Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ensimäinen päivä sinkkuna oli jokseensakin pettymys! Yksikään alaston nainen ei heittäytynyt eteeni ja kieltäytynyt liikkumasta ennen kuin annan tälle sweet lovingia. Tätäkö se nyt sitten olikin! Onko lähdettävä huoriin vai?! G-mies, oisko sulla antaa puhelinnumeroita?
SikaMika

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eka työpäivä yli viikkoon. Oli paha, tosi paha. Itse homma oli helppoa, pari tuntia asiakaspalvelua ja loppuaika istuskelua ja opiskelua musiikkia kuunnellen. Mutta voi sitä herkkuperseiden määrää, niitä pyöri ympärillä ja käveli ohitse joka suuntaan jatkuvana virtana. Aaaaarghh, lukemisesta ei meinannut tulla hittojakaan. Kunpa huomiSeksi olisi edes ollut vaikkapa jotain pianonkantoa ullakolle, mutkun ei; samaan paikkaan uudestaan. Pahinta on, että saan nukkua pitkään ja ehdin käymään salillakin ennen töitä. Ei oo heleppoo... :?

Pitäisi saada tää kone toimimaan, mutten taida jaksaa vaivata sillä päätäni vaan menen pehkuihin kirjani kanssa. Taidan toteuttaa uhkaukseni ja tyrmään Vistan Ubuntulla. Ei jaksa katsella vittuilua, turpaan mä latoisin jos joku soittaisi poskeaan 24/7 IRL, miksi mä sitten katselisin isolla rahalla hankitun koneeni ruudulta jatkuvaa urputusta? Nih. *kiuk*
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2796
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re:

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Riemumieli kirjoitti: 28.01.2009 22:05 Ostin jo toisen kerran viikon sisällä (aikaisemmin en ole koskaan ostanut) homejuustoa ja keksejä. Viimeksi tuc-keksejä ja Aura-juustoa, nyt geneerisiä cream crackereita ja Roquefort- ja Bavaria Blu -sinihomejuustoja, jottei keksien maku pilaa juustonautintoa. Kohta varmaan alan litkiä viinejä. En uskalla kysyä kuin englanniksi: Am I turning into a gay?

EDIT. Kuitenkin 130 %.
Viime aikoina olen kokeillut pariakymmentä erilaista sinihomejuustoa. Lähikaupassa on vain Auraa (ok), Pirkkaa (ei ok) ja Castello blueta.

Ranskasta ja Italiasta näyttää (yllättäen) tulevan hyviä juustoja. Jokin itävaltalainen sinihomejuusto (jonka nimeä nyt muista) oli aika samantyyppistä mutta paljon edullisempaa. Tanskalaisten tuotokset eivät ole vielä vakuuttaneet.

Viiniä... en taida nyt hetkeen ottaa kuitenkaan.

Ps. ei kerta homoa tee.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9397
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Re:

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

nokkaelain kirjoitti: 16.04.2021 19:06 Viiniä... en taida nyt hetkeen ottaa kuitenkaan.
Juu, älä ota. Ilmankin eksyt yli 10 vuotta vanhaan viikonpäiväketjuun ja vielä väärälle päivälle :lol:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin