Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Duck »

^^^ ^^ ^ No, enöhän mä junaillut sen palautteen ihan hyvin.
Duck

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jaaha, telkkarista tuli Oululaisen mainos, meni about tällai:

Isi ähisee autotallin oven kanssa. Poika, Tytär ja Äiti istuvat autossa.

P: Äiti, rakastaksä iskää?
Ä: Mmjoo
P: Vaikkei se oo ees vahva
Ä: Nii, ei se taida olla
P: No ei kyllä oo, eikä rikas
T: Hihihe
Ä: No ei o ei
P: Sä oot aika kiltti ku sä rakastat sitä
T: Nii, ei sil muute ois ketään

<Pasuunasoolo ja patarumpuja>

"Oululaisen mutkaton Reilu"

Rupesin miettimään että nousisko ihan vitullinen älämölöhaloo jos tehtäis samanlainen mainos jossa äiskästä puhuttais tohon tyyliin? Vai onko semmonen peräti jo?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ompas taas ollut hyvä päivä. Kohta lumitöitä tekemään. Takka lämpenemään ja kevyttä siivousta. Vanhemmat pyörähtää ti-ke välisen yön kylässä asioidenhoitelumatkalla pk-seudulla. Ja sisko tulee perheineen torstaina. Hmm - perustaisiko hotellin?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
daddykillkill

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Joskus tuuriakin. Olin unohtanut autossa radion päälle vuorokaudeksi ja akkuhan oli koko lailla sippi. Kiroilin jo että mistä kaukaa hyppyvirtaa tähän hätään. Nurkkiin oli jäänyt kuitenkin pyörimään vanhat sukellusskootterin 12V -akut. Niistä irtosi ja traktori hyrähti käyntiin ensimmäisellä yrittämällä.
Rouva Pupu

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ei sitä enää jaksa shoppailla, kokoajan hiki valuu ja silmät hakee vessaa. Ja oi että miten inhoan julkisia käymälöitä hajuineen päivineen, hyh.

Löytyi hiano vaatekaapisydeemi pikkuiselle, tietysti sopimamme budjetti ylittyi muutamalla sadalla mutta niinhän se aina, daah. Pinnasänkyäkin harkitaan kun pieni naarmu maalissa oli tipauttanut peräti satasen hinnasta pois, ei paha. Kierrätyskeskuksesta ei oikein löytynyt hyväkuntoisia joten pakko se kai uusi on ostaa. Ainoa kirpparikin aika heikoilla täällä, tarjontaa ei siis ole.

Pitäisi weekendiäkin suunnitella ja siivoilla, vieraita tulossa.
Duck

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Tulipa kateltua se Ykkösen dokumentti ylijalostetuista koiraroduista. Vasta nyt tajusin jotain jota olin usein ihmetellyt vastaantulevissa saksanpaimenkoirissa. Luulin että ne olivat kaikki jotain nuoria yksilöitä ( = vielä intona kaikesta tai jotain), mutta näköjään rotupiirteenä kuuluu noilla olla se että perse laahaa melkein maata, takajalat ovat silleen omituisesti kyyryssä ihan kuin koira kulkisi koko ajan häntä koipien välissä.

Ihme porukkaa jotkut koirien jalostajat.
Vastaa Viestiin