Muanandai, ähihi!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Duck »

No nii, uusi (arki)viikko pörähti käyntiin.
daddykillkill

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Vaikka viikonloppu jäi lyhyeksi, ihmeen virrakas olo. Niin kova polte olis päästä veteen, että melkein itkettää mutta ei toivoakaan tällä viikolla... hoidetaan poltetta säätämällä tulevia reissuja.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo..
Alkoi taas vähän vaimeesti viikko, viikonloppuna saldo kaksi lasia punkkua..
No Punkku on kunkku, ruuankin kanssa. Ei ole tipaton eikä tule, viime maunantaina oli ihan toiset toiveet jotka täytettiin Real Ale -tuopeilla.. Bullmannissa vai mikä se oli White Horse -real Shitty O'shea taas jotain muuta, kannattaa maistaa elleivät ole vanhoiksi alkaneet mennä? Rymyssä pari juoppoa sakua, mutta tänään ot.. eikä oteta.. Jos ei tuu tarjouksia.. ;)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kuukausi alkanut, tänään ei jaksa tehdä duunia.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lonkankoukistajat aivan juntturissa ja järkky rakkula kantapäässä. Spinnaamaan olis silti tarkoitus suoriutua, enää pitäs miettiä millä ton rakkulan siihen mennessä nujertais. No, ehkä neulalla ja laastarilla :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Duck »

daddykillkill kirjoitti:Vaikka viikonloppu jäi lyhyeksi, ihmeen virrakas olo.
Tääl kans. Viikonloppu oli täynnä liikuntaa, velvollisuuksia ja kodinhoitohommeleita eikä saanut hetkeäkään ihan tosissaan löysäillä, mutta silti on pirteä olo. Johtuiskohan säästä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Duck kirjoitti:Johtuiskohan säästä?
No ehkä siitäkin, mutta eiköhän aktiivinen vapaa-aika pidä aktiivisena työajallakin. Lepo tapahtuu öisin nukkuessa, ei siihen mitään erillisiä himmailuja tarvitse.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Sisäinen kello on kyl aivan sekaisin. Tuntuu aivan keskiviikolta...

Tietääks kukaan, myydäänkö vessanpöntön huuhtelumekanismejä irrallaan, vai ostattavatko perkeleet koko vesisäiliön?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun työmopo on taas kateissa. Tai jo kolmatta viikkoa kateissa. Viikon positiivinen on, että creepy-sivari on lomalla, mutta negatiivisena puolena taas vanukkaan jämäkkä pomo on töissä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

daddykillkill kirjoitti:Tietääks kukaan, myydäänkö vessanpöntön huuhtelumekanismejä irrallaan, vai ostattavatko perkeleet koko vesisäiliön?
Myydään, suuntaa Onniselle tai Dahl:lle. Katso vain pytyn malli/tyyppi varoiksi.
daddykillkill

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Mutta eihän Onninen käsittääkseni myy yksityisille, ainoastaan yrityksille / tiliasiakkaille?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:Mutta eihän Onninen käsittääkseni myy yksityisille, ainoastaan yrityksille / tiliasiakkaille?
Kyllä niitä saa ihan Bauhaus/K-Rauta -akseliltakin. Olettaen että kyseessä on joku perusmerkki (IDO, Gustavsberg, Svedberg)?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Niba »

daddykillkill kirjoitti:Mutta eihän Onninen käsittääkseni myy yksityisille, ainoastaan yrityksille / tiliasiakkaille?

Pistä numba asialle? Sehän noita neuvojaan jagelee? Tämsterissä ei vissiin rakennushommat oo ihan jumissa?
Vesper kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Mutta eihän Onninen käsittääkseni myy yksityisille, ainoastaan yrityksille / tiliasiakkaille?
Kyllä niitä saa ihan Bauhaus/K-Rauta -akseliltakin. Olettaen että kyseessä on joku perusmerkki (IDO, Gustavsberg, Svedberg)?
Jaa meidän(ei minun) hento missukkakin tietää bätre?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töissä pakerrettu. ISO Johtaja kiitteli sähköpostilla henkilökohtaisesti, taas.
Nyt asiakaskäynnille, wrooom!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika uninen olo vaikka viime yö venyi pitkälle aamuun asti, taisi tulla vedettyä 12-13h unta kaaliin. Oli dekadenssinen viikonloppu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ynh, vieläkin aivan krapuloissa vaikka otin ainoastaan lauantaina. Pitäisiköhän siirtyä virallisesti ikämiessarjaan juopottelussa(kin)?

Tänään ohjelmassa perinteiset katumusharjoitteet, eli pyykin- ja astioiden konepesua. Ehdin jo imuroida kämpän ja laittaa petivaatteet tuulettumaan. Siistiä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jahas, taas kuumeessa. Ei hitto.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Onslow

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Huaaa!

Torstain tutkaan ajon tulos saapui tänään postissa. Vain 9 km ylitystä ja sakkosumma 70 euroa. Tämän maksaa hymyssä suin, kun olin varautunut paljon suurempaan summaan. :cheer:
Duck

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Duck »

Puuh, olipas työpäivä. Nakkeja riittää loppuviikoksikin, mutta nyt lähren kotia tästä ennen kuin aivot simahtaa.
1108

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vesper kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Mutta eihän Onninen käsittääkseni myy yksityisille, ainoastaan yrityksille / tiliasiakkaille?
Kyllä niitä saa ihan Bauhaus/K-Rauta -akseliltakin. Olettaen että kyseessä on joku perusmerkki (IDO, Gustavsberg, Svedberg)?
Plikka on oikeassa, mutta kun en töissäni käytä muita kuin Dahl:ia ja Onnista putkipelleilyissä.

Mutta vastaus on että kyllä niitä saa ja ihan muistaakseni pelkästään varaosina esim uimurin, tiivisteet jne... Jopa vanhempiin malleihin uusituotantona.
daddykillkill

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Uskon että näin. Tarttee huomenna käydä.
Purin sen joutessani. Helvetin yksinkertainenhan tuo on, muutama tiiviste ja pari o-rengasta. Silti työntää vedet jostain syystä uimurin saranan puolelta josta ne lirisevät lattialle. Helpompi varmaan vaihtaa koko mekanismi kuin etsiä vuotoa. Kaikki osat nääs ovat silminnähden ehjiä ja nyt puhtaita.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jumalaare mää oon rikki. Raahauduin niin koomisena näkynä tänään spinnaamaan, että ohjaajakin pyöritteli silmiään. Puhkasin just ennen tuntia rakkulan kantapäästä, ja se oli sen verran pipi, ettei melko tiukilla pyöräilykengillä voinut kävellä kunnolla eli nilkutin. Sen lisäks on lonkan koukuistajat niin hyytelönä, että piti oikein kaksin käsin nostaa jalat sen fillarin päälle. Mutta se polkeminen ei sattunut yhtään, sinne tunnille pääseminen vaan. Ja sieltä tunnilta pois :]

Paplarit päähän ja viikkosarjoja, aaah!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon ehkä pipipää, mut mua naurattaa ihan homonasimona noi Jenkkimainokset, missä hampaat twistaa Åken kanssa :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:Oon ehkä pipipää, mut mua naurattaa ihan homonasimona noi Jenkkimainokset, missä hampaat twistaa Åken kanssa :D
Toinen pipipää ilmoittautuu :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Muanandai, ähihi!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^ja ^
Joo. Se tukiopetus ei kyl pudonnut, samaistuinkohan liikaa?!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin