Sakkotorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja milli »

Huh, veto pois.

Ajatus valkoisesta hotellihuoneesta, isosta sängystä ja nukkumisesta pari vuorokautta putkeen tuntuu ihanalta. Mä tartten unta... ja myös sitä, ettei tarvitsisi lähteä pariin päivään sängystä minnekään.
ninnithequeen

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Olipas lyhyt työpäivä.
Muksu lähtee tänään eskarista isälleen, itku tuli kun olis halunnu jäädä äitin luo :cry:

No, mie lähen purkamaan laatikoita, hoitamaan elukat ja nokka kohti itäistä Helsinkiä. Ttu puolet mu vatteista on siellä, niin ja hullu rekkakuski tietty. Huomenna klo 5 ylös sit et ehtii töihin....
Monsieur Manala

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Fcuk kirjoitti:Ihana aamu. Kovin rauhallista ja lapset halipyrkijöitä. Mies saa nukkua jos nyt tyttönen vaikka jaksettais pojan kanssa viedä tarhaan. Kyllä koti-isejä pitää vähän helliä!
Siis kävikö nyt niin että sä pösilö lesbo ostit oikeen oman kämpän kiukutellakses viikon verran äijälles, ja oot nyt taas niiden alkuperäisten suunnitelmien sijaan niin perhettä kuin mitään ei ois koskaan tapahtunutkaan?

Ei saatana, mäkin haluan noin tyhmän hutsun, mistä teitä saa!
1108

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Haukuin suotta, AutoCAD Architecture 2009 toimii oikeastaan 2008 versiota jouheammin, piti vain yksinkertaisesti säätää pikkasen. Piirsin puolivahingossa oman kämpän pohjan 3D kuvana ja ihmettelen että sain sen tehtyä niinkin nopeasti (lukekaa: toimii jotenkin mun hanskaan paremmin kuin ArchiCad).

*jatkaa testiä renderöimällä jotakin hauskaa, näsinneula olisi helppo ja nopea tehdä pyöräyttämällä, siis sen pariin*
Fcuk

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Monsieur Manala kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Ihana aamu. Kovin rauhallista ja lapset halipyrkijöitä. Mies saa nukkua jos nyt tyttönen vaikka jaksettais pojan kanssa viedä tarhaan. Kyllä koti-isejä pitää vähän helliä!
Siis kävikö nyt niin että sä pösilö lesbo ostit oikeen oman kämpän kiukutellakses viikon verran äijälles, ja oot nyt taas niiden alkuperäisten suunnitelmien sijaan niin perhettä kuin mitään ei ois koskaan tapahtunutkaan?

Ei saatana, mäkin haluan noin tyhmän hutsun, mistä teitä saa!
Joo mä ostin oman kodin ja vielä lisätilaakin siihen, alotan koht rempan siellä ja sit prkl vien vielä perheenikin sinne mukanani keväällä! Sairasta eikö! Voisin vinkata sua siskoni suuntaan mut en kehtaa, ku sen mies on ollu jo pettämättä kai kuukausia. Sisko raskaana yhä, joten ehtiihän tässä. Tee siirtos vaan, siel on talokin jo lähes valmis!

Juu siis kyllä me ollaan kimpassa voitu ihan hyvin, kiukut kuuluu asiaan. Kiitos välläämisestä.

edit-ps. Mut ethän sä kyllä haluais tyhmää hutsua. Ansaitsisit erorangaistuksen tyhmästä teosta, etkä ikinä antais itelles anteeks isoa mogaa. Etkä haluis vieraita pilluja. Tajusinko tän? :wink:
nastamuumio

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Joo, tää on kyllä pisin viikko aikoihin. Ja pääsiäislomaankin on vielä yli kaksi kuukautta. Tämän vuoden puolella ollut tylsää täällä töissä, kun viime syksynhän olin sairasloman sijaisena, ja tänä vuonna tuo lomittamani henkilö tuli takaisin, mutta jää ens kuun lopusta eläkkeelle, niin nykysellään teen tämän pari kuukautta kaikenlaisia satunnnaisia tylsimyshommia, joita muut eivät ehdi/viitsi/jaksa. Niputa, napita, mapita..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Fcuk kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Ihana aamu. Kovin rauhallista ja lapset halipyrkijöitä. Mies saa nukkua jos nyt tyttönen vaikka jaksettais pojan kanssa viedä tarhaan. Kyllä koti-isejä pitää vähän helliä!
Siis kävikö nyt niin että sä pösilö lesbo ostit oikeen oman kämpän kiukutellakses viikon verran äijälles, ja oot nyt taas niiden alkuperäisten suunnitelmien sijaan niin perhettä kuin mitään ei ois koskaan tapahtunutkaan?

Ei saatana, mäkin haluan noin tyhmän hutsun, mistä teitä saa!
Joo mä ostin oman kodin ja vielä lisätilaakin siihen, alotan koht rempan siellä ja sit prkl vien vielä perheenikin sinne mukanani keväällä! Sairasta eikö! Voisin vinkata sua siskoni suuntaan mut en kehtaa, ku sen mies on ollu jo pettämättä kai kuukausia. Sisko raskaana yhä, joten ehtiihän tässä. Tee siirtos vaan, siel on talokin jo lähes valmis!

Juu siis kyllä me ollaan kimpassa voitu ihan hyvin, kiukut kuuluu asiaan. Kiitos välläämisestä.

edit-ps. Mut ethän sä kyllä haluais tyhmää hutsua. Ansaitsisit erorangaistuksen tyhmästä teosta, etkä ikinä antais itelles anteeks isoa mogaa. Etkä haluis vieraita pilluja. Tajusinko tän? :wink:
Tää oli mielenkiintoinen vastaus tohon internetin hännänheiluttajan kirjoitukseen? Veli petti siskoa koska se oli raskaana? Juu kyllä se on hyvin kun pystyy kuukauden tai kaks viipyilemättä vieraissa sängyissä? Toiset niinkuin pitää naisia koristeena ja tekee sit muuten miten haluaa? Aika tasa-arvoista? Elämä on.. Onneksi mulla on aina ollut selkeät suhteet.. Onsenytkumma kun ei yksi pilu riitä..

Vois kysyy mitä toikin teki sillä palstalla? Mut hei noin se voi käydä vaikka miehet ite kävis vieraisssa.. minusta naisilla on yhtäläinen oikeus pettää.. eikä kenelläkään.
Pyyhin Netikettiin..
Fcuk

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Elämä on. Jatkuvaa sopeutumista, kompromisseja, valintoja. Kutkuttavaa onnea. Tarpeeks on tarpeeks.
Dumis

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kibbis! Avasin viikonlopun ekan oluen, kohta puoleen alan valmistautua Spinefeastiin lähtöön.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Komeen jokerin pukkas. Nimittäin autoni kuljettan etuistuimeen oli ilmestynyt kolme senttiä halkaisijaltaan möllöttävä korvennusjälki. Veikkaisin penkinlämmittimen vastuksen yms. palamista. Maahantuoja eväsi korvaukset vedoten auton vanhaan, 6-v. ikään. Korjauslasku on muuten 750e. Ei siinä sitten mitään juu...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Dumis kirjoitti:Kibbis! Avasin viikonlopun ekan oluen, kohta puoleen alan valmistautua Spinefeastiin lähtöön.
Tiedätkö minne saat oluttölkkisi tunkea?

Tuli tieto, että tänäänkin menee pitkään töissä. Ehkä jopa huomiseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Korjauslasku on muuten 750e. Ei siinä sitten mitään juu...
Eikö kannattaisi kysyä vaikka Fustista paljonko käytetty penkki maksaisi ja pultata itse kiinni? Jos ei sinulta onnistu niin tuo auto mulle niin käyn potkimassa paikalleen 40€ summaan.

Soita ja kysy saatavuus/hinta: http://www.fusti.fi

Jotenkin tuli vaikutelma että nyt apinaa yritetään koijata.
Onslow

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Prkl. Tuli yhtäkkiä ajatus Lontoossa työskentelystä. Siel ois konttori ja juniorin serkut ihan vieretysten..

Saankohan kotona illalla piparia kun kysyn neidolta, et haluisko se asua siskonsa naapurissa vuoden. Niinku abroad? Hmmm..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

1108 kirjoitti:Jos ei sinulta onnistu niin tuo auto mulle niin käyn potkimassa paikalleen 40€ summaan.
Faksasin just vakuutusyhtiölle vahinkoilmoituksen. Katsotaan tuleeko sieltä apuja. En mä näistä juuri mitään tiedä. Mut kiide ehdotuksesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Fcuk

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mukavaa, lapsiperheitä muistetaan. Saa taas ostaa muutamalla lisäeurolla kuussa suklaata.
1108

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mulla on ihan selkeästi tylsää saikulla koska leikin salapoliisia. :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Mulla on ihan selkeästi tylsää saikulla koska leikin salapoliisia. :D
Pure vaikka hanskaa?
Pyyhin Netikettiin..
Zeb

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Järkyttävä hauvavauvakuume, kohdistuu yhteen tiettyyn pentuun. Saan suunnilleen hyperventilaatiokohtauksen kun katson niitä kuvia. Onkohan mussa joku vika kun ihmisvauvojen kuvat ei saa mitään reaktiota aikaan.
NuoriDaavid

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:Järkyttävä hauvavauvakuume, kohdistuu yhteen tiettyyn pentuun. Saan suunnilleen hyperventilaatiokohtauksen kun katson niitä kuvia. Onkohan mussa joku vika kun ihmisvauvojen kuvat ei saa mitään reaktiota aikaan.
Et ole nuuhkinut tarpeeksi poikaystäväsi peppua?
Zeb

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Häh, siis sehän on jo iso köriläs, ja vielä ihminen kaiken lisäksi.
NuoriDaavid

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:Häh, siis sehän on jo iso köriläs, ja vielä ihminen kaiken lisäksi.
Lähinnä viittasin tuohon koirien lajityypilliseen käytökseen, että jos se nostaisi vauvakuumeen. Ajattelin, että jospa se toimisi ihmiselläkin.

Oikei, vitsi oli huono jo alunperin.
Zeb

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mun on pakko saada sut... :hevikaraoke: Paska biisi mut kuvaa tätä olotilaa. Oon rakastunut.
Zeb

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Lähinnä viittasin tuohon koirien lajityypilliseen käytökseen, että jos se nostaisi vauvakuumeen. Ajattelin, että jospa se toimisi ihmiselläkin.
Jaa. Tymä ei vaan tajunnu :) Mä luulen ettei toi ihmisvauvakuume nouse ennen kuin on yksi sisuksissa kasvamassa vaikka kävisi Topinojaa nuuskimassa.
NuoriDaavid

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:Topinojaa
:?:
bliss

Re: Sakkotorstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Äh mikä viikko. Onneks huomenna on perjantai :?
Lauantaina pitäis raahata ittensä mp-messuille. Jätän kyllä Visan kotiin...
Vastaa Viestiin