Keijo Erik Rosbergin päivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Fcuk

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Oon kyllä ihan sitä mieltä, että stadissa ollaan suvaitsevaisempia puhe-erojen suhteen. Ehkä kaiken muunkin. Kaikkeen tottuu? Jääpuikkoon jne.
Onslow

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Fcuk kirjoitti:Oon kyllä ihan sitä mieltä, että stadissa ollaan suvaitsevaisempia puhe-erojen suhteen.
No tottakai. Missä mualla olisi niin paljon landeja, maalaisia, ituniskoja, janareita ja pussihousuja kuin stadissa.

Miltä tuntuu olla vähemmistöä?
Fcuk

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Onslow kirjoitti:Miltä tuntuu olla vähemmistöä?
Kotona on hyvä. Ei täällä Valtsun kassa irvaile sanavalinnoistani, vaikka itse taitaakin olla jostain hyvin kaukaa... Vantaata kauemmas ei kyllä tosta vaan uskalla. Saan aina nenän kipeeks kun rupeen tyhmänä opastaa solvaajia tutuilla "eikö äiti oo opettanu miten muita tulee kohdella" ja "suvaitsevaisuus kunniaan" -fraaseilla. :p
MGandhi

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Onslow kirjoitti: Miltä tuntuu olla vähemmistöä?
Ei miltään? Ainakaan pahalta. Ei kai ole tarvetakaan..?
Onhan se mukavampaa, että porukkaa riittää.
Onslow

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Viimeksi muokannut Onslow, 04.02.2009 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Tänne tunki jotakin hesalaisia juntteja pulputtamaan slangia, alkoi vituttamaan alta aikayksikön. Mikään ei ole niin naurettavan kuuloista kuin noiden kahden Remu Aaltosen puheenparsi.

Ei tiedä taas itkeäkö vai nauraa.
Kyrpsät, pyydän, kirjoittakaa, niin et, landelainenki snaijaa(ymmärtää)?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

1108 kirjoitti:Tänne tunki jotakin hesalaisia juntteja pulputtamaan slangia, alkoi vituttamaan alta aikayksikön. Mikään ei ole niin naurettavan kuuloista kuin noiden kahden Remu Aaltosen puheenparsi.

Ei tiedä taas itkeäkö vai nauraa.
Tämänhän minä olen jo kertonut, mutta monta vuotta sitten istuksellessamme parin työkaverini kanssa eräässä Tampesterin keskustan Mäkkärissä katsoen telkkaria, sisään tuli hieman humalainen mies joka alkoi nauraa meille kuinka hän on stadista ja kuinka tyhmiä me "tamperelaiset" olemme kun istumme mäkkärissä tuijottamassa jotain ihme Simpsonia tjsp. telkkarista.

Emme tienneet miten meidän olisi pitänyt suhtautua tuohon vuodatukseen, joten emme reagoineet mitenkään. Todistimme näin tamperelaiset aikamoisiksi vässyköiksi kun eivät edes puolusta kunniaansa rähjääviä ulkopaikkakuntalaisia vastaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:Vähän sama kuin se, että turkulainen ja tampereleinen puhetapa aiheuttaa täällä päin naureskelua (ja vähän kyl sitä myötähäpeääkin) kun kuulostaa niin koomiselta. (kiitos Kummeli!!)
Helsingissä puhutaan hieman vapaannettua kirjakieltä, muualla murteita. Ei kukaan puhu pääkaupunkiseudulla enää "Hei tsiigaa tota böönää ja stikkaa mulle spaddu!!"-slangia, se oli viiskytluvulla se.

Ainoa pääkaupunkiseudulle luonteenomainen puhetyyli on tyttöpissiksille ominainen s:n ääntäminen z:na (joka on kyllä erittäin ärsyttävän kuuloista), ja jotkut nuoret pojat ovat jääneet kiinni hiphop-joujou-kulttuuriin, mutta ihan yhtä paljon noita jälkimmäisiä löytyy Keravalta, Tuusulasta, Kirkkonummelta jne.

Ps. En muista missä yhteydessä, mutta toista kuukautta sitten joku oli aivan vakuuttunut että olen kotoisin Yhdysvalloista, murran suomenkieltä muka sikäläisittäin. Olin hiukka ihmeissäni, en ole aikaisemmin saanut mitään ihmettelyjä puhetyylistäni.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 04.02.2009 13:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Fcuk

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Hei tsiigaa tota böönaa/kundia ja heitä mulle spaddu on kyllä ihan peruskieltä, joka saattaa periytyä lapsillenikin. 8)
Stikkaamiset ja muut on tottakai vanhaa aitoa kuollutta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

McJanne kirjoitti:Kyllä tarttee sanoa että jos KTM tulisi opettamaan sillä nimenomaisella meriitillä johtamistaitoa, uskaltaisin veikata lievää muutosvastarintaa :P
No mikä sitten kelpaisi, reservin majuri Timo T.A. Mikkonenko?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Kyllä tarttee sanoa että jos KTM tulisi opettamaan sillä nimenomaisella meriitillä johtamistaitoa, uskaltaisin veikata lievää muutosvastarintaa :P
No mikä sitten kelpaisi, reservin majuri Timo T.A. Mikkonenko?
Anni! On Varmaan saanut utaretulehduksen liiallisesta lapsen odotuksesta?
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt ei tuu käyttistä I´M OFF THIS FUCKING CASE. Vitun office ja vitun suodatukset, ei tuu käyttistä.

Taidan lähteä Hervantaan puhuun kaverin tallille paskaa ja polttaan tupakkia, töihin en tänään enään koske.
Rouva Pupu

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

F:lle jaksuja. Jos joskus tarvitset karatepotkijaa hoitamaan likaiset hommat eli munaskuille pläjäytyksen niin ilmoittele. Oon aina valmiudessa!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Rouva Pupu kirjoitti:F:lle jaksuja. Jos joskus tarvitset karatepotkijaa hoitamaan likaiset hommat eli munaskuille pläjäytyksen niin ilmoittele. Oon aina valmiudessa!
Kysehän on siitä että mies voi raksuta useempaakin lyyliä similtaneously..
Sellasta se on, vanha ei kelpaa uutta on saatava!
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fcuk kirjoitti:
Tää onkin mulla just se palsta / ylipäätään paikka missä oon paljastanu aivan liikaa itestäni eli ei yhtä ainutta todellista herutusta irtoais, vaikka tosissani kerjäisin! :D
Ai? :? :jouden:

En herännyt ennen puoltapäivää. Heräsin vähän ennen klo. 14, kun väsytti. Tosin menin nukkumaan vasta 04:n jälkeen, joten ihan normaalit/normaalia lyhyemmät nuoren miehen unethan nuo oli. Kai.

Puuron imeydyttyä 6-packin alta kehoon menen salille. Sen jälkeen työhakemusten lähetystä ja rrrrrakkauden urotöitä - katsotaan kumpi ehtii haaskalle ensin, Geetsu vai oma daami. :wink:
MGandhi

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SikaMika kirjoitti:katsotaan kumpi ehtii haaskalle ensin, Geetsu vai oma daami. :wink:
En jaksa selata taaksepäin, mutta olisi hauska tietää kuinka monessa viestissäsi ET mainitse 'omaa daamiasi'. Jengille lienee tullut jo selväksi, että olet skorannut.

Juu ja olen saatanan katkera sinkku!
SikaMika

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

MGandhi kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:katsotaan kumpi ehtii haaskalle ensin, Geetsu vai oma daami. :wink:
En jaksa selata taaksepäin, mutta olisi hauska tietää kuinka monessa viestissäsi ET mainitse 'omaa daamiasi'. Jengille lienee tullut jo selväksi, että olet skorannut.

Juu ja olen saatanan katkera sinkku!
Olen yhtä laiska kuin sinä, joten en myöskään jaksa laskea daamittomien ja daamillisten viestieni välistä SUHDETTA! Vaikka en usko kovin monessa (sukupuoli)yhteydessä häntä maininneeni, olen silti pahoillani aiheuttamastani mielipahasta. Olen paha ihminen.

Korjaankin edellisen heiton sopivampaan muotoon:

"katsotaan kumpi ehtii haaskalle ensin, Geetsu vai."
MGandhi

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SikaMika kirjoitti:
Olen yhtä laiska kuin sinä, joten en myöskään jaksa laskea daamittomien ja daamillisten viestieni välistä SUHDETTA! Vaikka en usko kovin monessa (sukupuoli)yhteydessä häntä maininneeni, olen silti pahoillani aiheuttamastani mielipahasta. Olen paha ihminen.
Tässä taas nähtiin kuinka paha ihminen oletkaan! Hierot ihmissuhdettasi naamaani vaikka tiedät kuinka tuskallista se minulle on! Sietäisit pyytää anteeksi tuolla virallisessa anteeksipyyntöketjussa... vai oliko tämä just se ketju? En jaksa tarkistaa!
SikaMika

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

MGandhi kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Olen yhtä laiska kuin sinä, joten en myöskään jaksa laskea daamittomien ja daamillisten viestieni välistä SUHDETTA! Vaikka en usko kovin monessa (sukupuoli)yhteydessä häntä maininneeni, olen silti pahoillani aiheuttamastani mielipahasta. Olen paha ihminen.
Tässä taas nähtiin kuinka paha ihminen oletkaan! Hierot ihmissuhdettasi naamaani vaikka tiedät kuinka tuskallista se minulle on! Sietäisit pyytää anteeksi tuolla virallisessa anteeksipyyntöketjussa... vai oliko tämä just se ketju? En jaksa tarkistaa!
Okei, pyydän anteeksi sielläkin.
Valkonikki

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Niba kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:F:lle jaksuja. Jos joskus tarvitset karatepotkijaa hoitamaan likaiset hommat eli munaskuille pläjäytyksen niin ilmoittele. Oon aina valmiudessa!
Kysehän on siitä että mies voi raksuta useempaakin lyyliä similtaneously..
Sellasta se on, vanha ei kelpaa uutta on saatava!
Mies raksuttaa tasan yhtä lyyliä eikä missään nimessä anna uniraksutusten, joista ei tässä tapauksessa edes tietäisi ilman nettivakoilua, pilata mitään. Mitä muuhun kusipääsäätöön tulee; todistustaakka on ja säilyy. My prob. Kaikki on ansaittava uudelleen ja ansaitaankin. Siitä on kyse.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Valkonikki kirjoitti:Mies raksuttaa tasan yhtä lyyliä eikä missään nimessä anna uniraksutusten, joista ei tässä tapauksessa edes tietäisi ilman nettivakoilua, pilata mitään. Mitä muuhun kusipääsäätöön tulee; todistustaakka on ja säilyy. My prob. Kaikki on ansaittava uudelleen ja ansaitaankin. Siitä on kyse.
:h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Valkonikki kirjoitti: Mies raksuttaa tasan yhtä lyyliä eikä missään nimessä anna uniraksutusten, joista ei tässä tapauksessa edes tietäisi ilman nettivakoilua, pilata mitään. Mitä muuhun kusipääsäätöön tulee; todistustaakka on ja säilyy. My prob. Kaikki on ansaittava uudelleen ja ansaitaankin. Siitä on kyse.
No voi prkl! Nyt mul ei oo enää mitään saumaa päästä G:n rakastajaksi tämän jälkeen! Damn U romantic men!!1
1108

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Huoh, pal maksat niin teen lob ton?
Saat hyvän miehen maineen ja kasan nallekarkkeja kun tavataan.
Valkonikki

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

MGandhi kirjoitti:No voi prkl! Nyt mul ei oo enää mitään saumaa päästä G:n rakastajaksi tämän jälkeen! Damn U romantic men!!1
No no, elämme suvaitsevaisia vaimoa lepytteleviä aikoja! 8)
MGandhi

Re: Keijo Erik Rosbergin päivä

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Valkonikki kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:No voi prkl! Nyt mul ei oo enää mitään saumaa päästä G:n rakastajaksi tämän jälkeen! Damn U romantic men!!1
No no, elämme suvaitsevaisia vaimoa lepytteleviä aikoja! 8)
Thank god for understanding men!!!1
Vastaa Viestiin