Eines Fredag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Duck »

Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tarve pitää tipatonta kertoo ongelmista alkon suhteen :wink:
Niin eikös siitä ole puute mistä puhe? PiNppa, piNppa, piNppa, piNppa jne.
No ainakin tipattomalla voi ylpeillä. Siis paitsi Homien versiolla siitä.
NuoriDaavid

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tarve pitää tipatonta kertoo ongelmista alkon suhteen :wink:
Niin eikös siitä ole puute mistä puhe? PiNppa, piNppa, piNppa, piNppa jne.
No ainakin tipattomalla voi ylpeillä. Siis paitsi Homien versiolla siitä.
Öö, voiko?

En nyt tarkoita kk:ä, mutta yleisesti ottaen jos joku kertoo olevansa tipattomalla, niin mieleeni muotoutuu kysymys "miksi?".

Minä olen pitänyt eripituisia kuivia kausia johtuen siitä, että joskus olen kokenut alkoholista olevan minulle liikaa haittaa. En ymmärrä muuta motiivia tipattomuuteen (paitsi tietysti raskaus/sairaus).
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 23.01.2009 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Duck kirjoitti:No ainakin tipattomalla voi ylpeillä.
Ja paskanmarjat. Sillon pitää juoda kun janottaa. Laalaa..!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jeah, nymmää lährenkin suihkun kautta itikseen kattomaan kaverille 42" LG:tä... saas nährä mahtuukohan se mitenkään mun bilikkaan :D
Duck

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Duck »

Dumis kirjoitti:Jeah, nymmää lährenkin suihkun kautta itikseen kattomaan kaverille 42" LG:tä... saas nährä mahtuukohan se mitenkään mun bilikkaan :D
Mulla on vähän sama huoli, kaveri on kans ostamassa isoa telkkua ja eppäilen pahasti mahtuuko. Lienee parempi turvautua Keltaiseen Kuljetukseen.
Dumis

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duck kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Jeah, nymmää lährenkin suihkun kautta itikseen kattomaan kaverille 42" LG:tä... saas nährä mahtuukohan se mitenkään mun bilikkaan :D
Mulla on vähän sama huoli, kaveri on kans ostamassa isoa telkkua ja eppäilen pahasti mahtuuko. Lienee parempi turvautua Keltaiseen Kuljetukseen.
Niin, en ees tiedä missä ne telkut on, tuskin ne kaikki on takahuoneessa :D Joka tapauksessa otan mittanauhan mukaan...
daddykillkill

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Tarve pitää tipatonta kertoo ongelmista alkon suhteen :wink:
Ja tätä seikkaahan minä olen aina hysteerisesti salaillut??
Tuuri- ja tapajuopolle on helpompi olla kokonaan ilman X aikaa kuin käyttää "sivistyneesti ja normaalisti"
Nyt näin, helmikuussa on ehkä toisin tai sitten ei :)
NuoriDaavid

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

daddykillkill kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tarve pitää tipatonta kertoo ongelmista alkon suhteen :wink:
Ja tätä seikkaahan minä olen aina hysteerisesti salaillut??
Huolellisen tekstianalyysin avulla olen havainnut kirjoituksissasi tällaisen piilomerkityksen.

It takes one to know one. :wink:
daddykillkill

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Usko tai älä, mutten tunne yhtään raitista lekuria - joten tämä ei tullut sokeeraavana yllätyksenä :beer:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

daddykillkill kirjoitti:^ Usko tai älä, mutten tunne yhtään raitista lekuria - joten tämä ei tullut sokeeraavana yllätyksenä :beer:
Tai kapiaista.

Toisaalta lähiympäristössäni on kolme absolutisti it-nörttiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriDaavid

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:absolutisti it-nörttiä.
Elämä ei ole reilua.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja swirl »

Dumis kirjoitti:Jeah, nymmää lährenkin suihkun kautta itikseen kattomaan kaverille 42" LG:tä... saas nährä mahtuukohan se mitenkään mun bilikkaan :D
Meijän Fiat Puntoon meni ihan näppärästi 46-tuumainen töllö. On se aikamoinen kuljetusvankkuri :]
Rouva Pupu

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nyt käy niin surku isää, etten tiedä miten päin olisin. Ensimmäistä kertaa koskaan kuulin sen itkevän. Vaimolla todettu syöpä huonolla ennusteella :( Perinnönjakokin on jo tehty ym. meitä lapsia ajatellen. Saisi nyt ne eläkepaperit kuntoon niin voisivat lähteä maailmalle, tehdä kaikkea mitä yhdessä haluavat vielä kokea.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Niba »

The miserable Failure?
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^^ Ikävä kuulla.
Oma äitee oli tuossa kanssa pari päivää kylässä. Kyllä on vanhuus hänetkin saanut kiinni. Sitä tuli mieleen että ei välttämättä ole vuosien päässä se päivä kun saa vanhempansa kärrätä arkussa kirkkomaalle. Osa elämän kiertokulkua toki, mutta silti vähän pysäyttää kun noita erehtyy ajattelemaan.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Kummasti olen alkanut stressata työasioilla kun on projekti pahassa vaiheessa, useat yöt nukuin 3h yöunia.
Jos vaan suostut käyttämään aineita, suosittelen L-teaniinia rauhoittumiseen (saa vaikka Sokoksesta) ja melatoniinia sikeisiin uniin (saa Jenkeistä).
Äh, pelkkää lomaltapaluustressiä. Nyt olen taas nukkunut paremmin ja työtkin sujuvat. Oli vain liian monta kriittistä kysymysmerkkiä ilmassa, ja kävin jo yöllä työasioita läpi mitä kaikkia hommia pitää muistaa tehdä ja keihin ottaa yhteyttä heti kun pääsee työpaikalle.

En mä normaalisti ole tällainen, mutta kai se on pakko kiristää kun projekti on loppuvaiheessa.
Aiheeseen liittyen; juotko lainkaan kahvia? Jos juot, montako kupillista päivässä?
Normaalisti en, mutta nyt olen sortunut juomaan 1-2 kuppia päivässä, joko täyteläistä automaattikahvia tai makoisaa murukahvia. Tänään en ole vielä juonut.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Duck »

swirl kirjoitti:Meijän Fiat Puntoon meni ihan näppärästi 46-tuumainen töllö. On se aikamoinen kuljetusvankkuri :]
Jaaha, ton innottamana mäkin voisin toki yrittää tunkea sen kamun töllön autooni ennen kuin huudetaan keltsiä apuun.
Duck

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:
Aiheeseen liittyen; juotko lainkaan kahvia?
Normaalisti en
Aa, toi unettomuus oli vain akuuttia ja johtui akuuteista syistä. Juu ei sit tarvi mitään rohtoja ruveta napsimaan. Aika hyvin oot kyllä onnistunu ilman mitään aineita pärjäämään niin työ- kuin urheiluelämässäkin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kreatiiniin ja D-vitamiiniin olen sortunut. :(

EDIT: Sitä mä oikeasti ihmettelen miten hyvin joidenkin töissä paljon stressaavammassa asemassa olevien pakka pysyy kasassa. Tosin onhan ainakin yksi aina aika kiireisen ja ärtyneenkin oloinen, mutta hän on oppinut delegoimaan hommia mahdollisimman paljon muille, eikä enää ota edes kantaa moniin asioihin vaan sanoo että sinä päätät. Ihan hyvä, sillä on jo muutenkin koko ajan miljoona rautaa tulessa (mulla vain tuhat).

Taisi se joskus sanoa että joutuu nollaamaan aivonsa alkoholilla vähän väliä, mutta ei ole kertaakaan vanha viina ainakaan töissä haissut, eikä vaikuttanut krapulaiselta. Ihme ikiliikkuja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Kreatiiniin ja D-vitamiiniin olen sortunut. :(
D-vitamiinia täällä Pohjolassa sietääkin naatiskella. Ja eikös se kreatiini ollut vain pieni osa jotain palautusjuomaa jota olet käyttänyt?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Dodii! Nyt lähtee sellane stressinpoisto että oksat pois!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Dumis

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Dumis »

swirl kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Jeah, nymmää lährenkin suihkun kautta itikseen kattomaan kaverille 42" LG:tä... saas nährä mahtuukohan se mitenkään mun bilikkaan :D
Meijän Fiat Puntoon meni ihan näppärästi 46-tuumainen töllö. On se aikamoinen kuljetusvankkuri :]
Näppärästi? No kyllä tuohon skeidaankin meni heittämällä kun poisti hattuhyllyn ja kaatoi takapenkit...
1108

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kopsahti Koff auki ja tämän tahdissa kelpaa unohtaa työt ja aloittaa v-lopun vietto.

Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

1108 kirjoitti:Kopsahti Koff auki ja tämä
Nyyh. Tavoistani poiketen avasin linkin (ja jopa _sun_ lähettämän!) täältä, vaikken ever, niin hetihän se kostautu. Sieluni vissiin kontaminoitu, käperrynki tästä taas Carlsbergin ja New Found Gloryn pariin puhdistautumaaan... Ehkä se tästä vielä. Sniff. Vaikkia o.

(PS: Erittäin hauskaa vknlppua sinnekin!)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Eines Fredag

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei helvetti mikä reissu. Kaiken kruunasi passin "katoaminen" tossa lentokoneen ja passintarkastuksen välillä. Ei voi muuta sanoa kun että I :h: Rajavartiolaitos. Ehkä parasta palvelua evö.

Nyt oon ansainnut jotain, en vielä tiedä mitä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin