Perjantai fredag friday viernes

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mittarit, sykkeet, kalorit :lol:

Työntäkää vaunuja tunti auraamattomia teitä pitkin huutavan lapsen kanssa = helvetisti sykettä, kaloreita poltettu ja mittari räjähtänyt.
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Mittarit, sykkeet, kalorit :lol:

Työntäkää vaunuja tunti auraamattomia teitä pitkin huutavan lapsen kanssa = helvetisti sykettä, kaloreita poltettu ja mittari räjähtänyt.
... ei voi, mies pihtaa :P Täytyy sit tyytyä näihin hätävarakeinoihin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mittarit, sykkeet, kalorit :lol:

Työntäkää vaunuja tunti auraamattomia teitä pitkin huutavan lapsen kanssa = helvetisti sykettä, kaloreita poltettu ja mittari räjähtänyt.
... ei voi, mies pihtaa :P Täytyy sit tyytyä näihin hätävarakeinoihin.
Siis mikä se sellanen mies on, joka ei suostu istumaan vaunuissa tuntia? pyh, ojaan tollaset!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Siis mikä se sellanen mies on, joka ei suostu istumaan vaunuissa tuntia? pyh, ojaan tollaset!
:lol:
Fcuk

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^^ :D

Mä käytän mittaria siksi, että tajuaisin syödä tarpeeks. Siihen nimittäin ihan yhtäkkiä aina herää, että kappas - enpä näytäkään enää hyvältä alasti ja rupee tunkee naamaansa hampurilaisia ja pullorypsäriä. Tulee kamalia ahmimiskausia, jotka oikein mulla ruokkii sellasta syömishäiriöminääni sekaisemmaks. Osaan kyllä suunnilleen oikein täyttää sen 1500 kcal päivääni mut hitto ku liikkumiset unohtuu syödä lähes poikkeuksetta. Ja pelkällä lasten kanssa olemisella niitä tulee kokoajan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

daddykillkill kirjoitti: Samaan kastiin laittaisin ternimaidot,
Olen melkein varma, että alkava flunssa talttui, kun söin muutaman päivän ternimaitokapseleita. Mutta itsesuggestio on luonnollisesti se tärkein juttu.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti: Samaan kastiin laittaisin ternimaidot,
Olen melkein varma, että alkava flunssa talttui, kun söin muutaman päivän ternimaitokapseleita. Mutta itsesuggestio on luonnollisesti se tärkein juttu.
Kait pyysit Jutan kotiesittelykäynnille?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NuoriDaavid kirjoitti:Kait pyysit Jutan kotiesittelykäynnille?
Jåå, musta tulee Subwayn keulakuvan tyyppinen ternimaitojulkkisikiterveperseaivo.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin Kaupissa hiihtämässä. Raipe tuli puhkuen vastaan. Go Raipe go!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
1108

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Päivän repeämys:

Kuva
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Hoho, toi Tuksun versio on kyllä aivan kuin jostain aivottomasta komediaelokuvasta. Voiko se todellakin olla tosissaan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jahas, taas se hetki kuusta kun tekee mieli makeaa. Hillitön taisto itseni kanssa tosta työkavereilleni tuliaiseksi tuomasta suklaasta. Tossa toi pussi huutaa mun nimeä. Nnnnnghh.....
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Tee niinkuin mä. Kanna ne roskiin kylmästi.

Kiroat niitä kuitenkin rantakaudella.
Fcuk

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mullakin suklaahimo, sallin itelleni vaan ton paskanmakusen 70% Lidlilevyn. Kestänee viikon.

Mulle taitaa sopii tämmönen toimistoduuni. Hitto kokoajan tekee mieli syödä! Eikä pääse kuluttamaan mitään kun ei tartte juosta kenenkään perässä, huuh, tuskin tarvetta enää sykemittarille parin kuukauden jälkeen. Ja huomenna laivalle seisovaan pöytään, slurp! Paljonkohan siel kehtaa yksin ahdata? x)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Onslow kirjoitti:Tee niinkuin mä. Kanna ne roskiin kylmästi.
No en kai mä voi muiden suklaita heittää pois? Tähän mennessä ei oo edes tenhyt mieli, nyt alkoi himotus. Onneks lähden kohta spinnaamaan ja tulee viikonloppu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Niba »

swirl kirjoitti:Aika suolaiset hinnat muuten Madonnan konserttilipuilla... "Liput maksavat 99, 109 ja 119 euroa + mahdolliset toimituskulut."
Mä meen omalla veneeellä jätkänsaaren viereen kuuntelee..
Kuka 50stä isoäitiä haluis nähä?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hmm, onkohan tuo rosteri sittenkään hyvä ajatus keittiökaluihin allekirjoittaneella?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Monsieur Manala

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Fcuk kirjoitti:Ja huomenna laivalle seisovaan pöytään, slurp! Paljonkohan siel kehtaa yksin ahdata? x)
Miks yksin?? Tuun mukaan, oon hyvä seisovissa pöydissä. Laiva ja lähtöaika?
Fcuk

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Monsieur Manala kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Ja huomenna laivalle seisovaan pöytään, slurp! Paljonkohan siel kehtaa yksin ahdata? x)
Miks yksin?? Tuun mukaan, oon hyvä seisovissa pöydissä. Laiva ja lähtöaika?
No ku perillä on narttuset vastassa, harmittavan hurriintuneita vaan niin ei ole matkaseuraksi. Norpallahan minä. :wink:

Hei pyöriiks Ruotsis oikeesti se joku ohjelma mis kuvataan laivapettäjiä, joku reality, jolle joskus täällä Kitinässä uskalsin nauraa? (*varmistelee*)
Fcuk

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Totta pirussa.

Frederikin kummastelusta sain muuten itse sen kuvan, että oikealla voluumilla treenaaminen on iisipiisi-juttu ja kuka tahansa huomaa siis ilman apuja juokseeko liian lujaa ja millon iskee sydäri.

(Ei tietenkään sanonut kuin, että itse osaa, mutta mutta.)

Ite en oo aikoihin esim. juossu tietyn ohjelman mukaan, mutta joskus noista vehkeistä oli iso apu. Nykyäänkin saatan verrata keskiarvoja peruspyrähdyksilläni ja toki joskus on kiva leposykettäkin katella. Mut ihan hupikäytössä tosiaan. Motivaattoriks uskon monelle.

Tulin just tupakalta, uuh, syke 100. Yskittääkin, kurkku käheenä. Lepo on yleensä 55.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Dieselin keula kohti mökkiä. Huomenna metsätöitä. Keli sopiva, ei tule liian hiki ja lumi ei sula vaatteisiin :D
Kalastus sattaa jäädä verkoilla käyntiin, paitsi jos järven selälle on ilmaantunut railoja -> pikkukaloja -> isompia kaloja..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
prosessi

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pikkuhousukännit! Niinku!
ninnithequeen

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PuNkkuu, hyvää ruokaa ja ihana mies. Mitäs muuta mie tarvitten tänä viikonloppuna? :h:
prosessi

Re: Perjantai fredag friday viernes

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:PuNkkuu, hyvää ruokaa ja ihana mies. Mitäs muuta mie tarvitten tänä viikonloppuna? :h:
Elämän tarkoituksen?
Vastaa Viestiin