Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
daddykillkill

Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Reippaan ja raittiin ulkoilmaviikonlopun jälkeen paluu arkeen.

Tekniikkasukeltajien suojeluspyhimys varjeli hullujaan niin vedessä kuin maantielläkin. Paluumatkalla kollegan ääriään myöteen täyteen lastattu kartano-Volvo lähti heittelehtimään peilijäisellä tiellä, spinnasi niin että sekä perä että keula mäjähtivät täydestä vauhdista kaiteeseen. Kummallekaan ei käynyt mitenkään. Onneksi kuormassa ollut läjä kaasupulloja oli sidottu kiinni, muuten olisi käynyt köpö...

Ihmeen vahvoja nuo tienvarsikaiteet. Jos tässä kaide olisi antanut myöten, olisi seurannut piiitkä ilmalento ja pari orpoa.
Duck

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Ohhoh, aika tapaus. Liukasta keliä on kyl maar pitäny.

Jep, uus arkiviikko potkaisee liikkeelle. Toivottavasti ilman ihmeempiä kommervenkkejä. Aloitan sen rutiininomaiseen tapaan uimalla.
Onslow

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Kolmen viikon helvetti edessä lomatuuraajana. Voi ristus.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onslow kirjoitti:Kolmen viikon helvetti edessä lomatuuraajana. Voi ristus.
Relax!
Pyyhin Netikettiin..
milli

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä..
Aamu-uinti takana. Lauantaina innostui urheilukaupassa, ostin kaikennäköisiä uintihärpäkkeitä, vielä pitää ostaa hanskat, niin kokoelmani on täydellinen :D

Tänään pääsen taas hääintoilemaan, pitää mennä sinelliin ja sinoopperiin hiplailemaan kaikkea krääsää.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aamun kökkönakista selvitty. Laitti kolalla kohti lounasta!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriDaavid

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:Laitti kolalla kohti lounasta!
Laittikola maistuu musta samalta kuin kossukola (jota en tosin ole juonut noin kahteenkymmeneen vuoteen).

Vetelen laittikolaa kyllä hesellä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja swirl »

milli kirjoitti:Tänään pääsen taas hääintoilemaan, pitää mennä sinelliin ja sinoopperiin hiplailemaan kaikkea krääsää.
Ootko menossa naimisiin vai jonkun toisenko häitä suunnittelet? :o

Dieetti näkyy toimivan oikein hyvin... kolmisen kiloa jo pudonnut ilman mitään vaikeuksia. Lauantaina teki mieli punaviiniä, mutta tyydyin vissyyn. Naamallekin se on tehnyt "ihmeitä" - yhtäkkiä pukkaa ihan hulluna näppylöitä otsaan :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Johan on turha päivä.

Aikaansaannokset hipovat nollaa ja mitään parannusta tuohon ei taida tulla. Kohta pitäisi lähteä lekurillekkin, mutta ahdistaa ajatus käppäilystä pihalla. No jos tällä kertaa saisi jotain edistystä tuohon niskaprojektiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suunto lähetti kokonaan uuden sykevyön sen pätkivän tilalle. Jee jee, tänään testataan :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Valkonikki

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Vesper kirjoitti:Suunto lähetti kokonaan uuden sykevyön sen pätkivän tilalle. Jee jee, tänään testataan :]
:jee:

Mä olen onnistunut punttisalilla kolhimaan tätä comfort -mallista vyötä jo useampaan otteeseen ja hyvin tuntuu edelleen sykkeet välittyvän.

HD
Viimeksi muokannut Valkonikki, 26.01.2009 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fcuk

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

*odottelee muuten edelleen sähköpostia TOLTA HD:lta*
*perusloukkikset*
*neutraali fiilis*
*lumisateeseen lenkille*

Tähtinenfiiwis!
Viimeksi muokannut Fcuk, 26.01.2009 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

HD (Hard Dick) rekisteröidy nyt ihmeessä uudelleen, mieles kuitennii tekis!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Valkonikki kirjoitti:Mä olen onnistunut punttisalilla kolhimaan tätä comfort -mallista vyötä jo useampaan otteeseen
Miten sä siinä olet onnistunut??
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jee, tunnin päästä pääsen shoppailemaan <3 Keskiviikkona mennään lemppariravintolaamme syömään, juhlistamaan miehen kolmekybäsiä. Toisaalta käydään niin usein treffeillä ravintelissa, että ois kiva keksiä jotain erikoisempaa.
milli

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti: Ootko menossa naimisiin vai jonkun toisenko häitä suunnittelet? :o

Dieetti näkyy toimivan oikein hyvin... kolmisen kiloa jo pudonnut ilman mitään vaikeuksia. Lauantaina teki mieli punaviiniä, mutta tyydyin vissyyn. Naamallekin se on tehnyt "ihmeitä" - yhtäkkiä pukkaa ihan hulluna näppylöitä otsaan :roll:
Pikkusiskon häitä suunnitellaan (siinä sivussa omia tulevia :P tietty, kuhan joku vaan kosasis).

Diettitoveri, mulla on kans menossa painonpudotus :) Karpaten painonpudottaminen on onneksi helppoa kuin hengittäminen, se painon pitäminen paikoillaan on vaikeinta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aina ei ihan ymmärrä tuota lekurien logiikkaa. Miksi pitää pöksyjä repiä puolitankoon jos niskaa tutkitaan? Ei se täti ainakaan tähystellyt millään objektilla persuksen kautta niskaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Valkonikki

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Rouva Pupu kirjoitti:HD (Hard Dick) rekisteröidy nyt ihmeessä uudelleen, mieles kuitennii tekis!
Mut ku kaikkee ei saa maistaa mitä tekis mieli, nams! Sitten taas kun töissä ei ole näin kivaa = oikeasti töitä.
Duck

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Duck »

*märinää* Pitää antaa rukkaset yhdelle halukkaalle työtarjokkaalle. Mitähän mä sanon sille? "Oot tosi kiva, mutta"? "Oomme liian erilaisia"? "Mulla on vähän hankala elämäntilanne just nyt"? Ai niin joo, mehän ollaan varattuja. Voin vedota siihen.

Tämä antaa jonkinlaisen analogian sille miltä hottiksesta tsiksistä tuntuu kun miehiä ehdotteluineen pukkaa ovista ja ikkunoista. Eli sekä ehdotteluiden vastaanottaminen että niitä tekemään joutuminen ovat nöyryyttäviä ja hankalia kokemuksia. Miten ihmiset ylipäätään onnistuvat pariutumaan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Duck kirjoitti:Pitää antaa rukkaset yhdelle halukkaalle työtarjokkaalle. Mitähän mä sanon sille?
"Valitettavasti valintamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun." Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vesper kirjoitti: Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Siihen on liitetty "kerro mulle mitä tykkäät mun tuotoksistani!" -lisäjekku. Ja koko homma alkoi pelkästä casual email-keskustelusta joka johti tähän.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Duck kirjoitti:Siihen on liitetty "kerro mulle mitä tykkäät mun tuotoksistani!" -lisäjekku.
No tykkäätkö vai et? Päätä ensin se, annan sitten lisää vastauksia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vesper kirjoitti:No tykkäätkö vai et? Päätä ensin se, annan sitten lisää vastauksia.
Ne ovat teknisesti taitavia mutta hengettömiä ja ns. sitä samaa huttua kuin kaikilla muillakin. Mutta haluan suojella hänen tunteitaan murskapalautteelta. Ajattelin vain sanoa jotain yNpäripyöreää tyyliin "sinulla on ammattimainen ote".
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Duck kirjoitti:Ajattelin vain sanoa jotain yNpäripyöreää tyyliin "sinulla on ammattimainen ote".
Äh, älä anna liikaa toivoa! Usko pois, se on kehittymisen kannalta palkitsevampaa. Anna korjaava palaute perinteisen "sandwich"-mallin mukaisesti, kiitettävä - korjattava - kiitettävä. "Työsi ovat teknisesti taitavia ja sinulla on ammattimainen ote. Vielä kun kehittäisit/Voisit jatkossa keskittyä... jne"
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Maanantaita - ilman kommervenkkejä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sano sille, että on paska ja toivottavasti vetää itsensä hirteen asap.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin