentään dokaa... mut mä dokaan sun puolestakin, ok? :wink:
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Haha, jo tässä vaiheessa huomaan, että kirja josta mun pitäs lukee kokeeseen, on jääny kouluun.
Tylsää venailuu... Pääsis ny vaan jo tekeen sen. Monisteet löytyy - ei nappaa. Koulussa menis lakia ja ruotsia - ei nappaa. Keskityn siis lähinnä imuroimaan liikaa kahvia ja röökii.
Illalla haaveilen maksimoivani epäsosiaalisuuteni.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin