Sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aaaah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Krapulapanetus.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Krapulapanetus.
Mua panetti eilen, ihan ilman krapulaakin! Dear Eki, onko mussa jotain vikaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Krapulapanetus.
Mua panetti eilen, ihan ilman krapulaakin! Dear Eki, onko mussa jotain vikaa?
Herääkin kysymys, mitä teit ettei enää paneta?

Nimim. tietämätön
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Herääkin kysymys, mitä teit ettei enää paneta?
Joogasin.

*köh*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kiinalainen uusivuosi tänään, ja mä kuvittelin että vasta ens viikolla. Nyt kauhea taisto jaksaisko raahautua ytimeen vai ei.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Prkl. Selkää juilii. Pitää venytellä lohen kypsymistä odotellessa. Auto pitää pestä illalla.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Daami lähti juominkeihin. Itse väistin tilaisuuden, koska

1) on kouluhommia
2) ei janota.

Nörtteillessä tämäkin ilta sitten menee. Onneksi on salipäivä, tää koneen edessä istuminen alkaa puuduttamaan molempia päitä.
Stinky

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Sinkkuna olossa on ainoastaan kaksi huonoa puolta. Ei ole ketään vierellä sillon ku panettais tai sillon kun kaipaa vaan iholle eli läheisyyttä.
Nyt kaipaan molempia.

Perjantain bileet oli kyllä mahtavat! Mielettömät tarjoilut ja jokainen oli panostanut asuunsa. Minä tosin voitin paras asu-palkinnon :]
Mä pidän naamiaisista, lisää tommosia!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Stinky kirjoitti:Sinkkuna olossa on ainoastaan kaksi huonoa puolta. Ei ole ketään vierellä sillon ku panettais tai sillon kun kaipaa vaan iholle eli läheisyyttä.
Nyt kaipaan molempia.
Hanki koira, ihmisen paras ystävä.
Paras päivä ikinä.
Stinky

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Löytyy jo kaksi kissaa. Auttavat hieman kyllä halipulaan mutta ei ne miestä korvaa.
Viimeksi muokannut Stinky, 25.01.2009 17:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Stinky kirjoitti:Sinkkuna olossa on ainoastaan kaksi huonoa puolta. Ei ole ketään vierellä sillon ku panettais tai sillon kun kaipaa vaan iholle eli läheisyyttä.
:?:

En mä tuollaista huomannut (kuin hetkittäin) sinkkuna ollessani. Tarkista moraalisi ensin, syytä sinkkuutta vasta sitten.
Stinky

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^No hetkittäistä tää panetus ja halipulakin on. Pääosin olenkin vallan tyytyväinen tähän eloon ja oloon.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:Ihan niinkun asiat alkais rullaamaan, voisko olla..?
Naisena et voine olla kehittämättä suuria ongelmia ja kynnyskysymyksiä vaikkapa teeveden oikeasta lämpötilasta?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:No en tiedä onko se nyt niin sukupuolikysymys, kyllä niitä drama queenejä löytyy molemmista. Vetoan sen sijaan raskaushormoneihin!
No homomiehistä nyt ainakin ja kuningatar sanana viitannee tunne-elämältään kaoottisempaan vai pitäisikö sanoa vähä-älyisempään sukupuoleen. Mene ja tiedä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Luin molempien sahojen ohjekirjat, no silmäilin kuitenkin. Syytän juilivaa selkääni tästä uskomattomasta suorituksesta. :roll:

Lohi oli hyvää (ja vielä huomennakin). Auto on puhdas + pissapojansäilö täys. Iso nippu lukemista odottaneita lehtiä myös luettuna. Ehtsiköhän huomenna kokeilemaan sähkösahaa..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Voi helvetti mikä idiootti tuo Nina Mikkonen on.
Rouva Pupu

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onslow kirjoitti:Voi helvetti mikä idiootti tuo Nina Mikkonen on.
Kunhan nyt kukaan ei oikeasti missään alkaisi tuntea itseään huonoksi vanhemmaksi kun on pakko töissä käydä. Kaikilla ei ole suht varakasta kuuskymppistä miestä maksamassa elämistä.
1108

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vuosi vaihdettu kiinalaisittain. Hieman jäi harmittamaan etten ostanut markkinoilta aivan mahtavaa Mao-kelloa, mikäs olisi sen mukavampaa kun tarkistaa aika vilkuttavalta kiinalaiselta kommarilta.

Fortune cookie antoi mulle mahtavan ennustuksen kuluvalle vuodelle: Take advantage of an upcoming opportunity. Jukranpujut, edes Iltiksen horoskooppi ei pysty moiseen superennustukseen!

Ja raportoitakoon vielä sen verran, että Idols-Agnes oli kokenut urakehityksen pitseriasta K-marketin kassalle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ei ymmärrä minkä takia pitäisi juhlia kiinalaistakin uutta vuotta?
En kyllä kiinalaista tykkääkään riittävästi, se ruokakin alkaa olla väljähtynyttä.. Jos pitäisi vielä alkaa juoda kiinalaisten viinaa niin hyi helvetti!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Vuosi vaihdettu kiinalaisittain. Hieman jäi harmittamaan etten ostanut markkinoilta aivan mahtavaa Mao-kelloa, mikäs olisi sen mukavampaa kun tarkistaa aika vilkuttavalta kiinalaiselta kommarilta.

Fortune cookie antoi mulle mahtavan ennustuksen kuluvalle vuodelle: Take advantage of an upcoming opportunity. Jukranpujut, edes Iltiksen horoskooppi ei pysty moiseen superennustukseen!

Ja raportoitakoon vielä sen verran, että Idols-Agnes oli kokenut urakehityksen pitseriasta K-marketin kassalle.
Eikös "Henri the Great" ollut ollut Siljan puhelinvastaaja? Mutta hyvä että pidät meidät tietämättömät ajantasalla Idols jutuissa, sehän voittaja ja euroviisuedustaja meni naimisiin basistin kanssa? Sen piti olla lespo muttei niihinkään voi enää luottaa? Mutta odotetaan lisää Idols paljastuksia!
Pyyhin Netikettiin..
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Pulkannaru kirjoitti:Luin molempien sahojen ohjekirjat ...
Minkälaiset sahat?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

- tämmönen ja lisäksi 63cm vaihtolaippa.
- ja tämmönen

Lisäksi on pari muuta sahaa. Ja yksi Homelite mökkimini (= ei ole sahaksi kutsuttava)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Pulkannaru kirjoitti:Homoelite
Höhöhöhööö..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin