Mikä sinua EI tänään vituta?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tonttu8

Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Mistä asiasta olet tänään iloinen? Mikä saa hymyn korviin?
1108

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ryhdistäydyin jokin aika sitten ja päätin pyytää erään neitokaisen treffeille. Suostu jopa!

(tosin charmilleni ei naiset tunnetusti voi yhtään mitään. Varsinkaan jos kunnolla alan vonkaan.)
Geetzu

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tänään ei vituta yhtään mikään! :h:

Muksu ollut superkiltti, shoppailin kivoja vaatteita ja kaikkee ämmäkrääsää, tein herkkuruokaa, kävin salilla ja uimassa, flirttailin ihanan naisen kanssa lähikaupassa, mies kotiutuu reissusta, saan pikaseksiä, lähetään rokkaamaan, tupakkahimo ei oo enää hurja, tekee mieli vinkkua ja pusuja, kiva nähä kavereita (olkoonkin turkulaisia) pitkästä aikaa, taloudellisesti hommat on enemmän kuin hyvin tästä päivästä lähtien, jne jne jne. Vähän ehkä vituttaa menkat, mut ei kyl liikaa. Njooh, ja heti iski pieni tupakkahimo.
bedlam

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

On perjantai. Se, että saan töllöttää Julmahuvia illan. Sitäkin enemmän se, että sen jälkeen saan olla pitkästä aikaa kahdestaan* rakkaani kanssa, vaikka hää väsynyt varmaan töiden jälkeen onkin. (Vaikka vieraat ovat aina tervetulleita ja tässä tapauksessa oikein mukav(i)akin, niin kahdenkeskistä aikaa tulee äkkiä ikävä). Ja että huomenna saa nukkua pitkään!

edit: 'kahden rakkaani kanssa' muutettu väärinymmärrysten välttämiseksi toiseen muotoon.
pajazzo

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Viikonloppu edessä, palkkapäivä taas päivän lähempänä, huomenna
D-A-D keikalle, lisäksi tajusin tänään jotakin kotisivujen tekemisestä. (=En siis menettänyt hermojani 10 kertaa enempää) :lol:
Kid

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hymyilyttää kun kulta tulee kohta kotiin ja pääsee kainaloon köllimään :h:
ninnithequeen

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tänään hymyn korviin sai tyttäreni, joka katseli kun laitoin ripsiväriä ja sanoi; "Äiti kuule, sä olet ihan kaunis" :D
slam

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja slam »

tota. Olen nukkunut tarpeeksi ja tuossa olisi ruokaa vierellä. Viikon loppu on alkamassa ja voi kahtoa tv;eetä iltaisin, kun ei tarvinne olla 12-2 painamassa hommia. Tosin tuo 12tuntia menee nyt jo niin rutiinilla, että kaksi yhdistelmää minun pitäisi mukaan ottaa. Toiseen ajamaan joku ihminen, joka ei pysty kuormaa kasamaan. Minulle 5euron korotus tuntiin, niin tekisin homman ihan heittämällä... :lol:

Pääsisin ehkä noin kello 2 jo tampereelle, mutta purkasin täällä varmaan neljään. :lol: Saisivat jakeluautokuskit napsia kamaa suoraan autosta.
Avatar
Klaara
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 03.10.2005 18:14

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Klaara »

1. Piiiiiiiiiiiiitkä, raskas ja v-mainen työviikko on vihdoinkin ohi.

2. Olen menossa hyvän kaverin synttäreille, joilla tarjoillaan paljon boolia.

3. Mulla on uudet kengät.

--------> :cheer:
hermine

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Olen epänormaalin motivoitunut hyödyllisiin asioihin. En malttaisi tiskata, kun siivous odottaa, en siivota kun voisi lukea tenttiin, en lukea kun polttelisi päästä jo laittamaan ruokaa...täytyy poistua pikaisesti kitystä, ennenkuin tämä harvinainen toimintatarmo katoaa.

Lisäksi ystävä värjäsi eilen mun hiukset ja hyvin värjäsikin joten tunnen itseni nyt aivan säkenöivän kauniiksi (no joo, kun en itse näe naamaani, hiukset vain...) ja pitkään opiskelemani asiat alkavat muodostaa vihdoin pään sisällä jonkinlaista ymmärrettävää kokonaisuutta, joten myös säkenöivän älykkääksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mikä ei vituta? Vaikea juttu tällä hetkellä.

Ehkä se, että pomo päästi mut tän illan työvuorosta ihan suosiolla, ja käski levätä ma-ti yövuoroon asti.

Yks asia tosin ketuttaa, tänään olis yhden parhaan kaverin synttärit, lähti 8.30 Tallinnaan ja koko poppoo soittelee sieltä ja manailee mua ja mun tylsyyttä (flunssaa). Olis ollut loistoa lähteä :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Nowaysis

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Muksu menee huomenna koko päiväksi mummolaan, jos saisin puhuttua itselleni vielä vapaan yönkin niin voisi olla että suupielet saattaisivat vastustaa painovoimaa hetken aikaa dot dot dot
nypari

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Krapulassa vituttaa kaikki. Mutta jos jotain, niin onneksi huomenna saa nukkua pitkään ja on vapaapäivä.
Dumari

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Pölyt mitä saan tästä päivästä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23474
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei oikeastaan vituta mikään, mutta tänään on vain kaikki tuntunut niin turhalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No EI ainakaan se että rohkasin mieleni ja ALOIN kävelemään. Helevetin hidasta ja vaivaista mutta PYSTYN siihen.

1 kuukausi ja 3 viikkoa kepeillä ja nyt pystyn seisomaan kun kusen. Voiko mies onnellisempi olla?
tonttu8

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

1108 kirjoitti:No EI ainakaan se että rohkasin mieleni ja ALOIN kävelemään. Helevetin hidasta ja vaivaista mutta PYSTYN siihen.

1 kuukausi ja 3 viikkoa kepeillä ja nyt pystyn seisomaan kun kusen. Voiko mies onnellisempi olla?
Aika rautaista!! :hail:
1108

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu8 kirjoitti:Aika rautaista!! :hail:
Pikemminkin metallitonta. Kas ilman keppejä.
slam

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kohta saa päänsä kallistaa uneen. Se hetki ennen nukahtamista ei kauheasti vituta.
Gina

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Gina »

sammuin aika alkuillasta joten olen ajoissa hereillä ja voin hommailla kaikenlaista :)
Pikku-Akka

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Ei silti pahemmin vituta vaikka onkin maanantai ja väsypäivä. Elämän on kuitenkin aika ihanuutta. Sain herätä rakkaani vierestä aamulla ja nähdä heti ensimmäisenä pienen poikani suloisen hymyn *äiti*..
Filovirus

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Oikein kiva maanantai, viikonloppu oli sen verran mukava, jotta energiaa riittää maanantaillekkin.

Perjantaina käytiin katsomassa kolmea asuntoa, yhteen ihastuttiin :h:
Lauantaina sitten heti aamusta sain vastaleivottuja sämpylöitä, namz! Sitten shoppailemaan tavaroita uuteen tulevaan kotiin ja illaksi mies vei katsomaan Carelia Fightia Imatralle, i-h-a-n-a-a!

Tänään kirjoittamaan vuokrasopimusta, sitten pitäisi vielä pystyä pysymään "housuissaan" joulukuuhun, mieluummin muuttaisin vaikka heti niinQ :)
DeliriumTremens

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

se ettei tartte poistua kotoota...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tänään ei ota pattiin se, että kohta alkaa lounas ja ruokana on kebabia. Sekään ei ahdista, että autossa on kesärenkaat, kun tiet on suolattu. (Se tosin ottaa päähän, että suolavesi tuhoaa auton, mutta näitä aiheita ei tähän saanut laittaa.) Mukava mieli tulee myös siitä, että ostin play.comista lähes kaiken dyyni-kirjasarjaan liittyvän, eikä edes maksanut paljon. Jiihaa!


:cheer:
Paras päivä ikinä.
RolloTomasi

Re: Mikä sinua EI tänään vituta?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Tanaan oli pari tuntia, jolloin jatkuva yleisvitutus helpotti hetkeksi, ja vaikka vitutus ei kokonaan loppunut, vitutti vahemman.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 27.10.2005 11:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin