Tautinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

38,5 °C.

Kuvittelin että olisi jo aamu, muutaman pitkältä tuntuneen tunnin nukuttuani.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Duck

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenta. Meilläkin on duunissa ollut aikamoinen (in)flu(e)nssaepidemia, mutta jotenkin olen säästynyt moiselta. *koputaa puuta* No, aamutoimet ja sit taas nakkikone käyntiin...
1108

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

DKK: Tarkistin WC:n pytty asian putkimieheltä ja kehoitti putsaamaan uimurin tiivisteet, mutta kehui että vuosimallin -62 Idon pytystä lähtien osia löytyy Stark/Rautia/vapaa valintainen rautakauppa akselilta.
ninnithequeen

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Atshuu täältäkin vaan taas....
milli

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Tuntuu, että ihmiset ympärillä lakoaa, mutta itse pysyy terveenä *koputtaa puuta* Olisikohan tuosta influenssarokotuksesta ollut jotain hyötyä.

Töissä tosiaan.

Eilinen rimpuilu uima-altaassa ja hiihtoreissu tuntuu koko kropassa. En jaksanut tänään kävellä portaita, vaan käytin hissiä noustakseni kaksi kerrosta :D
Mulli75

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

milli kirjoitti:Tuntuu, että ihmiset ympärillä lakoaa, mutta itse pysyy terveenä *koputtaa puuta* Olisikohan tuosta influenssarokotuksesta ollut jotain hyötyä.

Töissä tosiaan.
Sama täällä paitsi ilman influenssarokotusta jo useamman vuoden.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

milli kirjoitti: Eilinen rimpuilu uima-altaassa ja hiihtoreissu tuntuu koko kropassa. En jaksanut tänään kävellä portaita, vaan käytin hissiä noustakseni kaksi kerrosta :D
Mäkin rukoilin sunnuntaina uimahallista poistuessani hissiä, enkä tuhatta porrasta.. Ylös asti pääsin kuitenkin, ja kävelin vielä Itäkeskus-Malmi :D
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Mäkin rukoilin sunnuntaina uimahallista poistuessani hissiä, enkä tuhatta porrasta.. Ylös asti pääsin kuitenkin, ja kävelin vielä Itäkeskus-Malmi :D
Offtopic. Ajattelin sua lauantaina ku sompailin pakkasessa Malmilla.. En ny kuitenkaan ihan Itikseen asti viittiny kävellä, ku juna-asema tuli niin kivasti vastaan. Ens kerral ku pääsen niin pitkälle, vois jopa tavata..? 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Mäkin rukoilin sunnuntaina uimahallista poistuessani hissiä, enkä tuhatta porrasta.. Ylös asti pääsin kuitenkin, ja kävelin vielä Itäkeskus-Malmi :D
Offtopic. Ajattelin sua lauantaina ku sompailin pakkasessa Malmilla.. En ny kuitenkaan ihan Itikseen asti viittiny kävellä, ku juna-asema tuli niin kivasti vastaan. Ens kerral ku pääsen niin pitkälle, vois jopa tavata..? 8)
Puhelinta käteen nainen!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Uh, soittivat aamulla radiossa uutta Prodigyä. Back to the roots, meitsi diggaa :] Nyt pitäs enää päästä tanssimaan!

Nyt pitäs luennoida valmentavan johtamisen vapauttavasta voimasta, jotenkin ihan Sarasvuomainen olotila!

Edit: Löytyhän se näköjään tuubistakin.

http://www.youtube.com/watch?v=KqDkHJP43tQ
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppis kirjoitti:
Puhelinta käteen nainen!!
Hyvä pointti kyllä, mut oli sen verran heikko happi lauantaina et juttu jäi ajatustasolle.
No kerkiämme kyllä..ja voishan täällä itäpäässäkin sumpitella jos aikataulut natsaa. (Etenki jos saan potkut lähiaikoina, niin ei oikeastaan ookaan muuta tekemistä ku kahvinjuonti.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vesper kirjoitti:Edit: Löytyhän se näköjään tuubistakin.
Nyt Vespa jotakin rotia noihin linkityksiin!!! Meinas kajahtaa duuni kannattevasta ämyrit paskaksi.

Mentäiskö ihan vaikka tällä? http://www.youtube.com/watch?v=xMVTKOoy1uk
daddykillkill

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onhan tuo ihan ookoo tuo Ihmelapsen uutukainen. Mulle ei kyllä aukea miten tätä biisiä tanssitaan. Toista se oli "Evrybody In The Placen" aikoihin. Jaksoi vaarikin vielä teputtaa ja tampata :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Kamala aamukooma koululla. Vielä en oo ihan saanu sisäistettyä että huomenna pitäs livetä risteilemään. Ehkä saan lähtöfiiliksen päälle myöhemmin tänään.
Me transmitte sursum, Caledoni!
1108

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt alkaa viihtymään kelien puolesta, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, puut on nätissä kuurassa ja pikkulinnut viserää puskissa.

On siis kevät.
1108

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Menee se työpäivä juutuupissakin...mutta perkele kun tämä on vaan niin hyvä coveri:

http://www.youtube.com/watch?v=ZY3CtthOCQI
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

F*ck You!



Työpäivä tuubissa?
Vähän niinkuin juoppo metrossa?
Pyyhin Netikettiin..
daddykillkill

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kun täällä kerran suosikkimuzakkia nostellaan:
Pitkästä aikaa hyvä LP.

Duck

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niba kirjoitti:F*ck You!
Olisi ollut intellektuellilla tavalla hauskempi, jos siinä ei olisi ollut niin paljon kirjoitusvirheitä...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

1108 kirjoitti:Nyt Vespa jotakin rotia noihin linkityksiin!!! Meinas kajahtaa duuni kannattevasta ämyrit paskaksi.
Sori!! Tunnustan etten itse kuunnellut sitä tuubista, linkkasin vaan ensimmäisenä eteen tulleen vaihtoehdon :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Piti mennä tänään lenkille kaverin kanssa. Sovittu jo aikoja sitten. Nyt se sit peruutti, kun onkin työyövuoro. Jaa ettei muka tiennyt aiemmin. Olisikin ollut ensimmäinen kerta lähiaikana, mutku ei ollu.
No, meen sit yksin. Ellei joku pukkaa seuraksi, niin sit kaksin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
daddykillkill

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Tuosta tuli mieleen:

Juoksin tänään ensimmäistä kertaa vapaaehtoisesti sitten armeija-aikojen. Sehän tuntui oikeastaan aika hyvältä, kun habitus on vähän keventynyt.. yllättävää.
1108

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vesper kirjoitti:Sori!! Tunnustan etten itse kuunnellut sitä tuubista, linkkasin vaan ensimmäisenä eteen tulleen vaihtoehdon :D
No kämmäsin minäkin, tässähän tämä versio onkin minkä kestää tykittää himan tsydeemien lävitse. Ei kieltämättä paskempi, hevari antaa siunauksensa.

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen kyllä suurvisiiri ja olympiävoittaja lykkäämään hiihtoa. On käsittämätöntä mitä kaikkea tekosyitä ihminen on valmis punomaan, jottei vain tarttis lähteä sivakoimaan. Nyt vatsani on liian täynnä, puoli tuntia sitten se oli liian tyhjä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hihhei. Olisin mennyt aamulla ennen töitä salille, mutten ehtinyt koska nukutti. Työt alkoivat 15.30...

Menin töiden jälkeen salille. Nyt työhakemusta väsäämään...
Vastaa Viestiin