Sunday Dundee

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenta. Mitäs tänään? Nuutunut fiilis, mut velvollisuudet odottaa. Hampaat irvessä vaan sit.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä lähden hiihtämään, tilulii!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Pitäisköhän sitä ittekin? Kausi aloittamatta vielä ja viikon kuluttua lähtö Lappiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä lähden uimaan!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Rutkasti taas toimintaa luvassa päivälle. Toivottavasti illasta ehtii sitten levätä ja vähän ladata akkuja ens viikkoo varten. Pakko ehtiä. Katoin jotenkin et mittari ois näyttänyt -15 mut ilmeisesti -5. Huh.

Oltiin eilen muuttamassa kaveria viidenteen kerrokseen, tyttöporukalla. Meinas runkopatjan kantaminen epäonnistua viidestäänkin, kun jatkuvat kikatuskohtaukset sai kädet ihan veteliksi. Tuskin ois muuttomiehillä ollu vastaavia ongelmia!1 Ihquu! <3
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aika helvetinmoista tuskaa toi hiihto. Tekniikka ihan hukassa enkä lähtiessä löytänyt pitovoidetta joten lipsutellen mentiin. Tunnin jaksoin, sitten oli toisessa kantapäässä Vatikaanin kokoinen rakkula. Helvetti, järjestetäänkö jossain tekniikkaopetusta?

Nyt nestettä ja ravintoa. Ja pyykkiä. Ja viikkosarjoja. Ja taidanpa pumpaa jumppapalloonkin ilmaa, jos sais vatsikset kesään mennesä kuntoon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Vaihda luistelusivakoihin. Voitelu riittää, kun on "jotain sinne päin" ja mitä enemmän lipsuu, sen parempi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Verkoilla käyty. Kuha ja hauki. Liikunnan piikkiin menee avantojen aukaisu ja lumien heittely takaisin kansien päälle. Ja verkon yläpuolelta jään puhdistamienn lumesta. tuli ainakin lämmin, hyvin tarkeni paljain käsin verkon kokemisenkin.

Hetki selällään silmät kiinni ja sit klapit autoon ja kohti kotia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja Niba »

daddykillkill kirjoitti:^ Vaihda luistelusivakoihin. Voitelu riittää, kun on "jotain sinne päin" ja mitä enemmän lipsuu, sen parempi.
Jos ei onnistu tavanomaisilla aseilla? Niin tekniikkaahan tuo luistelu vaatii vielä enemmän, hei! :nuts: Paitsi jos kyseessä oli vaikea huumorin muoto. :2cents:

150km aamuajoa, illalla takaisin.. matka-aika 1h 10min.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Aah, tää Lindtin merisuolasuklaa on NIIIIN hyvää! Oli pakko ottaa pari palaa, syytän hormoneja!!1 (piti oikeen miettiä että hormoneja vai hormoneita)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vieraat saateltu asemalle, mukaansa saivat kolmet kengät ja parisenkymmentä uudenveroista käsilaukkua, onnistuuhan se kaappien siivous näinkin. Mies toki innoissaan vapautuvasta tilasta. Nyt peittojen alle ja Kellarin kunkku pyörimään... Jos syömisähkyiltäni kykenen.
nastamuumio

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Semmosesta oon tänään iloinnut, että enää vajaat kolkyt vuotta ja voin päästä osa-aikaeläkkeelle! Vastikään eläkkeelle jäänyt äiti kuulostaa puhelimessa niin iloselta ja onnellisemmalta kuin koskaan. Tosin mulla on enää vain neljä viikkoa töissä tylsien hommien yleisenä heittopussina, mutta että viimisetkin neljä viikkoa on menneet niin hi-taas-ti.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Sunday Dundee

Viesti Kirjoittaja Niba »

Hiljasta on pidellyt.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin