Tiistai?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Kännykkä lähti korjaamolle. Vieterillä auki ponnahtava simpukkakansi ei enää tahtonut pysyä kiinni (no ylläri). Pelkkä korjauksen hinta-arviokin ( = korjaajasetä vetkuttaa kantta ja sanoo "jaaha") maksaa €25, jos kännyä ei suostu korjauttamaan. :roll: Paljonkohan sen yhden kännykkää kiinni pitävän muovinippelin vaihtaminen sitten mahtaakaan maksaa, suhteutettuna uuden kännykän hintaan...

Nyt on wanha varakapula käytössä. Kannatti säilyttää. Toivottavasti akku ei ole mädäntynyt latauskelvottomaksi.
daddykillkill

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:siis se panta joka laitetaan rinnan ympärille
Tässähän se syy sitten olikin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:
Vesper kirjoitti:siis se panta joka laitetaan rinnan ympärille
Tässähän se syy sitten olikin.
Odotinkin että kuka tähän astuu :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vesper kirjoitti:siis se panta joka laitetaan rinnan ympärille
Tässähän se syy sitten olikin :)

Tuolla patterin merkillä tuskin on hitonkaan merkitystä. Vehje kuluttaa todennäköisesti niin vähän, että huonompilaatuinenkin paristo antaa virtaa riittävän tasaisesti.

EDIT: hups meni tuplana. Eli siis RINTOJEN ympärille..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:Tuolla patterin merkillä tuskin on hitonkaan merkitystä.
Samaa mieltä, toihan on vaan Suunnon keino myydä niiden omia Battery Kitejä. Mutta onhan se hauskaa että firman omilla sivuilla on video, joka näyttää jotain, joka kumotaan vieressä teksteillä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vituttaa oikeasti nuo ensi kevään polttarit. Kyseessä on ihan-kiva heppu, muttei mikään "my nigga". Kaikki muut osallistujat ovat sitä mieltä, että 150 e on sopiva raha. Siihen päälle matkat juhlapaikkakunnalle, omat viinat ja yöpyminen niin ollaan 250 eurossa. Yhdestä illasta. En tiedä teistä, mutta mulla ei ole yhtään NIIN hyvää kaveria. Tarkemmin ajatellen - en ole enää varma onko mulla YHTÄÄN hyvää kaveria.

Mikäs siinä jos fyrkkaa valuisi perseestäkin ulos, mutta kun ei valu. Tai sitten olen vaan itsekäs saita paskiainen :)
Viimeksi muokannut daddykillkill, 27.01.2009 20:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Dumis

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Kyl 250e menis ainoastaan veljen tai parhaan kaverin polttareihin ja silloinkin niin saatanasti hampait kiristellen.

Tuli nälkä ja pitsanhimo, joten teen pitsaa iltapalaksi.
Valkonikki

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Vesper kirjoitti:Samaa mieltä, toihan on vaan Suunnon keino myydä niiden omia Battery Kitejä. Mutta onhan se hauskaa että firman omilla sivuilla on video, joka näyttää jotain, joka kumotaan vieressä teksteillä.
En tiedä mitä se neiti huonolla suomella on sulle höpöttänyt, mutta Suunnon laitteiden juju on juuri siinä, että se syke mitataan siitä sun ihanien rintojen lomaan sovitetusta pannasta riippumatta siitä missä ketun asennossa se itse ranneke on. Toimiihan se sykkeen mittaus esimerkiksi PC Podilla suoraan tietokoneeseen vaikka itse ranneke olisi upotettuna sulaan alumiiniin. Neiti siellä hoonolla suomella oli vain unohtunut kouluttaa, vissiin. Tää mun T3 on nyt toiminut kuin junan vessa sen jälkeen kun vaihdatin ton tissipannan. Ranneke on nyt paritettu erinäisten Suunnon Podien kanssa ja hyvin pelaa.

Melkein sapettaa sun puolesta. Oot saanu maanantai kappaleen. Tai parikin. Itse pystyn haukkumaan vain sen jäykän pannan. Se oli ihan susi. Muutoin olen saanut vain hyvää kokemusta ja hyvää palvelua.

HD
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Valkonikki kirjoitti:Suunnon laitteiden juju on juuri siinä, että se syke mitataan siitä sun ihanien rintojen lomaan sovitetusta pannasta riippumatta siitä missä ketun asennossa se itse ranneke on.
Kyllä vaan, mutta kun mulla on niin vetinen ranne että signaali katoaa siinä rannetietokoneen ja pannan välissä. Täytynee juoda enemmän diureetteja. ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Valkonikki

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Vesper kirjoitti:Kyllä vaan, mutta kun mulla on niin vetinen ranne että signaali katoaa siinä rannetietokoneen ja pannan välissä. Täytynee juoda enemmän diureetteja. ;)
Kultsi honey. Mun mittaa kaiken jopa vesisateessa fillaroidessa. Puhumattakaan kun vuodatan sademetsän verran säbämatsissa, vaikka itse ranneke on piilotettuna ison hikinauhan alle.
daddykillkill

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Anteeksi nyt savolaisuuteni, mutta kuka tämä valkonikki / HD on?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:Anteeksi nyt savolaisuuteni, mutta kuka tämä valkonikki / HD on?
HarleyDavidson? HighDefinition? HardDick? AD/HD? HoundDog?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Ei aukea. Otan lisää kalakukkoa, josko se auttais..
Onslow

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

daddykillkill kirjoitti:Masalla taitaa olla tuoreinta kokemusta harrastuksen aloittamisesta ja sen kustannuksista.
2000 on hyvä aloitusraha.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:^ Ei aukea. Otan lisää kalakukkoa, josko se auttais..
No se viimeinen! :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Meneepäs tämä nyt kaksinpuheluksi...

Apuva. Jos jollakulla on Pet Shop Boysin "Introspective"-albumin kakkosraita "I Want A Dog" kovalevyn kulmalla, ottaisin siitä mielelläni kopsun. Biisistä on liikkeellä useampi versio, mutta haussa on nimenomaan oheinen mixi:

Ja kyllä, olen jurrissa ja aion juoda vielä vähän lisää "Voittamatonta Ykköstä" odotellessa.

Duck

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Bacardia shottilasissa. Nyt menee toka. Klunks. Mikään muu ei tuntunut purevan tähän yleiseen puutumukseen. Eli stressirentoutumiskännin paikka. Ja jep, keskellä viikkoa arki-iltana.

Kohta rupean varmaan känniränttäämään siitä miten sähköpostia vaan pukkaa ja niihin vastaa kauhealla ponnistuksella ja sitten ne mailaavat melkein heti takaisin ja taas pitää aloittaa pitkä kirjoittelu. Ei jaksa enää.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Olipas päivä, puuh. Ja oli muuten hyvän makuista haukifilettä !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
daddykillkill

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Muistan semmoisenkin ajan, että tällä palstalla + Cityn sätissä oli sutinaa myös arki-iltaisin.
Onslow

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

daddykillkill kirjoitti:Muistan semmoisenkin ajan, että tällä palstalla + Cityn sätissä oli sutinaa myös arki-iltaisin.
Ja vauvojen lukumäärä pienempi kuin vonkausten määrä Gattacan privaboksissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oltiin nuoria ja nättejä. *muistelee*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Duck kirjoitti:Sain lääkäriajan heti huomiseksi - kunnalliselta! Ilmeisesti tää onkin vakavaNpi juttu kuin luulinkaan ja se priorisoitiin pikaiseksi. Tai sitten kävi vain tuuri.
Meillä saa julkiselle ajan aina samaksi päiväksi, joten missä watussa asut?
Paras päivä ikinä.
Duck

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Riemumieli kirjoitti:Meillä saa julkiselle ajan aina samaksi päiväksi, joten missä watussa asut?
Sehän lukee ihan tossa.... eiku eipäs luekaan. Espoossa.

Nyt lähtee neljäs bacardi-shotti. Eiköhän se varmista reboottauksen ja registryn puhdistumisen (=kaikki turha tauhka unohtuu).
daddykillkill

Re: Tiistai?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onslow kirjoitti:Ja vauvojen lukumäärä pienempi kuin vonkausten määrä Gattacan privaboksissa.
Kieltämättä pientä kaks-plussantumista on ollut ilmassa viime aikoina. Näinköhän ensi kevään miitti on pallogrillien sijasta täynnä vahinkovankkureita :)

Hetkinen. Mistä kaikki tulivat yhtäkkiä? Vitun kämpperit!
Vastaa Viestiin