Kylpypäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Onslow

Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Minäkö muka yksin kalsarikänneilen?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei pysty kännäämään kun on pari iltaa tissutellut hotellin loungessa. Mitäs tarjoavat ilmasta alkoa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei kalsareita. Mut hyvä positiivinen laskuhuppeli. Päivällä sahaostoksille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lenkille mars, sikailu maksetaan nyt!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Onk tää niinko vknpväketju?
Jos on, niin huomenta vaan.
Mul on simmottis hytinä, et huamen o paljo dellattavaa. =P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lapitii kirjoitti:dellattavaa.
No ehkä ei kuitenkaan. Kaikita jaloista pätöksistäni huolimatta taidan sitenkin ruveta sosiaaliseks.

Edit: Ja paska näppis, en oo kännisä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NuoriDaavid

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mun pitäis varmaankin tilata Sarasvuolta joku koulutus, kun en meinaa oikein päästä balanssiin. Jos potilaita on paljon, se vituttaa, jos potilaita on vähän, se vituttaa.

Viimeaikoina potilaita on ollut liikaa. No lama hoitanee tämän ja sitten taas vituttaa.
1108

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lapitii kirjoitti:Ja paska näppis, en oo kännisä.
Ei se mitn, mä taidan olla. Raikulipoika lähtee kuitenkin Hämeen Helvettiin asentaan jotakin vitun koiranjäljitys softaa isän johonkin vitun navigaattori puhelimeen.

[ ] Kiinnostaa
[X] Ei kiinnosta
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kroppaa rääkätty pari tuntia, aamupalaa kitusiin! Proaktiivisesti kaivoin autonkin lumipenkasta, jos sille vaikka olisi illalla käyttöä. *optimisteilee*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kävin pienellä happihyppelyllä ja nyt odottelen miehen paluuta reissulta. Harmittaa eilisen BileIllan peruuntuminen, en saanut mitään järkevää aikaiseksi. Mitäs sitä nyt tekisi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Mitäs sitä nyt tekisi.
Pidät tietysti bileillan tänään :)

Mä laitoin saunan lämpiämään :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juhlin illalla erään aikakauden loppua, Lio muutti pois Krunikasta oltuaan 40 vuotta siellä minäkin seassa 18 vuotta.. juu ajoissa pois ja aamulla virkeänä n. klo.12 ylöööös..
Tänään syväpuhdistautumis-retriitti-päivä! Naisten kaunoluistelua, olen siis terve kun puolitrimmaTUT bodyt vilahtelee ruudussa? Sauna alkaa kohta lämpenee..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suomi nousuun, Lepistö 1., Pöykiö 3., Korpi 5.
Paras päivä ikinä.
nastamuumio

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä olen edelleen kiukkuinen ja pahalla tuulella. Raahauduin aamulla kesken unien jumalten selän taakse Espoon tylsimpään lähiöön kummipenskan vahdiksi ja kuuntelin myös vanhempiensa sisussuunnitelmia. Mulla oli tappavan tylsää. Onko mussa jotain vikaa, kun se kersa ei vaan herätä mussa vieläkään mitään lämpimiä tunteita, vaikka mun pitäisi siis kai olla sille jotenkin läheinen ja merkittävä aikuiskontakti, kun en kummiudesta kehdannut aikoinani kieltäytyä? Ei se negatiivisiakaan fiiliksiä herätä, ihan okei se periaatteessa on, mutta kyllä vaan kodin leikkiminen ja 3,5-vuotiaille sopivan heitä noppaa -pelin pelaaminen on tylsää.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kylpypäivä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamulla heräsin pirteänä jo klo 11. Sitten saha- ja ruokakaupoille. Ja kotiin päästyä olikin jo aika 3 tunnin päivätorkuille. Nyt takka lämpenemässä. Ja illalla taidan syödä hirveä, juomaksi karpalomehua. Eilen tuli läträttyä parin kuukauden satsi, mutta taisin olla seurueen selvin heti autokuskin jälkeen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin