Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ärsyttääkö?

Kyllä
14
30%
Ei
32
70%
 
Ääniä yhteensä: 46

Duck

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Duck »

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tiesitkö, että pulutkin joskus laskevat mäkeä?
Ihan tosi? Meinaat, että niillä on riittävästi älyä leikkimiseen?
Tai sitten tekevät sitä vain säästääkseen energiaa, kuten pingviinit.

Kookaburrat eivät tietääkseni kuitenkaan laske mäkeä. Sora ja kaarna eivät taida oikein luistaa.
Duck

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Onslow kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Mistä arvelet sen johtuvan, että ymmärsit Ankan spekulaation kohdentuvan juuri sinuun?
No mitä jos selaisit ihan yhden sivun taaksepäin. Tai mene vaan tuosta Ankan viestistä kokonaiset 5 viestiä taaksepäin niiin löydät jyvän.
Eläs nyt ylianaalisoi. Se oli tarkoitettu ihan yleisluontoiseksi toteamukseksi.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

prosessi kirjoitti:Tässä olet väärässä, se riippuu havainnoijasta. Itse en ole vielä uskaltautunut mukelon kanssa pulkkamäkeen, sillä pelkään siellä olevan samanlaista kuin Linnanmäellä, missä vanhemmat itkettävät ja pelottelevat lapsiaan, ku "täähän on kivaaaaaa, ei tätä tartte pelätä, niinku".
Tämä nyt on aikamoista tuubaa. Pienet lapset kun yleensä apinoivat vanhempiaan ja oppivat pelkäämäänkin samoja asioita. Vastaan tuli kerran äiti ja lapsi ja äidistä näki jo kilometrien päähän, että tämä pelkää koiria, niinpä lapsesta tulee samanlainen irrationaalisen pelon uhri. "Apua koira, sitä on pelättävä, kun äitikin pelkää ja äiti on maailman fiksuin dorka." Pienet ihmiset, varsinkin pojat, ovat sellaisia hurjapäitä, että pulkkamäki ei tosiaankaan pelota, jollei esim. humanistiäiti varoita koko ajan siitä, tästä ja tuosta. "Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!"

EDIT. Ylimielisyys on rumaa ja sananmuunnoksista mukafiksujen juttujen kehittely on akateemista shittiä pahimmillaan.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 05.02.2009 11:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tiesitkö, että pulutkin joskus laskevat mäkeä?
Ihan tosi? Meinaat, että niillä on riittävästi älyä leikkimiseen?
Tai sitten tekevät sitä vain säästääkseen energiaa, kuten pingviinit.

.
Ah so.

Eli lentävätkö/kiipeävätkö pulut siis mäen takaisin ylös laskeakseen uudelleen vai laskevatko vain kerran päästäkseen pisteestä A pisteeseen B?
NuoriDaavid

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lilo kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Normi stadilaisia siis. Kauhea sählääminen kun lumisade iskee.
Niin, tästä sopii varmaan hypätä hämmästelemään, miten ihmeessä ne pissikset tarkenee tuolla pakkasessa joku napaan asti ulottuva farkkutakki päällä?
Urbaani legenda kertoo, että kietovat kaulaliinan navan ympärille. Minulla ei ole tästä näköhavaintoa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Onslow kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Nämä kanaparat eivät taida olla oikein täysin sopeutuneita täkäläiseen ilmastoon, ainakaan siinä muodossa kuin ilmasto on nyt pari viikkoa nostalgisesti ilmennyt. .
Normi stadilaisia siis. Kauhea sählääminen kun lumisade iskee.
Niin. No ehkä ainakin sileäpohjaisia kenkiä sisätyössään käyttävät toimistoihmiset tosiaan liukastelevat jäisillä jalkakäytävillä aika fasaanimaiseen tapaan. Onneksi autoliikenteen puolella stadilaiset kuskit ovat sentään todistettavasti maalaisserkkujaan taitavampia ajamaan vaativan kelin mukaan.

Pääkaupunkiseudullahan liikennevirrat teillä ovat normaalioloissakin hyvin lähellä tien maksimaalista vetokykyä. Kun huono keli sitten hidastaa liikennevirran nopeutta teille pyrkivän autopaineen pysyessä ennallaan, teiden vetokapasiteetti ei enää millään riitä, ja väistämättä syntyy sähläämistä, ruuhkia ja ongelmia. Kyseessä on siis riittämättömästä tiekapasiteetista johtuva logistinen ongelma, ei autoilijoiden taidonpuute.

Huvittavaa asiassa on se, että aika usein kuulee kroonisesta helsinkiläisvihasta kärsivien maalaistollojen väittävän, että stadilaiset eivät osaa ajaa liukkaalla/sateessa, ja ruuhkat/sähläämiset johtuisivat tästä. Tosiasiahan on kuitenkin se, että jos pääkaupunkiseudun teiden liikennevirrat hidastuisivat ja sitä kautta teiden tosiasiallinen vetokapasiteetti laskisi kelin huonontuessa yhtä järkyttävästi pääkaupunkiseudulla kuin tilastojen mukaan maalla (eli jos pääkaupunkiseudun kuskit olisivat yhtä huonoja vaativan kelin kuskeja kuin maalaisserkkunsa), pääkaupunkiseudun liikenne ei vetäisi enää ollenkaan edes pienen tihkusateen sattuessa. Onneksi näin ei ole, vaan pääkaupunkiseudulla osataan ajaa. Maalaisten hölmöily ei vain tule niin helposti ilmi, kun maaseudun teiden kapasiteetti on moninkertainen käyttöasteeseen nähden, kiitos kepun aluepolitiikan.
Viimeksi muokannut urpiainen, 05.02.2009 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Duck

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lilo kirjoitti:miten ihmeessä ne pissikset tarkenee tuolla pakkasessa joku napaan asti ulottuva farkkutakki päällä?
Pissiksiin on vuosien saatossa kohdistunut rankka luonnonvalintapaine, joka on jalostanut heidän limusiiderillä rakennetut, lämpöä eristävät kylkimakkaransa huippuunsa.
Onslow

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

urpiainen kirjoitti:maalaistollojen
Anteeksi mutta monenkos polven stadilainen sä olitkaan?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Onslow kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:maalaistollojen
Anteeksi mutta monenkos polven stadilainen sä olitkaan?
En kyllä oikein ymmärrä, miten minun sukupuuni liittyy siihen, jos pidän sokeassa helsinkiläisvastaisuudessaan yleisesti tunnetut faktat ohittavia/ymmärtämättömiä, pahansuopia mustamaalaajia tolloina. Enkä oikein osaisikaan vastata tuohon kysymykseen. En ole koskaan pitänyt moista identiteetilleni keskeisenä. Miten tuo lasketaan? Olen syntynyt Stadissa, mutta äitini on maalta. Toisaalta isän puolelta taidan olla ainakin neljännen polven stadilainen (iso-isoisäni vanhempien syntymä- ja asuinpaikkaa en nyt muista). Mutta on tuossakin sukuhaarassa näiden paljasjalkaisten puolisoita muuttanut Stadiin maalta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Onslow

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

urpiainen kirjoitti: En kyllä oikein ymmärrä, miten minun sukupuuni liittyy siihen,
Ihmettelen vain tuota jatkuvaa maalaisvihaasi.

***

Ja kyllä. Olen samaa mieltä liikenteestä. PK-seudulla on taitavampia kuskeja kun mualla maassa. Ainoastaan turvaväleistä täällä ei ole jengillä mitään hajua.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Onslow kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: En kyllä oikein ymmärrä, miten minun sukupuuni liittyy siihen, jos pidän sokeassa helsinkiläisvastaisuudessaan yleisesti tunnetut faktat ohittavia/ymmärtämättömiä, pahansuopia mustamaalaajia tolloina.
Ihmettelen vain tuota jatkuvaa maalaisvihaasi.
Tässä kohtaa itsetuntemukseni (taas kerran!) pettää pahasti. En tunnista itsestäni minkäänlaista maalaisvihaa, saati sitten jatkuvaa sellaista. Sen kyllä myönnän, että (a) minua saattaa hieman siepata ilmeisen väärin perustein suoritettu pääkaupunkiseudun vähättely (tätä asennetta kutsuin yllä maalaistolloudeksi) ja (b) saatan toisinaan viitata tilastollisiin faktoihin pääkaupunkiseudun arvoliberalismista maaseutuun nähden. Mutta en minä tästä maalaisvihaa saa oikein löydettyä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
prosessi

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Fcuk kirjoitti:No nyt susta saa vähän turhan ylimielisen kuvan. Pyytäsitkö anteeks jos sanoisin et vähän loukkistelen kaikkien meidän ripulista huolestuneiden senttikilomonsterien puolesta, jotka emme osaa lapsistamme muuta tuntemattomille kertoa?

:]
Pyydän anteeksi, se ei ollut tarkoitukseni. Minä en myöskään jaksa raportoida suurinta osaa näkemistäni elokuvista, en edes kaikista käymistäni taidenäyttelyistä, puhumattakaan kaikista lukemistani kirjoista, jotkut asiat kiinnostavat enemmän kuin toiset. Ja kuten ehkä huomasit, minä kuitenkin luen salaa sekä mammailu- että pappailuketjuja...

Lisäksi tuo jaksamattomuus huolestua ripuleista sun muista ei kaikissa tilanteissa ole edes hyvä juttu. Eilen en päässyt ollenkaan töihin, koska mukelo ei nukkunut toissayönä ollenkaan. Eipä tuo sitten eilen päivällä nukkunut päiväuniakaan, vaan valvoi käytännössä vuorokauden putkeen. Ollen kuitenkin koko ajan oma hyväntuulinen itsensä. Jos olisin tavallisen huolestuvaista sorttia, olisin ehkä tehnyt asialle jotain jo ennen eilisiltaa, jolloin pitkät piuhani vihdoin viestivät, että mukelon kulmahampaitten puhkeaminen saattaa ehkä jopa valvottaa vaikkei muuten itketäkään, ja tajusin turvautua särkylääkkeisiin. Vartti kului ja mukelo simahti, nukkui kuin raato koko yön. Ei siis todellakaan syytä ylimielisyyteen.
Fcuk

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

prosessi kirjoitti:Ei siis todellakaan syytä ylimielisyyteen.
Tiesinhän tän, en oikein vain keksinyt muuta. Aina ei tee mieli olla sulle hiljaa vain koska ei keksi sitä muuta! Ja ehkä hippasen kaipasin jotain tuollaista omaan huono äiti -hetkeeni (hiton vaikeeta hypätä koti-isin paikalle taas yhtäkkiä muutamaks tunniks ku enhän minä yhtään ymmärrä mitä se poika on oppinut parissa viikossa! Kesti liian kauan tajuta hökön meinaavan hernekeittoa!).
prosessi

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Fcuk kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ei siis todellakaan syytä ylimielisyyteen.
Tiesinhän tän, en oikein vain keksinyt muuta. Aina ei tee mieli olla sulle hiljaa vain koska ei keksi sitä muuta! Ja ehkä hippasen kaipasin jotain tuollaista omaan huono äiti -hetkeeni (hiton vaikeeta hypätä koti-isin paikalle taas yhtäkkiä muutamaks tunniks ku enhän minä yhtään ymmärrä mitä se poika on oppinut parissa viikossa! Kesti liian kauan tajuta hökön meinaavan hernekeittoa!).
Vähän aavistelin tonginnan tarvetta. Onneks oon hyvä oleen tosi paska!
Fcuk

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

prosessi kirjoitti:Onneks oon hyvä oleen tosi paska!
Taas luulet itestäs liikoja! :]
prosessi

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Fcuk kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Onneks oon hyvä oleen tosi paska!
Taas luulet itestäs liikoja! :]
:D Nyt pitäisi enää päättää, että piehtaroidako häpeässäni vai omahyväisyydessäni. Ehkä kaikki ongelmani johtuvatkin siitä, etten ole saanut kunnollista luterilaista kotikasvatusta. Isoäitini keskittyi vain kertomaan enkeleistä, isä väitti ettei joulupukkia tai jumalia ole olemassakaan ja äiti hymisteli. Kukaan ei sanonut, että Suomessa kuuluu elää katekismuksen oppien mukaan.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Ei häiritse mitenkään.
Päinvastoin .. tympii tapa kirjotella ko tekstiviestejä lyhyesti ja mitättömästi ja etsinkin netistä usein luettavaa ihan siinä missä tilaa kirjotella.

Turhat hymiölooraajat pois vaan ja tilalle pitempiä pohdiskelevia juttuja kaikesta maan ja taivaan välillä!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

MGandhi kirjoitti:Ainoaksi (?) miinukseksi kohdallasi (postaustesi pituudetkin ovat lyhentyneet lähiaikoina sopiviksi) luen sen, että vaatii oikeasti omistautumista ja suuria henkisiä ponnistuksia väitellä kanssasi. Kovinkaan usein en tähän jaksa lähteä vaikka mieleni tekisi.
Omasta näkökulmastani keskustelen Kitinässä lähinnä sellaisista aiheista, joiden ei pitäisi vaatia suuria ponnistuksia (vrt. henkilö, joka sanoo asioita, joiden ei pitäisi hänen omasta mielestään loukata ihmisiä). Jos kuitenkin havaitsen, että joku joutuu ponnistelemaan, yritän parhaani mukaan säätää keskustelua ja käyttämääni terminologiaa sellaisiksi, että osallistuminen ei olisi muille tuskallista (vrt. loukkaavan jutun sanonut henkilö, joka säätää viestiään jälkikäteen sanomalla: "Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata"). Samasta syystä pyrin rajoittamaan viestieni pituutta.

Joskus keskustelun kuluessa paljastuu, että joku suhtautuu johonkin asiaan kaksinaismoralistisesti. Koska tällaista on vaikea myöntää itselleen, sellaisen keskustelun jatkaminen voi tuntua vaikealta tai jopa ylivoimaiselta, vaikka itse asia olisikin yksinkertainen ja helposti ymmärrettävissä. Samaan keskusteluun osallistuminen saattaa kuitenkin yhtä aikaa tuntua houkuttelevalta, koska ihminen kyllä vähintään alitajuisesti ymmärtää, että hänelle saattaisi olla eduksi tunnistaa oma kaksinaismoralisminsa. Kyseessä lienee vähän samantapainen juttu kuin silloin, kun ihminen toisaalta tuntee halua vaikkapa lähteä lenkille, mutta kokee sen samalla suuria ponnistuksia vaativaksi.
MGandhi kirjoitti:Ettei muuten nyt vaan EW kirjoittelisi valkonikkinä?
:rofl:
Haluan silti tässä kommentoida tätä itseäni koskevaa kommentointia.
EW:n kanssa keskustellessa ongelmana (haasteena) on usein se, ettei EW koskaan ole väärässä.
Väärin. Asia-aiheissa olen aina välillä väärässä, ja joskus en vain oikein tiedä mistä puhun, vaan lähinnä arvailen ja mietiskelen. Joskus keskustelen myös ilman, että minulla on aiheeseen kantaa. Tällaiset osallistumiset eivät yleensä Kitinässä saa hyvää vastaanottoa, koska kilpailumentaliteetti leimaa keskustelijoita niin voimakkaasti. Koska ei voida ajatella, että jollakulla ei olisi mielipidettä (eihän ilman mielipidettä voi kilpailla siitä, kumman mielipide on parempi!), minulle usein keksitään mielipide silloinkin kun minulla ei sellaista ole.
Senpä takia hauskaa, että tässäkin kommentissa onkin todettu, että EW:n kanssa pärjää hyvin kunhan aina muistaa todeta olleensa väärässä keskustelun päätteeksi.
Eihän siinä noin todettu. Se voitaneen myöntää, että jos ei jaksa lukea tekstiä neutraalisti, siis ilman että itse lisäilee sinne tänne omia kärjistyksiään, kanssani keskustelu ei ehkä ole kovin helppoa.
EW:n kanssa keskustelu on myös siksi haasteellista, että materialistina tuppaan käymään keskusteluni hyvin konkreettisella tasolla kun taas EW usein lentelee jossain korkealla käsitteellisellä tasolla. Kun konkretia laitetaan käsitteellistä/abstraktia näkemystä vastaan, 'hävitään' keskustelut vääjäämättä, koska käsitteitä voidaan hyvin venyttää juuri niin paljon kuin on tarpeen. Niihin voi myös aina todeta, että tämä on minun näkemykseni. Tämä vaatii myös uuvuttavia käsitteiden määrittelyitä ennen kuin voidaan edes siirtyä keskusteluun asti.
Itse asiassa mitä paremmin jokin käsite on määritelty, sitä vähemmän sitä voidaan venyttää. Mietitäänpä vaikka vaimoaan hakkaavaa mustasukkaista öykkäriä, joka perustelee toimiaan sanomalla, että kun hän rakastaa vaimoaan niin paljon. Jos hän vaivautuisi miettimään, mitä rakkaus itse asiassa on ja mitä se ei ole, eli kriittisesti kyseenalaistamaan ja aukikirjoittamaan rakkauden määritelmäänsä, hän saattaisi huomata, ettei hänen toimissaan ole kysymys rakkaudesta. Mutta jos hän jättää asian ilmaan, hän voi venyttää rakkauden käsitettä aina juuri sellaiseksi kuin hänen impulsiivisuudelleen sillä hetkellä sattuu sopimaan (se, että vaimo hakkaisi häntä, ei varmaan kuitenkaan hänen mielestään merkitsisi vaimon rakkautta).
Ja kyllä täällä käydään keskusteluista/väittelyissä 'kilpailua voittajasta' tunnustitte tämän tai ette.
Jos sinä kilpailet, niin ilman muuta näet noin niidenkin tekstit jotka eivät kilpaile. Toisaalla väitit, että et etsi palstalta muiden hyväksyntää, mikä on mielestäni ristiriidassa tämän kilpailumentaliteetin kanssa. Joku sen mitalin sinulle kuitenkin ojentaa, jos 'voitat väittelyn'.
Joten väitän, että EW:n kanssa väitteleminen on saatanan uuvuttavaa hommaa, johon ei kovinkaan usein jaksa lähteä mukaan. EW:llä on vuosien kokemus takanaan uuvutustaisteluista, ettei ole realististakaan olettaa pysyvänsä mukana kovinkaan pitkälle.
Sinua siis kiinnostaisi väitellä kanssani siksi, että haluaisit 'voittaa' minut? Voin paljastaa salaisuuden, jonka olen kyllä kertonut täällä ennenkin. Syy siihen, että minua on vaikea voittaa, on ihan vain siinä, että minä en kilpaile. Siksi se voittamisen yrittäminen tuntuu niin epäkiitolliselta. Sinulla on siis kaksi vaihtoehtoa: taittaa peistä jonkun sellaisen kanssa, joka jakaa halukkuutesi kilpailla voitosta, tai keskustella minun kanssani ihan muuten vain, yhteisymmärryksen lisäämiseksi eikä 'vastustajan' peittoamiseksi.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Fcuk kirjoitti:No nyt susta saa vähän turhan ylimielisen kuvan.
Tää oli se mitä hain. MINUN havaintoni elokuvista ovat niin originelleja etten niitä tohdi alentaa siten, että raportoisin niistä moukkamaiseen jo olemassa olevaan elokuva-ketjuun. Ja sit se, et en jaksa lukea kenenkään vauvoista. Eikä mulla ole mitään prosenttia vastaan. Et turise vaan mun puolesta jatkossakin, mut varaan oikeuden purkaa ahdistustani siihenkin ketjuun.

Jos minä olisin tuohon ko. ketjuun menny laittamaan PASKAAAAA-AAAAA!!!!12111, niin tuskin prosentti siitä olisi ottanut mitään pulttia. Mutta kun kommentoijakritisoija oli tavisharmaa KK(joka kylläkin kännissä päästele chatissa luoja ties mimmosta paska-analyysia, ettei toi sen kommentti ollu niinku mitään), ja jonka varmaan olit p laskenut omaan nurkkaan kuuluvakses. Et tuli seläntakaa se puukko. Voi hitsi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Ann »

urpiainen kirjoitti:Ehkä fasaanit tarjoavat samanlaista stereotypiatukea kotoperäisille linnuillemme.
Näin kerran koulumatkalla fasaanin. Teki mieli potkaista sitä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
MGandhi

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ann kirjoitti:
Näin kerran koulumatkalla fasaanin. Teki mieli potkaista sitä.
Miten olenkin missannut sun postaukset tyystin tähän asti. Sähän oletkin viihdyttävä tapaus.
daddykillkill

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Ann kirjoitti:tavisharmaa KK(joka kylläkin kännissä päästele chatissa luoja ties mimmosta paska-analyysia, ettei toi sen kommentti ollu niinku mitään),
Kultah!!!!11
prosessi

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ann kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:No nyt susta saa vähän turhan ylimielisen kuvan.
Tää oli se mitä hain. MINUN havaintoni elokuvista ovat niin originelleja etten niitä tohdi alentaa siten, että raportoisin niistä moukkamaiseen jo olemassa olevaan elokuva-ketjuun.
Mietitäänpäs tätä vähän tarkemmin. Minun mielestäni nuo mukelojuttuni ovat enemmän viikonpäiväketjukamaa kuin mammailua/pappailua. Viikonpäiväketjuihin niitä ei kuitenkaan ihan ymmärrettävistä syistä haluta. Eivät ne kuitenkaan oikein täytä mammailu/pappailu-ketjujenkaan kriteereitä, sillä niissähän käsitellään ihan oikeita ongelmia ja kysymyksiä (ja vähän noita pituuspainovertailujakin, joita en aikuisten oikeesti ymmärrä), kun taas minun juttuni ovat luokkaa "pulu kaatui". Se, että minun juttuni ovat erilaisia, ei vielä tee niistä parempia, erilaisia vain.

Ne pari "elokuva-arvosteluani" (ja kirja-) puolestaan ovat olleet vääränlaisia. Arvosteluja kirjoitettaessa spoilaaminen harvemmin on ideana, mutta juurihan sitä minä teen, vieläpä freudilaisittain. Niiden postaaminen elokuva-/kirja-arvosteluketjuun olisi typerän lisäksi ilkeääkin. Siitä killkill vetäisi ihan oikeutetusti herneen nenään. Niinpä niiden siivoaminen eri ketjuun on ollut ihan perusteltua, palstahygieenisistä syistä, niinku.

Yleensäkään en oikein ymmärrä tuollaista eri kirjoittajien vertailemista toisiinsa (kuten en myöskään vauvojen pituuksien, painojen, hampaiden puhkeamisten, kävelemisten sun muiden vertailua). Kuka minä olen arvioimaan, mikä teksti on parempaa kuin toinen, etenkin jos kyseisillä teksteillä ei ole minkäänlaista yhteyttä toisiinsa.
Et turise vaan mun puolesta jatkossakin, mut varaan oikeuden purkaa ahdistustani siihenkin ketjuun.
Ihan vapaasti, jos siltä tuntuu. Varaan oikeuden vetää herneen nenääni.
Jos minä olisin tuohon ko. ketjuun menny laittamaan PASKAAAAA-AAAAA!!!!12111, niin tuskin prosentti siitä olisi ottanut mitään pulttia.
Jos olisit, mutta kun et ole. Syystä. Sinä et yksinkertaisesti toimi noin, sinun "koulukiusaamisesi" on ...hmmm... ...tuota... ...sofistikoituneempaa jotenkin. En olisi ottanut pulttia, vaan olisin jäänyt miettimään motiivejasi ja tehnyt niistä vähintään kymmenen eri vaihtoehtoista analyysia.
Mutta kun kommentoijakritisoija oli tavisharmaa KK(joka kylläkin kännissä päästele chatissa luoja ties mimmosta paska-analyysia, ettei toi sen kommentti ollu niinku mitään), ja jonka varmaan olit p laskenut omaan nurkkaan kuuluvakses. Et tuli seläntakaa se puukko. Voi hitsi.
Killkillin epäonneksi olen viime aikoina nukkunut hyvin lyhyitä yöunia, kirjoittaen nukkumisen sijaan. Sellainen laskee ärsytyskynnystä aika tehokkaasti, etenkin sellaisissa tapauksissa kun tahallisesti tullaan ilkeilemään. Ja tietenkin selän takaa tuleva puukko yllättää enemmän.
daddykillkill

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

prosessi kirjoitti:Killkillin epäonneksi olen viime aikoina nukkunut hyvin lyhyitä yöunia, kirjoittaen nukkumisen sijaan..
Olinpa onnekas, ettei yhdestä lauseesta TÄMÄN isompaa kalabaliikkia saatu aikaan. Kolmatta päivääkö aihetta vasta puidaan?

Toivotan kaikille palsta-aktiiveille oikein hauskaa viikkoa tähän rattoisan aiheen parissa. Mie taidan panna koneen kiinni ja lähteä Lappiin laskettelemaan, hiihtämään ja kelkkailemaan. Eihän se toki keksustelupalstalla vänkäämistä ja pätemistä voita, mutta siihen on tyydyttävä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Miellyttävää matkaa vain. Toivottavasti pienestä pahastuvat ylireagoijat osaavat myös pahoitella järjetöntä käytöstään. Tulee mieleen eilisen uutiset, joissa joku kansanedustajaoppositiopelle kertoi toipuvansa viikkoja tai peräti kuukausia siitä, kun Katainen oli verrannut oppositiota Terijoen petturihallitukseen. Ei helvetti.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin