Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ärsyttääkö?

Kyllä
14
30%
Ei
32
70%
 
Ääniä yhteensä: 46

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miten on?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
1108

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ei, osaan suodattaa lukemiseni.
MGandhi

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

1108 kirjoitti:Ei, osaan suodattaa lukemiseni.
Samoin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MGandhi kirjoitti:
1108 kirjoitti:Ei, osaan suodattaa lukemiseni.
Samoin.
Mutta jos kerran prossulla on palstan heikoimmat läpät, niin luethan sä blogejakin(2 kpl)? Sinnehän prossu lähes pelkästään kirjoittelee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ei ärsytä. Ja jos ärsyttäisi, en lukisi.

Mä en tosin viime aikoina ole juuri muutenkaan lukenut tätä(kään) palstaa, kun on tupannut ärsyttämään vähän kaikki, oli aihetta eli ei :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei ku musta ne oli just hyviä noin. Prossun kieli on värikästä ja pohdinnat varsin mielenkiintoisia. En silti halua lukea niitä täällä kaiken muun BS:n seassa vaan ne toimivat juurikin noissa omissa ketjuissaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
1108 kirjoitti:Ei, osaan suodattaa lukemiseni.
Samoin.
Mutta jos kerran prossulla on palstan heikoimmat läpät, niin luethan sä blogejakin(2 kpl)? Sinnehän prossu lähes pelkästään kirjoittelee.
Sherlockkikin heräs! Ei ole aina kirjoitellut.

Taas meni melkein jauhot suuhun...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MGandhi kirjoitti: Taas meni melkein jauhot suuhun...
No mikä niissä prossun jutuissa sitten ärsyttää? Joku kuitenkin. Sä suodatat muttet suodata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
MGandhi

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: Taas meni melkein jauhot suuhun...
No mikä niissä prossun jutuissa sitten ärsyttää? Joku kuitenkin. Sä suodatat muttet suodata.
Menepä lukemaan se ensimäinen kommenttini.

Sitten kun tulet takaisin sen quoten kanssa, johon EW:kin on jämähtänyt, niin jatketaan sitten keskustelua.
Fcuk

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tajusin yks hetki miettiä mihin on arska kadonnu. Hemmetti, ei se mihinkään oo kadonnu ku se on siellä omassa ketjussaan! Ajettuna perkele. Rupes vähän vituttaa. Miksei Manalallakin oo omaa ketjua?
SikaMika

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ei ärsytä. En niitä lue, koska aiheet näyttävät nopealla silmäyksellä olevan liian mukelopitoisia mun makuuni. Harmi sinänsä, mielelläni kirjoituksiaan muuten luen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ei ärsytä. Joskus luen, joskus en.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Fcuk kirjoitti:Miksei Manalallakin oo omaa ketjua?
Tuo ei ole relevantti kysymys. Itse kysyisin miksei manalalla ole omaa keskustelupalstaa tai miksei pärstänsä komeile 500 euron setelissä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Monsieur Manala

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Kyllä se joskus vuosi sitten ärsytti. Onneksi vuoden aikana on ehtinyt tapahtua paljon. Nimittäin kaikki fiksummat kirjoittelijat ovat siirtyneet sen verran sankoin joukoin Manan majoille ja tänne jääneet ainoastaan kaikki Ylermi Ylivammaiset niin että alkaa Prossunkin kirjoituksia pikkuhiljaa arvostamaan. Efekti on vähän kuin lukisi Taika-Jimiä ulkovessassa heinäkuun pahimmilla helteillä: Paska haisee ympärillä, mutta aina sillä on uusia silmänkääntötemppuja ja apinan tasolla oleva apuri aiheuttamassa hämmästymisiä. Sekä tieto siitä lohduttaa että paskanhajusta pääsee kunhan vain viitsii aukaista Kirjaudu ulos -oven.
Duck

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vesper kirjoitti:Ei ku musta ne oli just hyviä noin. Prossun kieli on värikästä ja pohdinnat varsin mielenkiintoisia. En silti halua lukea niitä täällä kaiken muun BS:n seassa vaan ne toimivat juurikin noissa omissa ketjuissaan.
Mukava nähdä että kiinnostuneita lukijoita löytyy, vaikka kovinkaan moni ei hänen juttujaan kommentoikaan. Minäkin lähinnä nyökkäilen lukiessani, mutta omien kokemusten / pääkopan sisällön puutteesta johtuen en keksi niihin mitään sanottavaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Mitä sontaa tämä on? Tämän keskustelun hyvä puoli on, että olen ymmärtänyt ettei kerrankin keskustelun (=retostelun) kohde ole henkisesti ailahteleva.
Kyllähän tämä paikkansa ajoi. Sillä huomattavan suuri osa jostain syystä ärsyyntyy näistä blogeista, vaikka ei sitä julkisesti tunnustakaan. Ei luulisi olevan vaikeata jättää nämä blogit lukemati, jolloin ärsyyntymista ei pitäisi tapahtua. Ei tässä mustamaalata ketään, vaan yritin nostaa kissan pöydälle, kun tuossa toisessa ketjussa ei siihen asti päästy.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:. Sillä huomattavan suuri osa jostain syystä ärsyyntyy näistä blogeista,
No ei ne nyt ärsytä, mutta ihmetetyttää kyl. En ole meinaan ikinä aiemmin millään keskustelupalstalla törmännyt blogeihin. Kitinässä niitä tulee äkkiseltään mieleeen 3-4 kpl, myös sinun pokeriblogisi mukaan lukien..

Niin että miksi niitä blogeja pitääkään tunkea keskustelupalstalle?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onslow kirjoitti:Niin että miksi niitä blogeja pitääkään tunkea keskustelupalstalle?
Tuo poksuketju on tosin ND:n lanseerama, mutta voihan sen hyvin nähdä bloginani, koska ehkä puolet viesteistä on minun. Tämä johtuu puhtaasti siitä, että kukaan muu ei taida aktiivisesti pelata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Toista ketjua en ole lukenut, mikä se sellainen on? Kadunkohan vielä, kun kysyin...
No ainakin arskalla on joku itsensä kehumisketju, ja oliko prossulla joku toinenkin ketjunsa. En muista tarkkaan, enkä kyllä niitä ikinä lue.

Klikkaan ne vaan vaan auki uuden veistin tullen, että saan ne katoamaan "näytä uudet viestit" -hakutuloksista.. Mitkään blogit kun eivät jaksa kiinnostaa kakin vertaa.
Fcuk

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Just lukasin tämmösen blogin, gosh...
http://munjuttusia.blogspot.com/
daddykillkill

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Monsieur Manala kirjoitti:apinan tasolla oleva apuri aiheuttamassa hämmästymisiä
Aika rasistinen kommentti. Vanhemmissa Taika-Jim -stripeissä Lothis toki puhui pidgin-englantia ja vaikutti vähän yksinkertaiselta, mutta sehän oli ajan henki. Oli ookoo kuvata neekerit tyhmiksi. Myöhemmin 1960-luvulla piirtäjä Fred Fredericksin tartuttua ohjiin hahmo fiksuuntui ja sivistyi kovasti. Ja olihan hän kuninkaallinenkin :)

Asiasta sen verran, että minusta keksustelupa(l)sk(t)alla bloggaaminen on vähän dorkaa, kun kerran omat yksinpuhelunsa voi kerran työntää blogosfääriinkin. Suurin osa blogeista on joka tapauksessa paskaa, mutta on siellä helmiäkin joukossa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Fcuk kirjoitti:Just lukasin tämmösen blogin, gosh...
http://munjuttusia.blogspot.com/
Totta jutussa on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin monta arveluttavaa seikkaa ettei tosikaan. Mutta on se rakkaus ehanaa.
:h:
Paras päivä ikinä.
prosessi

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Nyt pitäisi enää tietää äänestäneiden sukupuolijakaumat ja se, kuinka suuri prosentti kummastakin äänestysvaihtoehdosta todella lukee tekstejäni, niin pääsisin anaalisoimaan syitä paremmin. Jostain kumman syystä epäilen, että suurempi prosentti ärsyyntyneistä lukee tekstejäni kuin ärsyyntymättömistä. Sukupuolijakauman arvailu on vaikeampaa, sillä eri asiat ärsyttävät tyypillisesti eri sukupuolten edustajia, ja tiedän kummankinlaisia ärsytyselementtejä löytyvän teksteistäni. Plus sitten myös tuollaisia ei sukupuoleen sidottuja asioita, kuten sanan "ärsytyselementti" käyttö.
Duck

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja Duck »

daddykillkill kirjoitti:Aika rasistinen kommentti. ( ... ) Ja olihan hän kuninkaallinenkin :)
No just. Kuninkaallinenkin neekeri kelpaa vain valkoisen miehen kätyriksi...
NuoriDaavid

Re: Ärsyttääkö Prosessin palstablogit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

daddykillkill kirjoitti: Asiasta sen verran, että minusta keksustelupa(l)sk(t)alla bloggaaminen on vähän dorkaa, kun kerran omat yksinpuhelunsa voi kerran työntää blogosfääriinkin. Suurin osa blogeista on joka tapauksessa paskaa, mutta on siellä helmiäkin joukossa.
Olisi miehekästä pyytää anteeksi, kun toinen kuitenkin loukkaantui kommentistasi.
Vastaa Viestiin