Lyhyt alkoholiaiheinen ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lyhyt alkoholiaiheinen ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kännissä...kohta.... :beer: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Lyhyt alkoholiaiheinen ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^^ *vähänx-sä-oot-hyvä hymiö* <3
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lyhyt alkoholiaiheinen ketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tekis mieli korkata asekaapista litran pullo kirkasta. Mut olkoon vielä tän kerran siellä, kun on oikein vuosikerta viinaa oltuaan ko kaapissa jo 4 vuotta.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
daddykillkill

Re: Lyhyt alkoholiaiheinen ketju

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Pulkannaru kirjoitti:Oli siellä ainakin yksi huima nainen.
Tämän luettuani pamahti elävä mielikuva Huimasta dragissa siemailemassa Cosmoa pikkurilli pystyssä...

^Kuulostaa voittavalta vedolta säilyttää väkevä viina ja tuliaseet samassa paikassa. Laita sinne vielä pussi spiidiä ns. pahan päivän varalle :D
Monsieur Manala

Re: Lyhyt alkoholiaiheinen ketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

daddykillkill kirjoitti:^Kuulostaa voittavalta vedolta säilyttää väkevä viina ja tuliaseet samassa paikassa.
That is called finnish multitasking.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Lyhyt alkoholiaiheinen ketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
En usko naismakuni osuvan Huiman ulkonäön yms naisellisuuteen liittyvien jutskien kanssa yhteen.

^^ ja ^
Pitäähän kaatoryyppyyn tarvittavat ainekset olla samassa paikassa! :igor: :beer: Ja eipähän murtomiehet tai muut vieraat pääse viinaan käsiksi. Tyhjä kaappi kun painaa liki 200kg (nyt tarpeineen yli 250kg) ja on paitsi pultattu lattiaan ja seinään niin myös pahuksen ahtaassa tilassa noin varkauden kannalta.
Ja vakavasti ottaen. Viinaa nauttineena ei aseeseen/aseisiin kosketa. Meidän metsästysseurassa menee yleensä muutama tunti ennen kun miesporukkamme on saanut yhden 0,7 tai 1,0ltr kaatoryyppypullon tyhjennettyä. Varsinaisia loppasuita :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin