Keijo Erik Rosbergin päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kukkuu?

Duunasin työhakemuksen ja kaivelin verkosta tulevien uhrien yhteystietoja esille. Kävin läpi 50 mestaa, joista valitsen ~10 sopivinta ja eikun tarjousta kehiin ja nimet alle. Mutta vasta huomenissa/amusella, täytyy välillä huiliakin. Jospa kokeilisín nousta tänään puoleen päivään mennessä, ei kai sekään väärin olisi.
Duck

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

No huaaamenta. Yritin mennä ajoissa nukkumaan kun eilen vitutti niin paljon, toivottavasti tänään menee pirteemmin. Urheillakin pitäis yrittää.
Fcuk

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Haukotus, en herää, vaikka pannullinen jo juotu ja kilsan matka pihalla liukkailla teillä taaperrettu. Yön aikana on tullu toiselle puolelle naamaa oikein kaunis ihottuma ja tietysti just nyt kun on sellaset hemmetin kuvaukset edessä! Stressi-ihottumaa? Mitä vittua? Iltapäivään asti aikaa meikata. Ei riitä.

Lisäks heräsin kahdesti yöllä siihen kun mies nussi unissaan. Naista. Väärää naista. Huokaili ihan väärän naisen nimeä. Voi jukraperkelesaatanavittu mä en vaan pääse pahasta karmastani eroon en mitenkään!!!11
daddykillkill

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Olisit hypännyt päälle ja ruvennut huokailemaan "oi, Karl-Erik" tai "oh, M'babamungo". Olisi saattanut ukko herätä :)
Duck

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Fcuk kirjoitti:Stressi-ihottumaa? Mitä vittua?
Mulla sama mitvit iski käsivarteen vähän kainalosta alaspäin.
Onslow

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Fcuk kirjoitti: Lisäks heräsin kahdesti yöllä siihen kun mies nussi unissaan. Naista. Väärää naista.
Tää on jo noloa kyl. Ihan kuin Adam Sandler ihan missä tahansa sen huonossa komediassa. Tai no, olis se kai voinut nussia unissaa miestäkin ja huokailla Reinon perää(n)

Kumpi olis pahempi juttu?
Fcuk

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Duck kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Stressi-ihottumaa? Mitä vittua?
Mulla sama mitvit iski käsivarteen vähän kainalosta alaspäin.
On muuten mullakin kaks punasta läikkää kainalon alla! Mitvit?
Onslow kirjoitti:Kumpi olis pahempi juttu?
No tää tuntuu nyt kyllä pahimmalta. Ei siitä ole kuukauttakaan kun päätettiin toisiimme taas loppuelämäks takertua ja tuo huokailuämmä unohtaa. Huoh. Reino ois ollu mukavaa vaihtelua, toki vähän pelottava ajatus sekin...
milli

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja milli »

Töissä.

Hmm.. huomaan kaavan, aina kun näyttää siltä, että rahaa alkaa kerääntyä säästöön, se ennakoi vakuutusmaksua :D
1108

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Töissä ja niskat niin kipeänä kuin vain voi olla, sattuu.

Ei mulla muuta.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Lisäks heräsin kahdesti yöllä siihen kun mies nussi unissaan.
Jumalauta. Muistin just tästä että mähän näin toissayönä jotain nussimisunta, en vaan millään muista että kuka se nussittava oli. Se oli yhdistelmä jostain tutusta ja julkkiksesta. Tarttee miettiä, oli meinaan aika guumottava meininki.

Aamuspinni suoritettu ja mulla on n. 2h aikaa luoda iltapäiväluento samalla kun komppaan toisen luennoitsijan juttuja täällä takarivissä. No, fiilispohjalta!

Ps. G: Eiks se oo vaan hyvä että nussii unissaan eikä oikeesti? Kai säkin joskus muitakin unissas? Son niinku ihan tervetta, junou zäp pox?

Edit: se oli Heath Ledger! Mut kenen kropalla...?
Viimeksi muokannut Vesper, 04.02.2009 9:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Aamuspinni suoritettu ja mulla on n. 2h aikaa luoda iltapäiväluento samalla kun komppaan toisen luennoitsijan juttuja täällä takarivissä. No, fiilispohjalta!
Mitä opetat, elämäntapataitoja?
Paras päivä ikinä.
Fcuk

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:Ps. G: Eiks se oo vaan hyvä että nussii unissaan eikä oikeesti? Kai säkin joskus muitakin unissas? Son niinku ihan tervetta, junou zäp pox?
Onhan se, tällekin aina ennen naurettu, minähän se yleensä muita nussin. Unissani... Mut vittu kun nyt ahdistaa. Oon ihan död. Vittu mä en riitä, en kelpaa, mur mur mur sniiiiiisk! On se perseestä kun luotto kaikkeen katoaa. Ihan vaan about kokonaan.

Tarttis saada oma pää kuntoon. Pilaan tän paskaliiton vielä ennen kesää muuten.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Mitä opetat, elämäntapataitoja?
Nyt värähti! Siis mun yhdistetyssä sarkasmi- ja vittuilumittarissa.

Kyllä mä koulutan ihan vaan johtamistaitoja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Kyllä mä koulutan ihan vaan johtamistaitoja.
Olikko nää KTM vai mikä?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Olikko nää KTM vai mikä?
Valitsen vaihtoehdon vai mikä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Fcuk kirjoitti: Tarttis saada oma pää kuntoon. Pilaan tän paskaliiton vielä ennen kesää muuten.
Hoe itsellesi ääneen kymmenen kertaa: "Olen riittävä, kelpaan sellaisena kuin olen."

...eikö tuo ollut Keikauksen laini, muistelen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Fcuk kirjoitti:Tarttis saada oma pää kuntoon. Pilaan tän paskaliiton vielä ennen kesää muuten.
Parisuhde- tai yksilöterapiaa vai jotain muuta?
Paras päivä ikinä.
Fcuk

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Riemumieli kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Tarttis saada oma pää kuntoon. Pilaan tän paskaliiton vielä ennen kesää muuten.
Parisuhde- tai yksilöterapiaa vai jotain muuta?
Jälkimmäiset käytössä molemmilla, päivän pidetessä ois sitten sen ekankin vuoro...

Mutta voihan nam sentään, suklaa parans oloa. Namilakot ihan suolesta, en enää käytä.
daddykillkill

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Fcuk kirjoitti:Tarttis saada oma pää kuntoon. Pilaan tän paskaliiton vielä ennen kesää muuten.
Jos oikeasti tuntuu tuolta, niin ehkä kannattaisi käydä jonkun ammatti-immeisen juttusilla. Onhan sulla aika paljon pelissäkin, lapaset ja kaikki. Respektiä siitä, että olet tiedostanut asian. Moni painaa niska kyyryssä etiäpäin väittäen itselleen ja maailmalle "mua vittu mikään vaivaa", kunnes yhtenä aamuna huomaa että laiva on jo kivillä

EDIT: jaa asia olikin jo vireillä.
Itse kävin joskus pari kertaa kutistajalla. Totesin aika pian, että ko ihminen oli vielä enemmän avun tarpeessa kuin minä joten hoidin asiani muuten kuntoon.
Viimeksi muokannut daddykillkill, 04.02.2009 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

daddykillkill kirjoitti:Moni painaa niska kyyryssä etiäpäin väittäen itselleen ja maailmalle "mua vittu mikään vaivaa", kunnes yhtenä aamuna huomaa että laiva on jo kivillä.
Joo, monesti tuntuu olevan täysin mahdotonta tunnustaa, että itsellä tai suhteessa on ongelmia ja apua tarvitaan, olivat panokset tosiaan miten kovat tahansa (perhe, lapset yms.).
Paras päivä ikinä.
Fcuk

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mut hitto et joskus tympäseekin nimenomaan se, että niitä ongelmia pitää oikein kaivamalla kaivaa. Mulla aina. Siis AINA on jotain ja hitto ikinä ei saa vaan painettua villamyssyllä mitään, käsittele tuunaa huolla ja puunaa viddu päläpälä...

Tuntuu et esim. miehelle siitä on hyötyä, ne ammatti-ihmiset saa jotain fiksuakin vireille mut minä se vaan seilaan enempi ja enempi ulapalla. Pelkään kai elämää liikaa, hullu mikä hullu.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Fcuk kirjoitti:Mut hitto et joskus tympäseekin nimenomaan se, että niitä ongelmia pitää oikein kaivamalla kaivaa. Mulla aina. Siis AINA on jotain ja hitto ikinä ei saa vaan painettua villamyssyllä mitään...
Taitaa olla valitettavan yleinen ongelma naisilla. Ongelmia löytyy aina, vaikka asiat olisivat kuinka hyvin, tiedä sitten mistä johtuu.
Paras päivä ikinä.
daddykillkill

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Fcuk kirjoitti:Pelkään kai elämää liikaa, hullu mikä hullu.
Soh soh. Et sä nyt ihan raivohullulta vaikuta. Takes one to know one, u knowz.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kurjaa jos on luottopula. :( Pahinta. Ihailtavasti sä Fcuk jaksat panostaa, mä en jaksaisi, mitä nyt olen tarinoitasi seurannut. Parempia päiviä!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Fcuk

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Tota oon kuullu aika paljon ja aina se ihmetyttää. Siis kun joku sanoo, ettei jaksaisi. Mulle se toinen vaihtoehto tuntuu niin paljon "työläämmältä", tai no tappavalta. Thanks, parempia päiviähän tulee, siksi jaksaa! :]

kk: Raivo tai hullu mut ei sentäs samaan aikaan molempia.
Vastaa Viestiin